Dat bedrag krijgen we volgend jaar ook wel voor deze spelers, dus ik denk wel dat Ajax gaat weigeren. Mits die jongens hun kont niet in de krib gooien en perse weg willen, zoals Sanchez vorig jaar.Yopii schreef:Als Ajax geen CL of zelfs geen EL willen spelers als De Ligt en De Jong ongetwijfeld weg.
Laten we realistisch zijn, als er een club komt die écht vijftig miljoen voor een van die jongens wil neertellen, gaat Ajax zo'n aanbod niet weigeren. Ajax speelt voorlopig hard-to-get, maar we weten allemaal hoe het gaat.
Barcelona wil De Jong wel hebben, maar voor zoveel geld?
De Ligt is een ander verhaal. Zou me verbazen als hij blijft.
Tot op dit moment zijn het alleen geruchten geweest.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Gaizka1985 schreef: Dat bedrag krijgen we volgend jaar ook wel voor deze spelers...
Hmm, net zoals Ajax dit jaar die vijftig miljoen nog wel krijgt die een jaar geleden voor Dolberg geboden werd?
De Ligt heeft Raiola als adviseur ingeschakeld, dus wat denk je?Mits die jongens hun kont niet in de krib gooien en perse weg willen, zoals Sanchez vorig jaar.
Die jongen wil CL spelen. Op het moment dat Ajax geen CL haalt én er een grote club komt die een aanmerkelijk bedrag wil betalen is hij weg, geloof me maar.
Nu is alles nog hosannah...
- InnerHarbour
Als je nog in sprookjes geloofd zal je ook wel geloven dat er een serieus bod van 50 miljoen voor Dolberg binnengekomen is bij Ajax.
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik wilde het net schrijven, heb nooit een officieel bod op Dolberg gezien.InnerHarbour schreef:Als je nog in sprookjes geloofd zal je ook wel geloven dat er een serieus bod van 50 miljoen voor Dolberg binnengekomen is bij Ajax.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Zou best kunnen, maar blijkbaar is die club er tot nu toe niet geweest dan.Ik bedoel de clubs waar we het over hebben ( en waar de Ligt naar toe wil ) kunnen de vraagprijs makkelijk betalen, wat de Ligt wil verdienen ook.Yopii schreef:Gaizka1985 schreef: Dat bedrag krijgen we volgend jaar ook wel voor deze spelers...
Hmm, net zoals Ajax dit jaar die vijftig miljoen nog wel krijgt die een jaar geleden voor Dolberg geboden werd?
De Ligt heeft Raiola als adviseur ingeschakeld, dus wat denk je?Mits die jongens hun kont niet in de krib gooien en perse weg willen, zoals Sanchez vorig jaar.
Die jongen wil CL spelen. Op het moment dat Ajax geen CL haalt én er een grote club komt die een aanmerkelijk bedrag wil betalen is hij weg, geloof me maar.
Blij met de punten ...
Kwam van de T, die doorgaans goed is ingevoerd wat Ajax betreft.raymon schreef:Ik wilde het net schrijven, heb nooit een officieel bod op Dolberg gezien.InnerHarbour schreef:Als je nog in sprookjes geloofd zal je ook wel geloven dat er een serieus bod van 50 miljoen voor Dolberg binnengekomen is bij Ajax.
https://www.telegraaf.nl/sport/312213/m ... op-dolberg
Ik heb ook geen officieel bod gezien, op geen enkele speler trouwens, net als jullie, neem ik aan.

- InnerHarbour
Ja Mark Overmars belt elke morgen met de Telegraaf voor wie er een bod is binnengekomen en voor hoeveel.
Even iets anders ik heb de Brooklyn Bridge te koop, kan je mooi in het midden toll booths neerzetten heb je het zo terugverdiend, interesse?

Even iets anders ik heb de Brooklyn Bridge te koop, kan je mooi in het midden toll booths neerzetten heb je het zo terugverdiend, interesse?

YNWA
goeie deal, inderdaad. en als er één TD bij een club de middelen in kas heeft liggen om dit te betalen, dan OvermarsInnerHarbour schreef:Ja Mark Overmars belt elke morgen met de Telegraaf voor wie er een bod is binnengekomen en voor hoeveel.![]()
- InnerHarbour
Al LigtYopii schreef:Gaizka1985 schreef: Dat bedrag krijgen we volgend jaar ook wel voor deze spelers...

Ja maar jij zegt iemand als Overmars heeft het zo weer terug verdiend, toch?InnerHarbour schreef:Ho, ho, je weet niet wat ik ervoor vraag.
Iemand als Niki Zimling had ie immers ook zo weer terugverdiend. John Heitinga en Mateo Cassiera ook.
Zo goed als niets, want wat moet je ermee?InnerHarbour schreef:Ho, ho, je weet niet wat ik ervoor vraag.
Sterkte anders.

- InnerHarbour
Nee ik zei het tegen sukkels die geloven dat Overmars tegen de Telegraaf verteld wat voor biedingen hij binnenkrijgt.Cruijff schreef:Ja maar jij zegt iemand als Overmars heeft het zo weer terug verdiend, toch?InnerHarbour schreef:Ho, ho, je weet niet wat ik ervoor vraag.

YNWA
Nu, bedoeld of onbedoeld zit je wel redelijk dichtbij de waarheid wat betreft 'het bespelen van sukkels'.InnerHarbour schreef: Nee ik zei het tegen sukkels die geloven dat Overmars tegen de Telegraaf verteld wat voor biedingen hij binnenkrijgt.
Zo'n Overmars met zijn lijntjes naar de T. laat één van de huiskranten van Ajax regelmatig opschrijven dat er een hoog bod is voor Younes of voor Dolberg of voor Ziyech en dan vaak een bod van een niveau dat je niet serieus kunt nemen ook.
Net zoals zaakwaarnemers graag journalisten laten opschrijven dat 'Club X en Y' interesse zouden hebben in zijn speler.
Volgens De T was dat er wel: https://www.telegraaf.nl/sport/312213/m ... op-dolbergraymon schreef:Ik wilde het net schrijven, heb nooit een officieel bod op Dolberg gezien.InnerHarbour schreef:Als je nog in sprookjes geloofd zal je ook wel geloven dat er een serieus bod van 50 miljoen voor Dolberg binnengekomen is bij Ajax.
Lijkt me niet, want Overmars kan er later wel op worden afgerekend. Een bod van veertig miljoen afwijzen kan ook een dramatisch slechte beslissing zijn.Cruijff schreef: Nu, bedoeld of onbedoeld zit je wel redelijk dichtbij de waarheid wat betreft 'het bespelen van sukkels'.
Zo'n Overmars met zijn lijntjes naar de T. laat één van de huiskranten van Ajax regelmatig opschrijven dat er een hoog bod is voor Younes of voor Dolberg of voor Ziyech en dan vaak een bod van een niveau dat je niet serieus kunt nemen ook.
Net zoals zaakwaarnemers graag journalisten laten opschrijven dat 'Club X en Y' interesse zouden hebben in zijn speler.
Waarom risico lopen voor iets wat je niet hebt gedaan?

De beleidsmakers zijn zuinigjes met hun informatie naar de media toe.Yopii schreef:Lijkt me niet, want Overmars kan er later wel op worden afgerekend. Een bod van veertig miljoen afwijzen kan ook een dramatisch slechte beslissing zijn.Cruijff schreef: Nu, bedoeld of onbedoeld zit je wel redelijk dichtbij de waarheid wat betreft 'het bespelen van sukkels'.
Maar van een speler waarbij het toch in de planning ligt om die te verkopen is dit een vaak gebruikte tactiek hoor. Als de ene Italiaanse of Franse club leest dat een concurrent interesse in een speler heeft willen ze die vaak te snel af zijn.
En wat dacht je van toen met Milik? Het was duidelijk dat er in de bewuste zomer best een aantal clubs interesse hadden. Vervolgens stond ie samen met Overmars op Ajax.nl dat ie het komende seizoen zou blijven. Dat was puur een opzetje om de prijs op te drijven, daarom ging ie weg voor 32 miljoen.
Jawel, maar 50 miljoen is zoveel dat je de beslissing om een speler aan zijn contract te houden een gok kunt noemen. Het is dat Ajax het kan hebben, anders zou je spreken van een onverantwoord risico.
Voor een Nederlandse club een ongehoord bedrag.
Je schrijft dat Overmars het zou doen om de prijs op te drijven, maar denk je echt dat hij een nóg hoger bod verwachtte? Dat is dan behoorlijk onrealistisch. Ik denk eerder dat het bod er wel degelijk was, maar dat hij zich had voorgenomen niemand te laten gaan. Dat schijnt hij ook de spelers beloofd te hebben. Later lag hij tot het uiterste dwars toen Sanchez wilde vertrekken.
Zo'n bod afslaan kan een manager jaren achtervolgen... Stel dat Dolberg de verwachtingen niet waarmaakt, dan heb je wel iets misgelopen. Dan ben je de man van die totaal verkeerde beslissing.
Je schrijft dat Overmars het zou doen om de prijs op te drijven, maar denk je echt dat hij een nóg hoger bod verwachtte? Dat is dan behoorlijk onrealistisch. Ik denk eerder dat het bod er wel degelijk was, maar dat hij zich had voorgenomen niemand te laten gaan. Dat schijnt hij ook de spelers beloofd te hebben. Later lag hij tot het uiterste dwars toen Sanchez wilde vertrekken.
Zo'n bod afslaan kan een manager jaren achtervolgen... Stel dat Dolberg de verwachtingen niet waarmaakt, dan heb je wel iets misgelopen. Dan ben je de man van die totaal verkeerde beslissing.
Nee, klopt.Yopii schreef:Jawel, maar 50 miljoen is zoveel dat je de beslissing om een speler aan zijn contract te houden een gok kunt noemen. Het is dat Ajax het kan hebben, anders zou je spreken van een onverantwoord risico.
Afgelopen jaar is er een paar keer gezegd dat er voor Dolberg een enorm bod van 40 of 50 miljoen zou zijn geweest.
Overmars heeft dat nergens bevestigd, dat waren puur geruchten in de komkommertijd.
Ik vermoed dat Milik op zich wel zin had om nog één seizoen bij Ajax proberen een landstitel te pakken.Yopii schreef:Je schrijft dat Overmars het zou doen om de prijs op te drijven, maar denk je echt dat hij een nóg hoger bod verwachtte? Dat is dan behoorlijk onrealistisch. Ik denk eerder dat het bod er wel degelijk was, maar dat hij zich had voorgenomen niemand te laten gaan
Maar denk dat zonder dat expliciet op het officiële kanaal stellen dat de speler de komende 12 maanden niet te koop zal zijn is het openingsbod lager dan 12-15 miljoen zou zijn geweest, na hard onderhandelen echt maximaal 18 miljoen.
Twee zomers geleden was 32 miljoen euro echt een heel grote zak geld voor een puur eenbenige spits met al een track-record van geen doelpunten maken bij een club in Bundesliga.
Dat bedrag heeft Ajax dan ook niet afgewezen.
Het uiteindelijke mega bod niet, nee.
Met een Italiaanse club een transfer afronden duurt erg lang, naast 't gebruikelijke loven en bieden is het telkens ook weer getreuzel met die bankgaranties.
Ik denk dat Overmars in het spel merkte dat Napoli Milik die zomer écht graag wilde hebben, veel concreter handelde dan bij de vele andere keren dat ze op spelers bieden.
Terwijl in de zomer van 2016 het voor een Milik al wel een heel snelle stap was.
En dat er dus gebruik is van de 'Milik wil nog bij Ajax door en de club wil hem absoluut niet kwijt statement' om van hem een gewilder, kostbaarder, object te maken.
Met een Italiaanse club een transfer afronden duurt erg lang, naast 't gebruikelijke loven en bieden is het telkens ook weer getreuzel met die bankgaranties.
Ik denk dat Overmars in het spel merkte dat Napoli Milik die zomer écht graag wilde hebben, veel concreter handelde dan bij de vele andere keren dat ze op spelers bieden.
Terwijl in de zomer van 2016 het voor een Milik al wel een heel snelle stap was.
En dat er dus gebruik is van de 'Milik wil nog bij Ajax door en de club wil hem absoluut niet kwijt statement' om van hem een gewilder, kostbaarder, object te maken.
- Gezond verstand
Zimling was gehuurd, Heitinga kwam niet met het idee dat er wisselgeld op zat en Cassiera is nog niet opgegeven.Cruijff schreef:Ja maar jij zegt iemand als Overmars heeft het zo weer terug verdiend, toch?InnerHarbour schreef:Ho, ho, je weet niet wat ik ervoor vraag.
Iemand als Niki Zimling had ie immers ook zo weer terugverdiend. John Heitinga en Mateo Cassiera ook.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Cassiera mag je inderdaad nog zeker niet opgeven, nee maar wat had is hij een tijd lang puur genegeerd door de trainer en wat had hij een onfortuinlijke start.
Was één van die 3 kansen toen bij Ajax - PSV er maar in gegaan...
Was één van die 3 kansen toen bij Ajax - PSV er maar in gegaan...
- Gezond verstand
Was Siem maar geblesseerd geweest tegen Vitesse en ADO, dan had Mateo mooi kunnen spelen.
Fans van andere clubs
Soms zegt men dat je dat niet hardop mag denken, maar zo werkt het vaak wel ja.Gezond verstand schreef:Was Siem maar geblesseerd geweest tegen Vitesse en ADO, dan had Mateo mooi kunnen spelen.
Een absentie van iemand die exact juist getimed is, is regelmatig het 'break-through' moment van een nieuwe ster.