Frenkie de Jong

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Re: Frenkie de Jong

Bericht door mattie » do jun 14, 2018 4:42 pm

Ik heb liever dat Die kale eikel oprot dan dat ik Frenkie en de Ligt verkoop..
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:

Yopii

Bericht door Yopii » do jun 14, 2018 5:04 pm

Bedoel je Ten Hag? Die zal zijn beste spelers het liefst houden, maar hij moet wel met ze werken. Als ze echt niet meer voor Ajax willen spelen houdt het op.

mattie

Bericht door mattie » do jun 14, 2018 5:32 pm

Yopii schreef:Bedoel je Ten Hag? Die zal zijn beste spelers het liefst houden, maar hij moet wel met ze werken. Als ze echt niet meer voor Ajax willen spelen houdt het op.

De meeste willen niet onder deze eikel werken, lijkt mij nu toch wel duidelijk

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do jun 14, 2018 5:39 pm

Marillion schreef:Natuurlijk scheelt dat. Maar mijn interesse in de voetbalsport is de laatste jaren sowieso afgenomen. Ik kijk vrij weinig als neutrale toeschouwer terwijl ik dat in het verleden wel heb gedaan. Dat hele WK gaat straks grotendeels aan mij voorbij bijvoorbeeld.
Eens. Als het eens uitkomt kijk ik een CL wedstrijd, WK ga ik zeker niet voor thuisblijven. Ik kijk eigenlijk alleen maar naar wedstrijden van Ajax.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 14, 2018 5:43 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Eens. Als het eens uitkomt kijk ik een CL wedstrijd, WK ga ik zeker niet voor thuisblijven. Ik kijk eigenlijk alleen maar naar wedstrijden van Ajax.
Volgens mij heb jij niet veel CL wedstrijden van Liverpool gemist. :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:
YNWA

columbus

Bericht door columbus » do jun 14, 2018 6:11 pm

InnerHarbour schreef:
columbus schreef:Ik snap er sowieso al niet veel meer van. Moet ook zeggen dat het me echt niet boeit ook. De arrogantie van heel veel spelers en talentjes, de maniertjes, kaarten aannaaien, de astronomische bedragen die over de balk worden gesmeten, de niets zeggende interviews, het gedrocht dat CL heet, eigenlijk de hele luchtbel die voetbal heet. Het boeit me allemaal niet meer zo, nooit gedacht dat ik dat ooit zou schrijven... Afbeelding
En waarom heb ik toch het idee dat al die dingen die je noemt en waar het zovele hier mee eens zijn aan de kant geschoven zouden worden als Ajax net zoals in 1995 tot de top van Europa zou horen.......
Snap je punt, en natuurlijk speelt succes zeker voor veel mensen een rol. 25 jaar terug zat ik er zelf ook anders in. Spreek voor mezelf maar de finale vorig jaar vond ik vooral leuk, meer echt ook niet. Leuk dat er een Ajax ploeg het tot de finale heeft weten te schoppen met wedstrijden die ook nog eens prima een te gluren en vooral spannend waren. Waar ik me toen wel direct weer aan stoorde, dat filmpje van We are back! Pfff...

Nee, voetbal boeit me niet meer zo. Knulletjes van 18/20 die van alles eisen. Totaal geen besef hebben in wat voor bevoorrecht wereld ze leven. (Natuurlijk hebben ze er hard voor moeten werken). De CL, de miljoenen... aan de andere kant vond ik het wel mooi om te zien, de degradatie strijd. Niet om aan te gluren maar wel spannend...

columbus

Bericht door columbus » do jun 14, 2018 6:14 pm

Marillion schreef:Natuurlijk scheelt dat. Maar mijn interesse in de voetbalsport is de laatste jaren sowieso afgenomen. Ik kijk vrij weinig als neutrale toeschouwer terwijl ik dat in het verleden wel heb gedaan. Dat hele WK gaat straks grotendeels aan mij voorbij bijvoorbeeld.
Ik kijk juist steeds meer als neutrale supporter, van een afstandje. Het zijn vooral die dingen, om terug te komen in het Frankie de Jong topic, dat er achterlijke bedragen worden geboden voor een jochie dat 12 wedstrijdjes in de benen heeft.

Yopii

Bericht door Yopii » do jun 14, 2018 6:41 pm

Barcelona heeft De Jong niet eens nodig. Het slaat nergens meer op.

Voetbal is een maffiasport geworden, helaas.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2018 7:31 pm

I think I lost my fucking headache

De Dominee

Bericht door De Dominee » do jun 14, 2018 8:00 pm

Lekker geloofwaardig van de grootste maffioso die er rondloopt.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

mattie

Bericht door mattie » zo jun 17, 2018 12:41 pm

Nu is te lezen op AD.nl dat Rob Jansen gevraagd is om Ajax en Barca aan dezelfde tafel te krijgen...

LucaS

Bericht door LucaS » zo jun 17, 2018 12:51 pm

Het wordt echt steeds erger en onfatsoenlijker met die poen- en schuldenclubs
I think I lost my fucking headache

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 17, 2018 1:11 pm

In Nederland is Ajax ook gewoon een poenclub.
YNWA

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo jun 17, 2018 1:42 pm

Kan Ajax hier geen stappen tegen ondernemen? Wat een onfatsoenlijke manier van zaken doen zeg....
15 mei 2011.

columbus

Bericht door columbus » zo jun 17, 2018 1:47 pm

Gewoon nee blijven zeggen, makkelijker kan haast niet. En als Jansen een bak koffie wil, prima, maar over de Jong wordt niet gesproken. Niet te koop is niet te koop, toch?

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo jun 17, 2018 1:50 pm

columbus schreef:Gewoon nee blijven zeggen, makkelijker kan haast niet. En als Jansen een bak koffie wil, prima, maar over de Jong wordt niet gesproken. Niet te koop is niet te koop, toch?
Laat ze dan eindelijk eens standvastig zijn.
15 mei 2011.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 17, 2018 1:54 pm

Laudrup schreef:Kan Ajax hier geen stappen tegen ondernemen? Wat een onfatsoenlijke manier van zaken doen zeg....
Waarom zou dat niet mogen? Er wordt aan een derde gevraagd, wie vraagd dat overigens, (de Jong, Barcelona) of er toch niet gesproken kan worden, niks mis mee en Ajax kan altijd nee zeggen hoor. Misschien doet Ajax dat ook weleens bij moeizame transfers.
YNWA

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo jun 17, 2018 2:01 pm

InnerHarbour schreef:
Laudrup schreef:Kan Ajax hier geen stappen tegen ondernemen? Wat een onfatsoenlijke manier van zaken doen zeg....
Waarom zou dat niet mogen? Er wordt aan een derde gevraagd, wie vraagd dat overigens, (de Jong, Barcelona) of er toch niet gesproken kan worden, niks mis mee en Ajax kan altijd nee zeggen hoor. Misschien doet Ajax dat ook weleens bij moeizame transfers.
Volgens mij heeft Ajax al heel duidelijk aangegeven dat de Jong niet te koop is.
15 mei 2011.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jun 17, 2018 2:24 pm

Ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Wordt veel verzonnen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 17, 2018 2:34 pm

Laudrup schreef:
InnerHarbour schreef:
Volgens mij heeft Ajax al heel duidelijk aangegeven dat de Jong niet te koop is.
Ja clubs geven heel duidelijk aan dat speler X niet te koop is.......... tot het juiste bedrag op tafel komt, voorbeelden te over.
YNWA

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo jun 17, 2018 4:51 pm

mattie schreef:Nu is te lezen op AD.nl dat Rob Jansen gevraagd is om Ajax en Barca aan dezelfde tafel te krijgen...
Als Ajax dat niet wil gebeurt dat niet. Als het bericht al klopt...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » ma jun 18, 2018 8:32 am

Als Barcelona 45-50 miljoen biedt zou ik er als AJAX zijnde er niet te lang over nadenken ..
Blij met de punten ...

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jun 18, 2018 1:47 pm

‘Ik kan niks beloven, maar zoals het er nu voorstaat, blijf ik bij Ajax’
Maandag, 18 juni 2018 om 14:23

Frenkie de Jong werd de afgelopen weken steeds nadrukkelijker in verband gebracht met een transfer naar Barcelona, maar de middenvelder zelf lijkt vooralsnog niet bezig te zijn met een transfer. In gesprek met AT5 geeft hij aan dat de belangstelling ‘voor hem persoonlijk nog niet zo serieus is dat hij zich ermee bezig moet houden’.

“Ik krijg het wel doorgestuurd, leuk om te zien maar voor de rest houd ik me er niet mee bezig”, legt hij uit aan de regionale omroep. De Jong weet niet in hoeverre zijn zaakwaarnemer wel bezig is met de interesse: “Misschien wel, misschien niet. Dat moeten jullie dan aan hem vragen natuurlijk. Maar als het niet heel serieus is houd ik me er niet zo mee bezig en laat ik het aan mijn zaakwaarnemer. Ik moet eerst maar eens zorgen dat ik fit word.”

“Dat gaat nu wel de goede kant op, gelukkig. Ik ga nog niet met de groep meetrainen, maar ik hoop er over twee à drie weken wel bij te zijn.” Naast de geruchten over de interesse van Barcelona, doken ook berichten op dat directeur voetbalzaken Marc Overmars besloten heeft om zijn poot stijf te houden en geen afscheid te nemen van De Jong.

Het talent heeft die berichten ook meegekregen: “Dan hoeft er helemaal geen discussie te zijn toch? Ik kan als voetballer natuurlijk niet beloven dat ik volgend seizoen nog bij Ajax speel. Er kan morgen een club komen die zoveel biedt dat je weg bent. Maar zoals het er nu voorstaat, blijf ik hier”, sluit hij af.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 18, 2018 1:54 pm

Nog maar de vraag dus of die er bij de VCL bij is (fitheid). :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 18, 2018 3:17 pm

Ja, duurt toch een stuk langer dan verwacht (door mij in ieder geval). Het is ook te hopen dat hij straks net zo mooi en kort kan kappen en draaien met die enkel...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie