Lisandro Magallan

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopii

Re: Lisandro Magallan

Bericht door Yopii » do jun 14, 2018 11:46 am

Je moet je niet laten piepelen. Hoelang wil Overmars nog wachten? :confused.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jun 14, 2018 5:33 pm

Zien ze Magallan als een duidelijk betere optie in vergelijking met het alternatief? Dat is de vraag want dan zal hij nog wel even geduld hebben.

Er is ook nog wel even tijd maar het moet niet te lang meer duren. Als je werk moet maken van een andere speler kost dat ook weer tijd met onderhandelen en de medische keuring. Idealiter heb je vanaf het begin van de voorbereiding je centrum wel compleet.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jun 17, 2018 11:03 pm

Komen berichten uit Argentinië dat Ajax afhaakt. Duurt te lang.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jun 17, 2018 11:50 pm

Mooi, laat je niet piepelen.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jun 18, 2018 6:46 am

We zijn er inmiddels al bijna 2 maanden mee bezig. We zijn al aardig gepiepeld.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma jun 18, 2018 7:54 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:We zijn er inmiddels al bijna 2 maanden mee bezig. We zijn al aardig gepiepeld.
Echt he.

Zie jij Ajax met tot een akkoord komen met Barca m.b.t. De Ligt, om hem vervolgens niet te laten gaan totdat wij een waardige vervanger binnen hebben? Terwijl hij ondertussen zelfs al zijn medische keuring heeft gehad daar? Om de een of de andere reden krijg ik altijd het gevoel dat andere clubs veel meer durven te flikken dan wij.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 18, 2018 8:21 am

Blijkbaar wil Boca Magallan toch niet zo graag kwijt...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jun 18, 2018 8:52 am

Duke schreef:Blijkbaar wil Boca Magallan toch niet zo graag kwijt...
Dat doen ze vooral omdat ze hem slecht vinden. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

999

Bericht door 999 » ma jun 18, 2018 3:41 pm

'Ajax trekt stekker uit onderhandelingen over Lisandro Magallán'
17 juni 2018

Ajax ziet af van het aantrekken van Lisandro Magallán. Dat meldt de Argentijnse journalist César Luis Merlo op Twitter. Ondanks dat er enkele weken geleden al een akkoord bereikt was met Boca Juniors over de transfer en de verdediger ook medisch is goed gekeurd, wilde Boca de verdediger niet vrij geven. Ajax is hier nu zo moe van geworden dat ze de stekker uit de onderhandelingen getrokken hebben.
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma jun 18, 2018 3:45 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:We zijn er inmiddels al bijna 2 maanden mee bezig. We zijn al aardig gepiepeld.
En die arme Overmars en Sar die kneiterhard beloofd hebben dat de selectie op 1 juli op orde is.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 18, 2018 4:59 pm

We zijn officieel alweer gestart he. Vandaag was de eerste training.

Ik snap echt niet dat je zo'n Magallan al ruim een jaar op het oog hebt, er een forse som voor wil betalen en dat je het dan niet over de streep weet te trekken. Ik snap wel dat je even wil wachten, maar het lijkt erop dat we ons weer blind staren op één optie.

Overigens baart het me ook grote zorgen dat we nog geen linksbuiten en middenvelder hebben (of dat we ergens mee bezig zijn). 24-25 juli beginnen we om het echie. Zul je zijn dat we op 18 juli nog iets presenteren. En dan zien we wel iets van potentie in het eerste potje, maar dat de speler(s) in kwestie nog duidelijk moeten wennen.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 18, 2018 5:29 pm

Nou ja, we hebben Bandé, Kuhn en Johnsen. Wellicht is daar vertrouwen in
Labyad kan er ook spelen
I think I lost my fucking headache

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jun 18, 2018 5:30 pm

LucaS schreef:Nou ja, we hebben Bandé, Kuhn en Johnsen. Wellicht is daar vertrouwen in
Labyad kan er ook spelen
Ja dat zou nog wel goed kunnen, trouwens. Die verwachting heb ik zelf van niet, maar het kan wel zo zijn,

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma jun 18, 2018 5:34 pm

Peter schreef:
LucaS schreef:Nou ja, we hebben Bandé, Kuhn en Johnsen. Wellicht is daar vertrouwen in
Labyad kan er ook spelen
Ja dat zou nog wel goed kunnen, trouwens. Die verwachting heb ik zelf van niet, maar het kan wel zo zijn,
Die Bandé is toch gewoon een centrale spits gewend aan spelen op de omschakeling zodat hij zijn snelheid kan gebruiken, toch niet iemand voor de linkerkant in een ploeg die zoveel mogelijk op de helft van de tegenstander wil spelen?
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 18, 2018 7:53 pm

Ik denk dat Labyad op links komt en de Jong/aankoop op de plapats van Zyech

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma jun 18, 2018 8:38 pm

Dat lijkt mij ook de meest logische uitkomst. Frenkie zijn plek zal afhangen van de speler die ze nog halen: een aanvallende middenvelder of een defensieve. Zal ook aan de opties liggen vermoed ik.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jun 18, 2018 11:00 pm

LucaS schreef:Ik denk dat Labyad op links komt en de Jong/aankoop op de plapats van Zyech
Terwijl Ziyech pas op de plapats moet maken!

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 19, 2018 7:06 am

Jij begrijpt het!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 19, 2018 8:10 am

Vandaag of morgen naar Amsterdam. Sluit aan bij trainingsveld volgende week volgens Mike Verweij. Magallan heeft ook een Italiaans paspoort, wat een hoop rompslomp bespaard.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jun 19, 2018 8:10 am

Terug naar Magallan maar weer, Boca schijnt de vervanger voor hem bijna binnen te hebben (huur Zapata van Milan). Daarmee is de weg vrij voor Magallan, en zou hij volgende week meekunnen op het trainingskamp.

Komt alles toch nog goed. :smallgrin.gif:

Edit: Zo'n beetje wat Ajaciedjuh zegt dus. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 19, 2018 8:13 am

Inmiddels hebben diverse supporters Overmars en Co al afgebrand dat het niet rondkomt. :666.gif:

Maar goed, hij is er nog niet. Mike is wel betrouwbaar in deze, al weet je het nooit met de Argentijnen. :ajaxsmiley.gif:

De Dominee

Bericht door De Dominee » di jun 19, 2018 9:09 am

Marc had veel eerder deze 'maatregel' moeten nemen. Anyway: hij komt dus toch. Persoonlijk vind ik het jammer, want ik vrees weggegooid geld. We moeten maar afwachten en het gaan zien. Hopelijk zit ik ernaast en hebben we er een topper bij! :onfire.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

999

Bericht door 999 » di jun 19, 2018 12:18 pm

Nou ik HOOP het tegenovergestelde, gewoon een betrouwbare stabiele kopsterke degelijke kracht in de achterste linie.Geen fratsen. Eentje die altijd minimaal rond de 6,5 zit.En hopelijk eentje die ook zijn mond opendoet als er weer een stel spelers denken dat ze het op hun gemakkie kunnen doen ...
Blij met de punten ...

Sandro

Bericht door Sandro » di jun 19, 2018 5:16 pm

Ik moet steeds aan die Portugeze ontdekkingsreiziger denken.

Maar dat geheel terzijde. Ik weet niks van deze speler. Weet dan ook niet of ik hier blij mee moet zijn.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » di jun 19, 2018 7:41 pm

Argentijnse pers: Magallán niet naar Ajax, maar tekent verbeterd contract bij Boca Dinsdag 19 juni 2018 om 20:18

De transfersoap rond Lisandro Magallan lijkt z'n climax te naderen. Waar het er dinsdagochtend nog goed uit leek te zien voor Ajax, klinken in Argentinië nu andere geluiden door.

De Telegraaf meldde dinsdagochtend op basis van Argentijnse media dat Magallán juist op weg leek naar Ajax. Martín Costa, journalist van het Argentijnse TNT Sports, meldt nu heel iets anders. "Boca gaat het contract van Magallán opwaarderen. Hij blijft in Argentinië", aldus Costa.

Ajax en Boca Juniors waren akkoord over een transfer van 8,5 miljoen euro. Magallán meldde zich zelfs al in Amsterdam voor de medische keuring, die hij met succes heeft doorstaan. Daarna werd het heel lang stil. Boca leek eerst een vervanger te willen halen, voor de 24-jarige Argentijn vrijgegeven werd. Nu de Argentijnse club op het punt staat die vast te leggen, leek niets een transfer van Magallán nog in de weg te staan.

Het is echter nog maar zeer de vraag of Magallán daadwerkelijk naar Ajax komt. Volgens berichten uit Argentinië lijkt het er dus op dat de verdediger in Argentinië blijft tegen verbeterde financiële voorwaarden.

Plaats reactie