Hakim Ziyech
Moderator: mods
Re: Hakim Ziyech
Ik hoop dat hij blijft hoor.
dat is ijdele hoop. Hij is nog steeds 'boos'Jöhnk schreef:Ik hoop dat hij blijft hoor.
enige kans is als niemand hem wilt
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Gezond verstand
Ik vond het balverlies echt meevallen, het was sporadisch en vaak herstelde hij het zelf.Mano schreef:
Gisteren liet hij mooi dingen zien maar ook weer het bekende balverlies op het middenveld.
Je hebt dan geluk dat Graz echt ruk is.
.
En daar ligt ook de basis van de controverse. Ziyech en zijn entourage schermen maar met hoeveel ballen hij veroverd maar vergeten dat het vaak het herstellen van zijn eigen fout is. De criticasters zien alleen het balverlies maar niet dat Ziyech de mentaliteit en inzet heeft om die fouten vaak zelf goed te maken.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
+ 1. Kan een mooi seizoen voor hem worden, met een hopelijk fitte Dolberg en Tadic om zich heen.Jöhnk schreef:Ik hoop dat hij blijft hoor.
Tadic en hij, ik dacht dat dat niet ging werken. Maar ik zag 2 flitsen gister die het tegendeel bewezen. 2 liefhebbers die elkaars kwaliteiten waarderen.
De enigen die ik nog zou verkopen is de categorie KJH, Schone, Siem. Je hoeft als kaarthouder hopelijk niet de dupe te worden van het financieel moeten compenseren van miskleunen als die Deen en Orejuela.
Dolberg, Neres voorop. Ziyech, Tadic op 10, Beek en Blind daarachter. De 5 van gister daarachter. Goed team.
Maar in de top wordt het balverlies niet gewenst en is goed maken een stuk moeilijker omdat zo'n bal dan in de voeten komt van een Isco en die verliest de bal vervolgens niet meer.Gezond verstand schreef:
En daar ligt ook de basis van de controverse. Ziyech en zijn entourage schermen maar met hoeveel ballen hij veroverd maar vergeten dat het vaak het herstellen van zijn eigen fout is. De criticasters zien alleen het balverlies maar niet dat Ziyech de mentaliteit en inzet heeft om die fouten vaak zelf goed te maken.
Daarom staat de top niet aan de poort te rammelen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Daar heeft Mano een punt.
Heeft hij in de zomervakantie op zijn rechterbeen getraind, trouwens? Dat schot met zijn rechter was dan een houdbare bal, ik heb hem verder in één wedstrijd bijna vaker zijn mindere been zien gebruiken dan in het hele vorige seizoen.
Heeft hij in de zomervakantie op zijn rechterbeen getraind, trouwens? Dat schot met zijn rechter was dan een houdbare bal, ik heb hem verder in één wedstrijd bijna vaker zijn mindere been zien gebruiken dan in het hele vorige seizoen.
begrijp me niet verkeerd. Van mij mag hij blijven, voor het niveau Ajax is hij een goeie speler.
Maar we weten allemaal dat hij wilt gaan.
kwestie van wachten, ze hebben nog een maand om hem op te halen.
kwestie van wachten, ze hebben nog een maand om hem op te halen.
- InnerHarbour
Het is ook de vraag of hij het hele seizoen met dezelfde drive als gisteravond zal spelen.Mano schreef:begrijp me niet verkeerd. Van mij mag hij blijven, voor het niveau Ajax is hij een goeie speler.
Nu leek hij toch een goede sollicitatie te doen om zich in de gunst van andere clubs te spelen, iets wat hem tijdens het WK niet is gelukt.
- InnerHarbour
Vooral ook de ballen inleveren die echt heel simpel zijn, waar je geen moeilijke of risicovolle pass verzendt maar gewoon over een paar meter afstand je medespelers in de voeten moet spelen.InnerHarbour schreef:Ik vond Ziyech zeker in de eerste helft weer erg veel balverlies hebben.
Ik zag ook wat te vaak hakjes en onnodige ballen achter het standbeen langs (vooral van andere spelers dan Ziyech) met als meest exemplarische moment die enorme kans van Neres die hij mist omdat hij het te mooi wil doen.
Is Iran een topploeg? Tegen hen was hij één van de minst goede op het veld.InnerHarbour schreef:Speelde toen tegen een ander niveau.
- InnerHarbour
Aan deze speler hangt een flink prijskaartje , dus clubs moeten wel heel erg diep in de buidel tasten en overtuigd zijn van zijn kunnen en dat wordt nog een lastige drempel 

Vorig seizoen had de selectie geen hiërarchie. Ziyech kon balverlies lijden wat hij wilde, geen medespeler die hem corrigeerde.
Hoop dat hij blijft, neem aan dat hij vertrekt. Voor Ajax en NL top. Met Tadic en Blind erbij zou het voor Ziyech vrij makkelijk zijn om een topseizoen te draaien.
Hoop dat hij blijft, neem aan dat hij vertrekt. Voor Ajax en NL top. Met Tadic en Blind erbij zou het voor Ziyech vrij makkelijk zijn om een topseizoen te draaien.
-
Hij wil inderdaad altijd de 'onmogelijke' bal geven, terwijl het soms gewoon niet kan en op dat soort momenten moet hij voor balbezit kiezen. Maar hij ziet die momenten niet, of hij wil ze niet zien. Was gister tijdens de eerste helft, hij stond op rechts te treuzelen en geeft vervolgens crossbal naar links over 20 meter die niet aankomt, daar kwam volgens mij die corner uit waar Onana onderdoor ging. Dat soort balverlies wordt bij een grotere club echt niet geaccepteerd, en ook afgestraft door tegenstanders.Mano schreef:Maar in de top wordt het balverlies niet gewenst en is goed maken een stuk moeilijker omdat zo'n bal dan in de voeten komt van een Isco en die verliest de bal vervolgens niet meer.Gezond verstand schreef:
Daarom staat de top niet aan de poort te rammelen.
Het blijft natuurlijk een mooie speler, hopelijk kan Tadic hem in bovenstaande wat bijsturen.
- Ajaciedjuh
Je kunt natuurlijk het negatieve benadrukken, maar ik kijk vooral naar het positieve. Zoveel creativiteit, maar daarnaast ook een tomeloze inzet.
Ajax mag hopen dat er geen club komt, die hem weghaalt. Ik wil graag nog 1 seizoen genieten. Zeker in combi met Tadic. Pas 2 trainingen ‘samengespeeld’ en dan als zo’n klik. Wordt genieten als hij blijft, maar gezien de op hol geslagen transfermarkt is dat helaas een utopie ben ik bang.
Ongetwijfeld gaan kapitaalkrachtige clubs in paniek schieten (slechte start, spelers die weggehaald worden) en dan is Ziyech zeker 1 vd kandidaten.
Ajax mag hopen dat er geen club komt, die hem weghaalt. Ik wil graag nog 1 seizoen genieten. Zeker in combi met Tadic. Pas 2 trainingen ‘samengespeeld’ en dan als zo’n klik. Wordt genieten als hij blijft, maar gezien de op hol geslagen transfermarkt is dat helaas een utopie ben ik bang.
Ongetwijfeld gaan kapitaalkrachtige clubs in paniek schieten (slechte start, spelers die weggehaald worden) en dan is Ziyech zeker 1 vd kandidaten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
precies, wat voor hem spreekt is dat hij dat weer zelf probeert te herstellen met veel inzet.InnerHarbour schreef:Ik vond Ziyech zeker in de eerste helft weer erg veel balverlies hebben.
Maar dat blijft zijn valkuil, het balverlies
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ajaciedjuh schreef:Je kunt natuurlijk het negatieve benadrukken, maar ik kijk vooral naar het positieve. Zoveel creativiteit, maar daarnaast ook een tomeloze inzet.
Ajax mag hopen dat er geen club komt, die hem weghaalt. Ik wil graag nog 1 seizoen genieten.
Ik ook!

Een bovengemiddelde speler, ik kijk graag naar hem.
Snap niet dat Ziyech steeds wordt afgekraakt, terwijl Schöne de Schildpad zoveel waardering krijgt. Zit wel een niveautje tussen die twee.
-
In welke opstelling zie jij het huidige Ajax graag spelen, Wimpey?wimpey schreef:Vorig seizoen had de selectie geen hiërarchie. Ziyech kon balverlies lijden wat hij wilde, geen medespeler die hem corrigeerde.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
- AT Toto winner 15/16
Denk dat hij nog steeds graag weg wilt, gisteren na afloop ook weer dat verongelijkte.. Er zal vast wel een Franse middenmoter ofzo nog voor hem komen.
Schone kan niet meer inderdaad. Het wordt heel treurig, eigenlijk vorig seizoen al niet meer. Middenveld is sowieso Ajax beste linie, met veel betere opties. Ziyech, Beek, Blind, Eiting, F. de Jong en Tadic zijn beter, dus het lijkt me sowieso klaar voor Siem de Jong en Schone.Yopii schreef:[
Snap niet dat Ziyech steeds wordt afgekraakt, terwijl Schöne de Schildpad zoveel waardering krijgt. Zit wel een niveautje tussen die twee.
-
Omdat hij een bovengemiddelde speler is kijkt men ook kritischer naar hem, mijn enige kritiek is dat hij altijd de moeilijk oplossing kiest terwijl dat niet altijd kan met gevaarlijk balverlies als gevolg. Dat moet hij echt leren doseren, voor de rest natuurlijk een prachtige speler!Yopii schreef:Ajaciedjuh schreef:Je kunt natuurlijk het negatieve benadrukken, maar ik kijk vooral naar het positieve. Zoveel creativiteit, maar daarnaast ook een tomeloze inzet.
Ajax mag hopen dat er geen club komt, die hem weghaalt. Ik wil graag nog 1 seizoen genieten.
Ik ook!![]()
[Wilders-mode] FC Metz, dat zal hem leren, die vieze Marokkaan![/Wilders-mode]brigade zuid schreef:Denk dat hij nog steeds graag weg wilt, gisteren na afloop ook weer dat verongelijkte.. Er zal vast wel een Franse middenmoter ofzo nog voor hem komen.

Kortom, wat raaskal je nou? Ziyech is veel te goed voor zo'n club.
Hoezo verongelijkt, hij was eerlijk en realistisch. Zei niets verkeerd.
-
- AT Toto winner 15/16
We zullen het zien, vooralsnog zit hij nog gewoon bij Ajax en lopen ze de deur niet plat heb ik het idee. Van mij mag hij blijven hoor trouwens, vind hem zeker niet slecht alleen ik kan niet tegen die verongelijkte houding van hem dat is alles.Yopii schreef: Kortom, wat raaskal je nou? Ziyech is veel te goed voor zo'n club.
Overigens triest als je iets negatiefs over Ziyech zegt dat je gelijk Wilders erbij haalt, blijkbaar mag je geen kritiek hebben op een Marokkaanse speler.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do jul 26, 2018 1:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.