Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Duidelijk dan was mijn indruk van die ene wedstrijd ongeveer hetzelfde maar ik kon wat gemist hebben, een voorzichtige trainer die alleen risico neemt als hij achter staat. Reslutaten worden voor Arsenal misschien beter, het spel waarschijnlijk niet.
YNWA
Het wordt interessant om te zien of het beleid ook omslaat. Een van de voornaamste redenen waarom Arsenal de aansluiting met de top helemaal is kwijtgeraakt, is vanwege het Wenger-beleid van jong talent vroeg ontdekken en daar een team mee gaan smeden in plaats van mee te doen met het grote geld van de grote jongens. Op zich te prijzen natuurlijk, maar dan doe je in Engeland niet mee. Ik verwacht eigenlijk dat zo'n Emery toch wat sneller de portemonee zal gaan opentrekken om wat grote jongens binnen te halen. Wat dat betreft ben ik ook benieuwd of Emery daar ook meteen het technisch beleid zal gaan voeren. Wenger heeft namelijk jarenlang alles zelf gedaan he.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
De verhalen gaan dat hij zelfs bepaalde hoe sterk het lich in de ruimtes op het trainingscomplex was. 

YNWA
Dat geloof ik meteen.InnerHarbour schreef:De verhalen gaan dat hij zelfs bepaalde hoe sterk het lich in de ruimtes op het trainingscomplex was.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Hoezo clubliefde bestaat niet meer.
Cultheld Collins helemaal kapot na gedwongen vertrek bij West Ham
Chelsea-icoon Terry eist bijzondere clausule in nieuw Villa-contract
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Everton-legende: 'Ik wed dat zelfs Ajax het bod van Everton op Davy Klaassen niet kon geloven'
3 juni 2018
In gesprek met the Daily Mirror praat Everton-legende Kevin Ratcliffe over het nieuwe seizoen. Hij neemt daarbij een transfer van een voormalig Ajacied als voorbeeld zoals het dit seizoen niet meer moet gaan. "We kunnen ons geen fouten meer permiteren, zoals het aantrekken van Davy Klaassen van Ajax voor 24 miljoen pond (27 miljoen euro)," geeft Radcliffe aan. "Geen andere club had interesse in hem en Everton heeft veel te veel betaald."
Radcliffe gaat verder: "Hij heeft bij Ajax zes jaar gespeeld zonder ook maar enige serieuze interesse van clubs. Ik wed dat zelfs Ajax het bod van Everton niet kon geloven."
Blij met de punten ...
Ik vond het aan de lage kant.
- Jinne
- Site Admin
Bielsa de nieuwe coach. Toch weg gezakt na OM. Daarvoor toch een interessante aanvallende coach.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Gezond verstand
Makkelijk scoren IH. Collins had zoveel clubliefde dat hij van West Ham naar Aston Villa ging. Je kan dit prima vergelijkt met een Heitinga.InnerHarbour schreef:Hoezo clubliefde bestaat niet meer.
Terry was nooit bijna z'n hele carrière bij Chelsea gebleven als dat een middenmoter was.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Hoeveel spelers hebben ze nodig? Bankzitter van 60 miljoen.
Van Ginkel iig niet naar PSV of Cocu deze zomer. Out voor de rest van het jaar.
Van Ginkel iig niet naar PSV of Cocu deze zomer. Out voor de rest van het jaar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Ziyech nu naar Leicester?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Geld zat daar.
https://www.nu.nl/entertainment/5359694 ... j-bbc.htmlGary Lineker is best verdienende medewerker bij BBC
Gary Lineker is de nieuwe aanvoerder op de lijst van de best betaalde medewerkers van de BBC. De Match of the Day-presentator en voormalig voetballer verdient bijna 2 miljoen euro per jaar.
Dat blijkt woensdag uit het jaarrapport van de BBC, waarin ook weer een lijst van grootverdieners is gepubliceerd.
De 57-jarige Lineker neemt de eerste plaats over van Chris Evans. De radio-dj was vorig jaar nog goed voor circa 2,5 miljoen euro, maar moest het afgelopen jaar inleveren. Toch verdient Evans nog steeds ruim 1,8 miljoen euro.
De gehele top tien bestaat uit mannen. Daartussen staat ook de naam van talkshowhost Graham Norton met een inkomen van ruim 690.000 euro. Zijn salaris voor The Graham Norton Show valt daar overigens niet onder. Dat wordt uitbetaald via zijn productiemaatschappij. Vorig jaar bedroeg dat zo'n 1,7 miljoen euro.
De best betaalde vrouw is opnieuw presentator Claudia Winkleman, die tussen de 419.000 en 430.000 euro voor haar werk krijgt.
Het afgelopen jaar lag de BBC meerdere keren onder vuur over salarissen. Zo nam een correspondent uit protest ontslag, omdat ze aanzienlijk minder betaald kreeg dan haar mannelijke collega's. De BBC heeft toegezegd de loonkloof tussen mannen en vrouwen te willen dichten.
BBC biedt excuses aan voor lager salaris vrouwelijke correspondente
- InnerHarbour
-
Ik was in maart op Craven Cottage, toen was het niveau van Fulham niet best, dus kan me voorstellen dat ze in de PL wel wat kwaliteitsinjecties kunnen gebruiken.
Verder gaat het ook niet erg lekker wat betreft de inzetbaarheid van een aantal dure jongens:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik was in maart op Craven Cottage, toen was het niveau van Fulham niet best, dus kan me voorstellen dat ze in de PL wel wat kwaliteitsinjecties kunnen gebruiken.
Meanwhile, Andy Carroll and Winston Reid are both facing three months out injured. Former England striker Carroll and New Zealand defender Reid have returned home early from a pre-season training camp in Switzerland to undergo follow-up operations on injuries suffered last season.
Daar missen ze niet veel aan hoor.
Voetballend niet, nee.WP_Legend schreef:Daar missen ze niet veel aan hoor.
Maar gevolg is dat ze ongetwijfeld door deze afwezigen de conclusie hebben getrokken dat het noodzaak is om nog wat miljoenenaankopen te doen.
Blokkeer je weer jeugdspelers mee die wellicht wel beter zijn dan het gros van die aankopen.
En omdat 't gros van die Engelse clubs 't zo doet zul je ook nooit weten hoe goed die jeugdspeler had kunnen worden.blokkeer je weer jeugdspelers mee die wellicht wel beter zijn dan het gros van die aankopen.
- InnerHarbour
- InnerHarbour