Ajax - Anderlecht 13-07-2018
Moderator: mods
Re: Ajax - Anderlecht 13-07-2018
Fout van Orejuela was inderdaad funest.
Vooral Mitchel Bakker beviel mij maar zeer matig.
Weliswaar een hoop goede dingen gezien, maar ook een boel fouten. Aantal ogenschijnlijke makkelijke passes waarbij Ziyech onnodig balverlies lijdt viel weer niet mee.
Vooral Mitchel Bakker beviel mij maar zeer matig.
Weliswaar een hoop goede dingen gezien, maar ook een boel fouten. Aantal ogenschijnlijke makkelijke passes waarbij Ziyech onnodig balverlies lijdt viel weer niet mee.
En, van mij mag je nu nog met het excuus komen dat hij nog even moet wennen...
...Labyad leek tot op heden ook nog niets bijzonders.
...Labyad leek tot op heden ook nog niets bijzonders.
Labyad is niks bijzonders. Nooit wat gevonden ook, gaat het gewenste Ajax niveau nooit bereiken.
Zo te horen is het seizoen voorbij 

Ik heb gewoon geen lekker gevoel bij hem.Alexander schreef:Labyad is niks bijzonders. Nooit wat gevonden ook, gaat het gewenste Ajax niveau nooit bereiken.
Hij zal op zijn manier vast wel enigszins kunnen voetballen.
Maar ik vind 't gewoon geen type dat een Ajax shirt zou moeten dragen...

Ik vind Labyad een prima indruk maken, en hij zal zeker in de eredivisie van waarde zijn, verwacht ik.
Volgens mij vond Gangsta Eiting zwak spelen gisteren; ik heb de wedstrijd niet gezien, maar in de samenvatting had ie weer een paar mooie acties en passjes. Wat heeft ie voor de rest allemaal slecht gedaan gisteren?
Wober stond weer genant te pitten bij die 3-1... Gebeurt veel te vaak bij hem. Het is sowieso geen killer, en het is niet zo dat hij het technisch en opbouwend wel goedmaakt. Zelfs met De Ligt wordt het achterin lastig komend seizoen. Zeker met Kristensen en Orejuela als alternatieven op rechts...
Volgens mij vond Gangsta Eiting zwak spelen gisteren; ik heb de wedstrijd niet gezien, maar in de samenvatting had ie weer een paar mooie acties en passjes. Wat heeft ie voor de rest allemaal slecht gedaan gisteren?
Wober stond weer genant te pitten bij die 3-1... Gebeurt veel te vaak bij hem. Het is sowieso geen killer, en het is niet zo dat hij het technisch en opbouwend wel goedmaakt. Zelfs met De Ligt wordt het achterin lastig komend seizoen. Zeker met Kristensen en Orejuela als alternatieven op rechts...

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Veltman zal op enig moment wel weer terugkeren als rb?
Die zal 2018 niet meer op het veld meemaken had ik begrepen. Hij had het volgens mij laatst over het voorjaar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Heb nog geen goed gevoel bij de voorbereiding. Wat blessures, matig spel en slechte resultaten. Over twee weken moeten ze er staan.
-
Vond Eiting erg slordig. Paar ziekenhuisballen op ploegmaten en solo’s die eindigden bij de tegenstander.Mr. Ajax schreef:Ik vind Labyad een prima indruk maken, en hij zal zeker in de eredivisie van waarde zijn, verwacht ik.
Het is zowiezo lastig om spelers te beoordelen met dit soort potjes. Het heeft ook te maken wie er naast je staan. Zo was de achterlinie aardig onervaren met Bakker Schuurs enzo. Maar puur individueel vielen ze me niet mee. Ziyech neemt weer alle hoekschoppen die wederom ruk waren. Van de Beek weinig toevoegend. Alleen Neres doet waar ie zin in heeft en vaak goed. Aanspeelbaar, goed anticiperen op steekballen en loopt reeelijk vaak z’n tegenstander voorbij.
Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Zo'n Eiting moeten we verhuren. Heeft nog niks in Ajax 1 te zoeken. Hij is best talentvol maar is er nog lang niet.
Ajax!
-
Aan de ene kant ben ik het met je eens, want het is veel te vol op het middenveld om te verwachten dat Eiting (snel) een basisplaats kan halen en in Jong Ajax leert hij niet veel meer. Aan de andere kant kan Ziyech natuurlijk nog steeds verkocht worden en kan hypothetisch gezien de spoeling met wat schorsingen en/of blessures ineens zomaar dun zijn. Lastige keuze.
-
Lees net dat Anderlecht vorige week met 5-3 van PSV heeft gewonnen trouwens.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Cluijffert
Dan past ie toch prima in het huidige Ajax?Alexander schreef:Labyad is niks bijzonders. Nooit wat gevonden ook, gaat het gewenste Ajax niveau nooit bereiken.

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.