Moderator: mods
Yopii schreef:
Raiola, kom er maar in...
'Zie je wel, Matthijs, ze hebben geen vertrouwen in je. Daley Blind krijgt jouw band en pakt vier keer zoveel als jij, terwijl jij veel beter bent. Goed genoeg is jong genoeg. Je moet je niet laten piepelen door die Overmars met zijn vriendjespolitiek.'
Gezien het feit dat ze afzien van Magallan, zal het linker centrale verdediger zijn. Zoals ik al eerder schreef hoop ik dat juist Frenkie een linie gaat zakken en Blind op 6. Ten Hag houdt van variatie in het spel, dus ook Frenkie en Blind kunnen regelmatig switchen.Mr. Ajax schreef:Inderdaad. What's done is done. Ben ook benieuwd naar zijn beoogde positie.
ik vond f.de jong op CV wel aardigwimpey schreef:Blind en Tadic zouden er bovenuit moeten steken. Labyad is nuttig, zal rond de 10 goals maken.
Benieuwd welke positie men voor Blind op het oog heeft. Wanneer hij CV moet worden (wat me geen goed idee lijkt), dan moet je m.i. maar keihard hopen dat er geen club voor Ziyech komt. Ik zie liever F. de Jong gaan.
Pfft, Voetbal Professor Yopii ...Yopii schreef:
Maar ik zal niet langer jullie hosannah-stemming verpesten. We spreken elkaar t.z.t. wel.
Ten Hag heeft al aangegeven dat Blind primair voor de LCV positie komt, maar dat hij eventueel ook op 6 uit de voeten kan. Dat zal het dus wel worden.wimpey schreef:Blind en Tadic zouden er bovenuit moeten steken. Labyad is nuttig, zal rond de 10 goals maken.
Benieuwd welke positie men voor Blind op het oog heeft. Wanneer hij CV moet worden (wat me geen goed idee lijkt), dan moet je m.i. maar keihard hopen dat er geen club voor Ziyech komt. Ik zie liever F. de Jong gaan.
Maar we hebben wel veel ervaring!Peter schreef:Blind als verdedigende middenvelder hoop ik dan maar. Nog geen 11 maanden geleden hebben we 8 miljoen voor Wober betaald. Zou wel een tikkie gek zijn als we nu voor 16-20 miljoen een opvolger binnenhalen. Vergeet ook niet dat Vertonghen een contract tot 2019 heeft. Die zal misschien ook wel terugkomen volgend jaar.
Een middenveld met Beek, Ziyech en Frenkie gaat niet gebeuren. Dat is veel te aanvallend.
Ten Hag zal er chocolade van moeten maken. En dat is nog niet zo heel makkelijk, want Ajax koopt zonder filosofie in. We kopen heel duur in, maar er zit echt geen enkel idee achter.
Wat betekent dat? Ruimte waarvoor? Wat zou je met die ruimte moeten?Yopii schreef: Ajax zal een paar spelers verkopen. Ik gok op Ziyech, De Jong en De Ligt. Dan komt er opeens ruimte.
Dus jij zou je beste spelers verkopen om ruimte te maken voor mindere spelers?Yopii schreef:Voor andere spelers, natuurlijk.
Labyad bijvoorbeeld is niet voor de bank gehaald.
Wat kan dat t.z.t. snel gaan.Yopii schreef:Maar ik zal niet langer jullie hosannah-stemming verpesten. We spreken elkaar t.z.t. wel.
Mr. Ajax schreef:Wat betekent dat? Ruimte waarvoor? Wat zou je met die ruimte moeten?Yopii schreef: Ajax zal een paar spelers verkopen. Ik gok op Ziyech, De Jong en De Ligt. Dan komt er opeens ruimte.
Ach,Mr. Ajax schreef:Dus jij zou je beste spelers verkopen om ruimte te maken voor mindere spelers?Yopii schreef:Voor andere spelers, natuurlijk.
Labyad bijvoorbeeld is niet voor de bank gehaald.
Precies, zo kan het snel gaan. Zeker gezien de salariskosten.Peter schreef:Ik ben heel kritisch op het gevoerde beleid, Yopii. We kopen in de zomer van 2017 een aanvallende back en een dure linker centrale verdediger. Orejuela en Wober. In de winter 2017-2018 kopen we nog een duurdere aanvallende rechtsback en een linksback. In de zomer 2018 zijn we lang bezig met een stopper uit Argentinie en nu wordt Daley Blind voor de absolute hoofdprijs binnen gehaald en wordt Schuurs voor een aardige som binnengehengeld.
Binnen 1 jaar kopen we dus voor ruim 45 miljoen aan verdedigers. En het zou me niks verbazen als er uiteindelijk maar twee gaan spelen. Zo kom je aardig snel van je geld af kan ik je vertellen.
Er zit juist wel een idee achter.Yopii schreef:Precies, zo kan het snel gaan. Zeker gezien de salariskosten.Peter schreef:Ik ben heel kritisch op het gevoerde beleid, Yopii. We kopen in de zomer van 2017 een aanvallende back en een dure linker centrale verdediger. Orejuela en Wober. In de winter 2017-2018 kopen we nog een duurdere aanvallende rechtsback en een linksback. In de zomer 2018 zijn we lang bezig met een stopper uit Argentinie en nu wordt Daley Blind voor de absolute hoofdprijs binnen gehaald en wordt Schuurs voor een aardige som binnengehengeld.
Binnen 1 jaar kopen we dus voor ruim 45 miljoen aan verdedigers. En het zou me niks verbazen als er uiteindelijk maar twee gaan spelen. Zo kom je aardig snel van je geld af kan ik je vertellen.
Er zit geen idee achter. Een paar mensen binnen Ajax kennen Tadic: laten we die halen. Blind zoekt een nieuwe club, dat weten ze toevalligook: hup, we leggen de hoofdprijs neer voor Blind. Bevalt Orejuela niet? Wacht, we kopen een ander. Ha, KJH is beschikbaar en wil graag terug, die heeft overal wel doelpunten gemaakt. Nemen we ook.
Bestuursleden en supporters zijn soms even grote opportunisten. Absoluut waar.Yopii schreef:Zijn supporters zo verslaafd aan de kick van de transfermarkt dat ze alles vergeten en vergeven als Ajax een keer spierballen toont?