PSV
Moderator: mods
Re: PSV
Jaja, Yopi, al die talenten zijn zogenaamd buitenaards goed, maar PSV werd wel met een flinke voorsprong kampioen. En bij Vitesse-Ajax was het bij hoge ballen de mannen tegen de jongens. Met Kashia en Miazga in de rol van de mannen.
Donny kan nog veel beter op het moment dat hij de schroom van zich afgooit. Heb hem vaak gezien toen hij nog in de jeugd speelde. Hij ziet in een split second de ruimte en legt de bal neer waar hij wil. Ik vind hem een fantastisch talent.
Supporters vergeten wel eens dat het afgelopen seizoen pas zijn eerste was in de basis van Ajax.
Supporters vergeten wel eens dat het afgelopen seizoen pas zijn eerste was in de basis van Ajax.
- InnerHarbour
Klaassen light en je ziet dat die nog niet eens met de tweede club van Liverpool mee kan.Marillion schreef:Inderdaad. Geen ingewikkelde schijnbewegingen die je terug ziet in de samenvatting maar een hele functionele speler. En ook Van de Beek gaat van zestien tot zestien. Je merkt pas hoe goed hij is wanneer hij niet speelt.
YNWA
Ik praat binnen de context van de Eredivisie. Al denk ik dat zijn plafond hoger ligt dan dat van Klaassen. Daarbij moet ik wel zo eerlijk zijn dat ik had verwacht dat Klaassen het zou redden bij Everton.InnerHarbour schreef:Klaassen light en je ziet dat die nog niet eens met de tweede club van Liverpool mee kan.Marillion schreef:Inderdaad. Geen ingewikkelde schijnbewegingen die je terug ziet in de samenvatting maar een hele functionele speler. En ook Van de Beek gaat van zestien tot zestien. Je merkt pas hoe goed hij is wanneer hij niet speelt.
Van Ginkel, het ging immers om die vergelijking, heeft het in Engeland ook niet waar kunnen maken. Geen enkele kans bij Chelsea en volgens mij relatief anoniem bij Stoke City.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Oh ik had het helemaal niet over van Ginkel ik maakte de vergelijking met Klaassen ivm van de Beek. Ik vind het niet zoveel net zoals ik veel talenten van Ajax niet zoveel bijzonders vindt. Alleen die kleine Kluivert en de Ligt bevallen mij wel.
YNWA
Klavan was in Nederland niets bijzonders maar draait in Engeland bij een redelijke club mee.
De PL stelt specifieke eisen. Beetje dom is niet erg, maar een speler moet wel fysiek sterk en dynamisch zijn, veel en hard kunnen rennen. Een speler als Wijnaldum, die het niet moet hebben van zijn (spel)intelligentie, zou het in Spanje moeilijk krijgen; Iniesta daarentegen past niet in Engeland.
Van Ginkel is juist wel het type voor Engeland. Daarom zegt het iets over zijn niveau dat hij daar niet geslaagd is.

De PL stelt specifieke eisen. Beetje dom is niet erg, maar een speler moet wel fysiek sterk en dynamisch zijn, veel en hard kunnen rennen. Een speler als Wijnaldum, die het niet moet hebben van zijn (spel)intelligentie, zou het in Spanje moeilijk krijgen; Iniesta daarentegen past niet in Engeland.
Van Ginkel is juist wel het type voor Engeland. Daarom zegt het iets over zijn niveau dat hij daar niet geslaagd is.
Hij is op dit moment beter dan wie dan ook bij Ajax. Het zou best kunnen dat zo'n Van de Beek over vijf of tien jaar beter is. Maar het gaat bij een kampioenschap om het hier en nu. Dat lijkt Yopi wel eens te vergeten.
- InnerHarbour
Nieuwe PSV-coach Van Bommel vol vertrouwen: 'Ik heb de bagage'
Hoezo, ben je ooit weleens manager geweest van een BVO?
Hoezo, ben je ooit weleens manager geweest van een BVO?
YNWA
- Cluijffert
Dat hoop ik ook, maar - onderbuik gevoel hoor - ik zie het hem wel doen hoor. Het is in ieder geval niet zo'n groot en onverantwoordelijk risico als Keizer aanstellen. Tjemig, zomaar een 'risico' door psv... dat deden onze brabantse vrienden toch nooit?Marillion schreef:Hopelijk is Van Bommel net zo succesvol als bij zijn terugkeer als speler.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
ben benieuwd hoe het meeverdedigen op het middenveld getraind wordtCluijffert schreef:Dat hoop ik ook, maar - onderbuik gevoel hoor - ik zie het hem wel doen hoor. Het is in ieder geval niet zo'n groot en onverantwoordelijk risico als Keizer aanstellen. Tjemig, zomaar een 'risico' door psv... dat deden onze brabantse vrienden toch nooit?Marillion schreef:Hopelijk is Van Bommel net zo succesvol als bij zijn terugkeer als speler.

NOOIT meer Seedorf a.u.b.