Gezond verstand schreef:ik las op voetbalzone dat Ajax interesse heeft in Edson Alvarez, dat lijkt mij een veel betere optie
Is toch een back?
Moderator: mods
Gezond verstand schreef:ik las op voetbalzone dat Ajax interesse heeft in Edson Alvarez, dat lijkt mij een veel betere optie
Nee, centrale verdedigerMr. Ajax schreef:Gezond verstand schreef:ik las op voetbalzone dat Ajax interesse heeft in Edson Alvarez, dat lijkt mij een veel betere optie
Is toch een back?
Okee. Stond de afgelopen 3 wedstrijden in ieder geval als rechtsback opgesteld bij Mexico.Gezond verstand schreef:Nee, centrale verdedigerMr. Ajax schreef:Gezond verstand schreef:ik las op voetbalzone dat Ajax interesse heeft in Edson Alvarez, dat lijkt mij een veel betere optie
Is toch een back?
Veltman staat ook wel eens rechtsback. Wober staat ook wel eens linksback.Mr. Ajax schreef:
Okee. Stond de afgelopen 3 wedstrijden in ieder geval als rechtsback opgesteld bij Mexico.
Geweldig om te zien hoe de hazen lopenYopii schreef:Heeft Overmars geen eergevoel?I
Ja, de media beweren dat het binnenkort rond komt hé!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee, maar, nu schijnt ie dus écht te komen he, die Magallan, maar nu écht!
Er zijn nu grofweg 3 opties. Nu ja, er zijn er altijd nog véél meer maar ik hoop op één van onderstaande 3.Ajaciedjuh schreef:Er verschijnen ook weer berichten dat het niet doorgaat.
Ach welnee.Gaizka1985 schreef:Verwachtingen worden zo wel torenhoog, dan die jongen ook weinig aan doen.
Nee, maar dat is sowieso standaard voor ons publiek, / het publiek hier.Javiskamp schreef:Ik lees hier ook niet echt dat er veel van hem verwacht wordt hoor...
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee, maar, nu schijnt ie dus écht te komen he, die Magallan, maar nu écht!
Ja, wat vind jij er nu van IH?InnerHarbour schreef:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee, maar, nu schijnt ie dus écht te komen he, die Magallan, maar nu écht!
Ik weet niet waarvoor deze jongen gehaald wordt. Als Ajax ervan overtuigd is dat de Ligt niet voor volgend seizoen weggaat zal aan weekje meer of minder niet boeien, als zij verwachten dat de Ligt wel weggaat en dit moet zijn opvolger voor dit seizoen zijn had Ajax allang moeten doorschakelen zodat die opvolger bij de eerste training aanwezig was.Cruijff schreef:Ja, wat vind jij er nu van IH?InnerHarbour schreef:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee, maar, nu schijnt ie dus écht te komen he, die Magallan, maar nu écht!![]()
Ze zijn mocht hij vanmiddag of laten we zeggen morgen gepresenteerd worden in totaal 32 dagen bezig geweest met het afrondende deel van de transfer, da's toch helemaal niet lang?