Niet onbeschofter dan het ontslag van Keizer.LucaS schreef:Ik zou het geweldig vinden als Bosz terug kwam, maar nu ten Hag ontslaan zou zeldzaam onbeschoft zijnWie kent Cees de Wolf nog? schreef:En wie op AT zou daar tegen zijn?
Erik ten Hag
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: Erik ten Hag
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
Juist tegel Lyon liet hij zijn zwakte zien, wat bijna tegengoals en dus uitschakeling opleverde. Krijgt een bal, weet niet wat hij er mee moet, twijfelt, verspeelt de bal en het was dat de rest wel stond op te letten anders hadden we een goal tegen gehad. En niet één keer maar meerdere keren.Cruijff schreef:Tete wordt inderdaad overschat en een stuk beter gemaakt dan hij daadwerkelijk was.Gezond verstand schreef:Juist de keuze Veltman voor Tete maakt Bosz een bij Ajax passende trainer. Een voetballer neerzetten in plaats van een lompe verdediger. Voetballend kon Tete echt helemaal niets, zodra hij de bal had was er paniek,Cruijff schreef:
Bosz heeft zich een bij Ajax passende trainer getoond, al zou ik dingen anders hebben aangepakt mbt Traoré, Younes en Joël Veltman <---> Kenny Tete. Ook tactisch een paar aantoonbare fouten.
Maar in de beslissende fase van de EL moest Tete de afwezige Veltman vervangen en toen was hij, mede gedragen door het publiek en doordat hij zich vast kon bijten in een tegenstander, de betreffende avond 3 klassen beter dan Veltman.
Had in Stockholm tegen Manchester United zijn directe tegenstander helemaal uit de wedstrijd kunnen spelen.
Fans van andere clubs
- Gezond verstand
En ja hoor, de troll laat zijn verbale diarree ook weer eens achter op zijn kenmerkende beledigende manier, niveautje kleuter. Veltman roept nooit dat hij weg wil, dat zuigt de Haagse Feyenoord en Liverpool supporter uit z'n duim en 'wordt regelmatig' is één keer waarna hij weer snel mocht spelen tot zijn blessure. Als je het over 'was niets, is niets, en zal nooit wat worden' hebt, dan gaat het wel om die binnenhaven.InnerHarbour schreef:Tete speelde 32 wedstrijden voor Lyon dit seizoen. Veltmuis roept elk seizoen dat hij weg wil en er komt geen club, wordt regelmatig gepasseerd door Ten Hag. Als je het nu over was niks en is niks zal nooit wat worden dan heb je het over Veltmuis.
Fans van andere clubs
Een trol die beweert dat Tete een betere back is dan Veltman.
Hmm, dan stikt het op AT van de trollen.
Hmm, dan stikt het op AT van de trollen.
- Gezond verstand
Het gaat om de manier waarop. En iedereen die Tete beter vind dan Veltman, tja, die zouden ook Dijks beter moeten vinden dan Tagliafico als ze consequent zouden zijn.
Fans van andere clubs
Nee hoor, waarom?Gezond verstand schreef:Het gaat om de manier waarop. En iedereen die Tete beter vind dan Veltman, tja, die zouden ook Dijks beter moeten vinden dan Tagliafico als ze consequent zouden zijn.
Iedereen die 5 tellen naar de manier van bewegen van Dijks kijkt ziet direct dat hij motorisch ongeschikt is om een technische sport uit te oefenen.
Volgens mij heeft Ajax zelden een zwakkere oefencampagne gedraaid.
Onder Peter Bosz volgens mij ook praktisch geen oefenpotje gewonnen.Alexander schreef:Volgens mij heeft Ajax zelden een zwakkere oefencampagne gedraaid.
Inderdaad. Toen konden "we" niet eens van amateurs winnen.Cruijff schreef:Onder Peter Bosz volgens mij ook praktisch geen oefenpotje gewonnen.Alexander schreef:Volgens mij heeft Ajax zelden een zwakkere oefencampagne gedraaid.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Peter Bosz begon net, Ten Hag zit er al meer dan een half jaar.
Misschien moeten we trainers beoordelen op wedstrijden die er toe doen.
I think I lost my fucking headache
-
Goed idee. Eerste meetpunt: 25 juli 2018.
- Gezond verstand
En iedereen die 5 tellen naar Tete kijkt weet dat hij technisch niet goed genoeg is om in het Ajax spelletje mee te kunnen doen.Cruijff schreef:Nee hoor, waarom?Gezond verstand schreef:Het gaat om de manier waarop. En iedereen die Tete beter vind dan Veltman, tja, die zouden ook Dijks beter moeten vinden dan Tagliafico als ze consequent zouden zijn.
Iedereen die 5 tellen naar de manier van bewegen van Dijks kijkt ziet direct dat hij motorisch ongeschikt is om een technische sport uit te oefenen.
Fans van andere clubs
- Gezond verstand
was 1994 niet ook zo vreselijk zwak?Alexander schreef:Volgens mij heeft Ajax zelden een zwakkere oefencampagne gedraaid.
Fans van andere clubs
Ons Noorse talent Dennis Johnson over Ten Hag:
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignout
Ajax-talent Johnsen wil niet verhuurd worden
Dennis Johnsen gaat komend seizoen voor zijn kans bij Ajax, ondanks dat Erik ten Hag onlangs nog geen beroep op hem deed.
Johnsen maakte namelijk geen deel uit van de selectie die eind juni op trainingskamp ging naar Duitsland. De 20-jarige middenvelder kan het echter prima met Ten Hag vinden. "Het is een goede man. Hij is erg streng, maar dat is goed. Hij is tactisch sterk, dus ik denk dat het een mooi seizoen gaat worden", vertelt hij aan Football-Oranje.
Met een tijdelijke verhuur is Johnsen niet bezig, zo benadrukt hij. De Noorse jeugdinternational hoopt vaker te mogen meetrainen met Ajax 1. "En dan ga ik hopelijk veel minuten maken in het eerste. Dat is waar mijn focus op ligt."
Ajax nam Dennis Johnsen bijna een jaar geleden over van sc Heerenveen. De aanvaller kwam in zijn eerste seizoen in Amsterdam 27 keer in actie met Jong Ajax in de Jupiler League, waarin hij zeven keer scoorde en acht assists gaf. Hij speelde vier keer in Ajax 1.
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignout
Hoe lang krijgt EtH dit seizoen?
ik ben er van overtuigd dat het een angsthaas is en absoluut geen match is met Ajax.
Ben benieuwd wanneer men daar op reageert. Is dat gelijk na de verliespartij tegen Sturm of pas bij slechte wedstrijden in de eredivisie.
Hij mag het tegendeel bewijzen maar in alle oefenpotjes is Ajax glansrijk ten onder gegaan.
dat is vanavond 180 graden gedraaid?
de opvolgers staan al aan de poort.
Bosz & FdB
Bosz speelde attractief maar FdB pakte 4 titels.
FdB was toonde op het einde übersaai voetbal maar Bosz liep als een blind paard vast te houden aan een kamikaze stijl.
ik ben er van overtuigd dat het een angsthaas is en absoluut geen match is met Ajax.
Ben benieuwd wanneer men daar op reageert. Is dat gelijk na de verliespartij tegen Sturm of pas bij slechte wedstrijden in de eredivisie.
Hij mag het tegendeel bewijzen maar in alle oefenpotjes is Ajax glansrijk ten onder gegaan.
dat is vanavond 180 graden gedraaid?

de opvolgers staan al aan de poort.
Bosz & FdB
Bosz speelde attractief maar FdB pakte 4 titels.
FdB was toonde op het einde übersaai voetbal maar Bosz liep als een blind paard vast te houden aan een kamikaze stijl.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Als hij met redelijke resultaten begint krijgt hij wsch (zowat) het hele seizoen.Mano schreef:Hoe lang krijgt EtH dit seizoen?
Als hij onderuit gaat tegen Sturm Graz wordt ie niet direct op de keien gezet. De directie weet wel beter en denkt bij de positie van de trainer ook aan de eigen positie.
Dat is uiteraard mogelijk.Mano schreef:Hij mag het tegendeel bewijzen maar in alle oefenpotjes is Ajax glansrijk ten onder gegaan.
dat is vanavond 180 graden gedraaid?![]()
Na al die rot resultaten in oefenpotjes zou Ajax zomaar met 3-0 of 3-1 van Sturm Graz kunnen winnen.
-
Ik heb het net ook al in het wedstrijd topic gepost, maar complimenten aan ten Hag! Je kon duidelijk zien dat er een plan was om Sturm Graz te bespelen, dat pakte prima uit!
Van Frank de Boer krijg ik pas echt de kriebels. Zijn analyse: 'In de uitwedstrijd moet Ajax de eerste twintig minuten goed doorkomen, dan...'
Je ziet al voor je hoe zijn ploeg met knikkende knieën het veld op zou gaan, als hij nog aan het bewind was.
Los van het Nederlands ('in angst denken'), dan bevalt de houding van Ten Hag me beter:

Los van het Nederlands ('in angst denken'), dan bevalt de houding van Ten Hag me beter:
Zo is het, gewoon doen wat je moet doen.We moeten niet gelijk in angst gaan denken, dat is helemaal niet nodig. Maar het is nog geen gelopen koers. In Oostenrijk moeten we alert en geconcentreerd zijn.
-
"...de uitwedstrijd moet Ajax de eerste twintig minuten goed doorkomen...", dat zijn inderdaad welhaast archaïsche opvattingen, die laten zien hoe conservatief (gewezen) voetballers kunnen zijn. Alsof je dan door bent. Alsof een 1-0 in de 37e minuut de wedstrijd niet kan laten kantelen. Alsof die kwartfinale uit bij Schalke, waarin we in de tweede helft binnen een paar minuten 2-0 achterkwamen niet nog eens kan gebeuren. Vermoeiend.
Verschrikkelijk staaltje F. De Boer angsthazen jargon inderdaad...
...Je herinnert je meteen weer waarom zijn elftallen een 2-0 uitgangspositie tegen Steaua Boekarest in de return te grabbel gooiden.
...Je herinnert je meteen weer waarom zijn elftallen een 2-0 uitgangspositie tegen Steaua Boekarest in de return te grabbel gooiden.
- Gezond verstand
Ik vind hem nog altijd geen Ajax trainer en 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Maar hij zit er nu, en laat hem mijn ongelijk maar bewijzen, ik neem mijn woorden graag terug als hij het waarmaakt want dat zou goed zijn voor Ajax.
Fans van andere clubs
De traktatie van Ten Hag: "Gevulde koeken zijn slecht!''
https://www.youtube.com/watch?v=thKTQZJUngA
https://www.youtube.com/watch?v=thKTQZJUngA