Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopii

Re: Champions League

Bericht door Yopii » zo mei 27, 2018 4:05 pm

Het zal je niet ontgaan zijn dat Salah een exceptioneel seizoen speelde. Hij was Liverpool's talisman, die bijna eigenhandig City en Roma over de knie legde. Hij en Mané bezorgden de defensie van Madrid handenvol werk. Heb je de wedstrijd gezien die zich tot het uitvallen van Salah voltrok?
Te afhankelijk van één speler dus.

Liverpool begint altijd met rennen en draven. Dat moet een snelle voorsprong opleveren. Houdt het niet de hele wedstrijd vol, dus komt de tegenstander in de wedstrijd.

Madrid liet Liverpool uitrazen en nam toen de touwtjes in handen. Speelde superieur positiespel en had meer troeven (Bale!) dan alleen Ronaldo. De verdediging van Real vind ik niet zo geweldig dit seizoen, maar daar stond tegenover dat het middenveld erg sterk was.

Madrid wist natuurlijk dat de kansen zouden komen, want Liverpool heeft matige verdedigers.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 27, 2018 4:13 pm

Tot minuut 28 was het een wedstrijd die voor Madrid niet naar wens verliep.

Nadat Ramos de Messi van de Mersey onklaar maakte, was het gedaan. En ja, Liverpool is enorm afhankelijk van die jongen. En ja, Madrid heeft meer kwaliteit. City ook, maar die verloren van Salah. Had Madrid ook kunnen overkomen, want Salah en Mané waren ook gisteren weer zeer nadrukkelijk aanwezig en gevaarlijk.

2MINS
7:47PM · SATURDAY
An early attack for Liverpool sees Mohamed Salah in possession right on the edge of the box dangerously. He slips in Sadio Mane who made an untracked darting run, but Raphael Varane managed to outmuscle the forward to the ball first to end the danger. A busy, busy first minute.

4MINS
7:49PM · SATURDAY
Madrid cause havoc via Cristiano Ronaldo down the left wing at the other end. He crosses into the box but the referee’s flag is raised for offside before Isco can attempt a free header.
Then, at the other end, Liverpool counter rapidly. Georginio Wijnaldum finds a pocket of space with which to unleash a strike, but his long-range effort is blocked down by the commanding boot of Sergio Ramos. It’s cagey.

6MINS
7:51PM · SATURDAY
The game’s first free-kick comes courtesy of Salah yet again causing issues in the final third for Madrid.
He tries to get the ball out of his feet to try and take on his man, but is barged to the floor by Marcelo.
James Milner takes the free short for Salah to try a shot at goal — but once again it’s blocked down at the first hurdle.

8MINS
7:54PM · SATURDAY
A minor scare for Madrid as Keylor Navas has to come from his line to gather. Trent Alexander-Arnold saw the ball fall on a plate five yards out and dashed to have a strike at goal, but the Madrid shot stopper was too quick off his line.
A promising start for Klopp’s men here. Madrid are a little bit unsettled.

13MINS
8:00PM · SATURDAY
A few really decent chances for Liverpool to break the deadlock as Madrid completely panic at the back. Salah, Mane and Firmino all get a bite at the cherry as the ball spills from player to player in a chaotic spell inside the box.
The Madrid defenders were very cautious not to stick out a loose leg and concede a penalty and likewise the Liverpool front three just couldn’t manage to find enough space to let rip and have a go at goal.
Madrid really struggled to clear it there, but have survived a nervous spell.

15MINS
8:01PM · SATURDAY
At the other end Madrid very nearly break the deadlock. Ronaldo found an ocean of space down the right wing, dribbled into the box and let fly — but his shot narrowly evaded the crossbar and flew over. A lucky escape for Liverpool.

19MINS
8:05PM · SATURDAY
Virgil van Dijk rises high from a corner kick, but his header has too much height on it and flies over the crossbar. The corner came about in bizarre circumstances – Dani Carvajal completely misjudging a crossfield pass and putting the ball out of play under no pressure whatsoever.

23MINS
8:09PM · SATURDAY
CHANCE! Alexander-Arnold comes so close to breaking the deadlock! Roberto Firmino managed to carve out a pocket of space to force a shot, which was blocked. The ball fell to the young defender who lashed it with all he had — but the effort was low and right into the dive of Navas. So very nearly for the 19-year-old.

28MINS
8:13PM · SATURDAY
Liverpool continuing to apply pressure, breaking from midfield at any given chance. Sadio Mane this time forces a corner following some spirited work down the right wing, however James Milner’s corner is punched clear before a free-kick is awarded for some pushing and shoving.

28MINS
8:14PM · SATURDAY
Some worrying signs for Liverpool fans now as Mohamed Salah goes down injured. The medics are on to assess his shoulder following a clash with Sergio Ramos.

Yopii

Bericht door Yopii » zo mei 27, 2018 4:29 pm

Geen eenduidig beeld, Willem. Madrid had ook de score kunnen openen.

Totaal afhankelijk van Salah en mentaal niet sterk genoeg om over een grote tegenslag te verwerken. Zwakke keeper, middenveld dat tekort schoot. Al met al een logische uitslag.

Klopp is een bezeten trainer op het hysterische af, en zo speelt zijn team ook. Qua spelintelligentie was Madrid veel en veel beter.

999

Bericht door 999 » zo mei 27, 2018 5:04 pm

Ja precies wat Yopii schrijft, neemt niet weg dat Liverpool in die periode best had kunnen scoren.Dat en als Salah niet zou zijn uitgevallen dan had ik het nog moeten zien.Real bleef rustig en na het uitvallen van Salah was het gedaan met Liverpool.En jesus de Liverpool keeper , lachen hoor ..
Blij met de punten ...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » zo mei 27, 2018 6:08 pm

Yopii schreef:Geen eenduidig beeld, Willem. Madrid had ook de score kunnen openen.

Totaal afhankelijk van Salah en mentaal niet sterk genoeg om over een grote tegenslag te verwerken. Zwakke keeper, middenveld dat tekort schoot. Al met al een logische uitslag.

Klopp is een bezeten trainer op het hysterische af, en zo speelt zijn team ook. Qua spelintelligentie was Madrid veel en veel beter.
Madrid kwam het eerste half uur nauwelijks aan voetballen toe. Ze hadden de grootste moeite met Liverpool toen Salah erin stond, omdat Liverpool heel direct speelde en meteen de diepte zocht. Madrid liep achter de feiten. Ze winnen uiteindelijk omdat ze Salah eruit schoppen/judo-en, en de keeper twee onwaarschijnlijke blunders maakt. Van veel klasse getuigt het niet. Toen het eenmaal 2-1 stond, laat in de wedstrijd, kon Liverpool niet meer vanuit een gesloten verdediging spelen, dus je zal wel op dat wedstrijdbeeld afgaan, waarin Madrid alle ruimte kreeg, en het verwarren met het idee dat Liverpool uitgeraast was omdat ze zo vroeg zoveel energie verspeeld hadden.

999

Bericht door 999 » zo mei 27, 2018 6:11 pm

Ach, kunnen wel blijven lullen maar de ploeg die de meeste goals maakt wint ...
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » zo mei 27, 2018 9:55 pm

Toen het eenmaal 2-1 stond, laat in de wedstrijd, kon Liverpool niet meer vanuit een gesloten verdediging spelen, dus je zal wel op dat wedstrijdbeeld afgaan, waarin Madrid alle ruimte kreeg, en het verwarren met het idee dat Liverpool uitgeraast was omdat ze zo vroeg zoveel energie verspeeld hadden.
Die gesloten verdediging is hard nodig met die koekenbakkers achterin.

Naarmate de wedstrijd vorderde kreeg Madrid steeds meer de overheid. Kwestie van beter positiespel. Modric en Kroos zijn simpelweg superieur aan de middenvelders van Liverpool. Wijnaldum bijvoorbeeld is een domoor, die rent en rent maar, hersenloos. Die mag de schoenen van Toni Kroos nog niet vastmaken.

Liverpool moest het ervan hebben een paar keer diep te spelen en dan meteen te scoren. Toen dat niet lukte, had het niet meer smaken.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 28, 2018 7:12 am

Zinloos met al die haters hier.

Note to myself, je eerste gedachte was de juiste niet reageren, ze hebben alleen maar meer lol als je dat doet.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op ma mei 28, 2018 8:43 am, 4 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 28, 2018 8:12 am

Klopt. Ramois gooit zijn lichaam erin en Salah haakt aan zijn arm. Vervolgens wint Ramos het op kracht. Niet zo zeuren IH.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mei 28, 2018 8:16 am

Het gehak op Ramos slaat echt nergens op. Gewoon een duel en Salah komt ongelukkig terecht.

Liverpool heeft tegen City een performance neergezet. Voor de rest hadden ze veel geluk met de loting. De wedstrijd van zaterdag liet zien dat ze voor de absolute top drie maatjes te klein zijn.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 28, 2018 9:28 am

InnerHarbour schreef:Zinloos met al die haters hier.

Note to myself, je eerste gedachte was de juiste niet reageren, ze hebben alleen maar meer lol als je dat doet.
Toch niet echt to yourself he :aai.gif: . IH, je loopt jarenlang elke dag op dit forum te zuigen en Ajacieden ervan te herinneren hoe slecht Ajax wel niet is. Je loopt te bleren over wat voor slechte verliezers we allemaal zijn en je vindt het nog altijd zeer belangrijk om dat duidelijk te maken in verschillende topics.

Nu lukt het je voor de zoveelste keer niet om een voetbal-inhoudelijke discussie te voeren; dit forum zit namelijk vol met 'haters'. :smallgrin.gif:

Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. 'Jouw' Liverpool heeft het dik op de kloten gekregen en heeft volkomen terecht verloren van een veel betere tegenstander. Grow a pair.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 28, 2018 9:44 am

Mr. Ajax schreef:
InnerHarbour schreef:Zinloos met al die haters hier.

Toch niet echt to yourself he :aai.gif: . IH, je loopt jarenlang elke dag op dit forum te zuigen en Ajacieden ervan te herinneren hoe slecht Ajax wel niet is. Je loopt te bleren over wat voor slechte verliezers we allemaal zijn en je vindt het nog altijd zeer belangrijk om dat duidelijk te maken in verschillende topics.

Nu lukt het je voor de zoveelste keer niet om een voetbal-inhoudelijke discussie te voeren; dit forum zit namelijk vol met 'haters'. :smallgrin.gif:

Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren. 'Jouw' Liverpool heeft het dik op de kloten gekregen en heeft volkomen terecht verloren van een veel betere tegenstander. Grow a pair.
Word ik boos? Zeg ik dat je niet mag voeren? Je gaat je gang maar, ik ben alleen klaar met duidelijke bewijzen aan te leveren dat het natuurlijk niet zo was dat Salah zou hebben ingehaakt omdat het zinloos is.

Zeg over Liverpool, de mooiste club te wereld wat je wilt vriend, no skin of my back. :biggthumpup.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 28, 2018 10:20 am

Peter schreef:Het gehak op Ramos slaat echt nergens op. Gewoon een duel en Salah komt ongelukkig terecht.

Liverpool heeft tegen City een performance neergezet. Voor de rest hadden ze veel geluk met de loting. De wedstrijd van zaterdag liet zien dat ze voor de absolute top drie maatjes te klein zijn.
Wat een verrassende mening van een Roma supporter. :smallgrin.gif: Nogmaals Liverpool speelt Real zoek totdat Salah uit de wedstrijd gehaald wordt. Daarna werd Real sterker maar kan alleen scoren door blunder van Karius. Wij komen keurig terug onder aanvoering van uitblinker Mané maar een zondags-omhaal zeilt de kruizing in. Bale mag het nog 1000 maal proberen maar dat lukt hem nooit meer. Liverpool stond in de CL finale dus is de absolute top en dat wij drie maatjes te klein zijn is jouw mening maar dat slaat echt nergens op.

Wij verliezen doordat onze keeper een totale off 2de helft had en door een crimineel die niet gehinderd door een scheidsrechter onze beste speler de wedstrijd uitworsteld. Niet omdat wij niet goed genoeg zijn.
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 28, 2018 10:55 am

Ik zie mijzelf niet als Liverpool hater, alles behalve.

Maar denk jij (IH) dat er scheidsrechters zijn die Ramos direct rood hadden gegeven voor die overtreding? Volgens mij was pas in herhalingen te zien wat er echt gebeurde...

Kantelpunt was wat mij betreft ook die bal van Mane op de paal bij 2-1, als die binnen was gevallen was er misschien nog iets mogelijk geweest.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 28, 2018 11:20 am

Gaizka1985 schreef: Maar denk jij (IH) dat er scheidsrechters zijn die Ramos direct rood hadden gegeven voor die overtreding? Volgens mij was pas in herhalingen te zien wat er echt gebeurde...
Er gebeurde dus weinig tot niks, het was gewoon een stevig duel waaruit Ramos sterker uit kwam en Salah verkeerd terechtkwam. Kan gebeuren. Jammer dat Liverpool zo van 1 speler afhankelijk is. Ik had ook veel liever gehad dat zij hadden gewonnen in plaats van Real. Helaas was Real dus echt 3 maatjes te groot en bleek Liverpool mentaal weinig weerbaar.

peter

Bericht door peter » ma mei 28, 2018 11:30 am

Nogmaals ik snap echt die heisa rondom Ramos niet. Er is werkelijk waar geen fluit aan de hand bij die situatie. Iedereen weet dat als het andersom was geweest (bijvoorbeeld Van Dijk bij Ronaldo) iedereen Ronaldo de aansteller had gevonden.

Ik snap verder de frustratie wel, hoor. Het is een beetje Ajax-like. Na zoveel jaar sta je weer eens in een finale en die verlies je. Je weet echter dat het weer lang zal duren voor een nieuw finale moment.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 28, 2018 11:31 am

Gaizka1985 schreef:Ik zie mijzelf niet als Liverpool hater, alles behalve.

Maar denk jij (IH) dat er scheidsrechters zijn die Ramos direct rood hadden gegeven voor die overtreding? Volgens mij was pas in herhalingen te zien wat er echt gebeurde...

Kantelpunt was wat mij betreft ook die bal van Mane op de paal bij 2-1, als die binnen was gevallen was er misschien nog iets mogelijk geweest.
Nee geel nu kon hij gewoon zijn normale spel blijven spelen. Maar goed deze scheids was erg onder de indruk van hem, alle komedie bleef onbestraft
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 28, 2018 11:32 am

Peter schreef:Je weet echter dat het weer lang zal duren voor een nieuw finale moment.
Nee oneens, ik verwacht dat het beste onder Klopp nog moet komen.
YNWA

peter

Bericht door peter » ma mei 28, 2018 11:41 am

InnerHarbour schreef:
Peter schreef:Je weet echter dat het weer lang zal duren voor een nieuw finale moment.
Dan zal Liverpool zich moeten versterken en de toppers behouden. Mané, Firmino en Salah zijn hot. Sluit niet uit dat zo'n Salah nog naar Real gaat als vervanger van Bale ofzo.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mei 28, 2018 11:42 am

Peter schreef:
InnerHarbour schreef:
Dan zal Liverpool zich moeten versterken en de toppers behouden. Mané, Firmino en Salah zijn hot. Sluit niet uit dat zo'n Salah nog naar Real gaat als vervanger van Bale ofzo.
Eens. En prut als Wijnaldum en Can zou ook vervangen moeten worden door wereldklasse. Milner ook. Ik zie Liverpool dit seizoen niet zo snel overtreffen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma mei 28, 2018 11:48 am

Ben weer terug, wat een avontuur.

Woensdag aangekomen in de wetenschap dat we twee reserveringen hadden. Één via booking voor woe/do, en één via Airbnb op vrij/za. In de afgelopen weken al de raarste dingen meegemaakt. Host die na de boeking contact zocht via whatsapp, me vroeg om te bellen om wat te bespreken. Ik denk prima, ze wil even weten hoe laat we aankomen. Lijn met Oekraïne liep heel slecht, ik zat in de trein. Vraagt ze 'facetime'? Ik denk, ok even snel... Ik maak verbinding, zit ik op facetime met een lekkere chick met zo'n fout Oekraiens/Russisch accent. 'Ghelllooo this is Anastasia!' Ze vroeg bovenop de boeking nog 1000 dollar cash, want dat was dan zogenaamd een normale prijs voor dat weekend. Ze bood me nog haar 'fanny girlfriends' aan die wel voor company zouden zorgen. Ik schaamde me dood in die trein, mensen dacht ik echt dat ik met één of andere goedkope Russische hoer zat te facetimen ofzo...Ik had maar snel opgehangen. Uiteindelijk wat anders geboekt via Airbnb. Het eerste appartement zat op 2 minuten lopen van de fanzone, maar dat konden we niet vinden...Bovendien moesten we ergens anders de sleutel ophalen. Wij in een taxi, het hele centrum was al afgezet (4 dagen voor de finale, prima) en we deden er een uur over om 4 km verderop te komen.

Drie uur later uiteindelijk in ons appartement. Helemaal prima, alle drie een eigen slaapkamer. In de stad was het nog rustig, we waren de eersten. :smile-ajax.gif: Wat opviel was dat Kiev ontzettend was veranderd sinds Ajax er speelde in 2015. Veel Europeser, minder soldaten op straat, veel meer hoogbouw.. echt mooi opgeknapt.

Donderdag door de stad gelopen en een biertje gedronken met onze twee stewards uit Bus Leiden, zij werken bij alle finales als vrijwilliger. Savonds naar de vrouwen-CL-finale. Kaartjes kosten 2,35 EUR per stuk...wij lopen daarheen, eigenlijk om het stadion (Lobanovsky) af te vinken in de verwachting dat er misschien een paar honderd man komen opdagen. He-le-maal vol stond het, stijf uitverkocht! Hebben we uiteindelijk nog op de zwarte markt kaarten moeten kopen. :blush.gif: Ging liefst weg voor 7 euro per stuk, toe maar. Ons verlies van waardigheid was eigenlijk pijnlijker, want alle drie hebben we niks met vrouwenvoetbal. Maargoed, wel nieuw stadion gezien.

Vrijdag uitgecheckt, de Airbnb-host voor vrijdag en zaterdagnacht reageerde niet. Hotelprijzen gingen voor minstens 3000 euro, we stonden op straat. Thank GOD boden onze Ajax-stewards hun vloer aan, alleen moesten wij nog uren op zoek naar de Oekraïense decathlon om slaapmatjes te vinden. Je zit natuurlijk liever op een terras, maargoed, allang blij dat we niet op straat hoefden te slapen. Hun hotel lag op 300 meter van het stadion, qua ligging perfect.

Zaterdag matchday, en nu was echt het complete centrum autovrij gemaakt. Iedereen liep in het zonnetje over de brede straten, het was echt een topsfeer. Veel (lallende) Engelsen, groepjes Spanjaarden. Schitterend. Overal Britten die via de gekste manieren in Kiev waren gekomen (sommigen zelfs rijdend)...Mooi. Het werd drukker en drukker, want ook de tientallen chartervluchten uit Liverpool en Madrid waren geland dus het duurde ook steeds langer voordat we nieuw bier hadden. (Zeker met die lage druk op de biertaps in het buitenland, wanneer snappen ze dat nou eens?)

Vanaf dat moment ging het mis. :smallgrin.gif: Ik stond heeeel lang binnen in een kroeg in de rij, toen ik eindelijk met m'n drie bier naar buiten kwam hadden mijn twee maatjes vrienden gemaakt met Oekraïeners die een kartonnen pak wodka hadden en naar hartenlust shotjes uitdeelden. In die periode hadden zij zeker 6 shotjes op, en in combinatie met eerdere biertjes/cocktails een flinke voorsprong op mij. Vervolgens kwam er een grote groep hare Krishna-aanhangers langs, en was ik al één van de twee kwijt. Die kwam enkele minuten later in een lange polonaise 'hare Krishna jalalalaa' weer voorbij, haha, dus ik greep 'm bij z'n kladden en zo konden we langzaam richting stadion lopen. We hadden nog steeds geen kaarten en wilden wel een poging wagen op de zwarte markt. Maar wel voor normale prijs natuurlijk. (hoe naïef)

Vervolgens zegt één van de twee 'Thijs, ik heb een scheetje gelaten en volgens mij ging het niet goed, kun je ff kijken?' Ik kijk en denk..'oei' Laten we naar huis gaan, even omkleden. :hypocrite.gif: 'Thijs Thijs loop achter me, loop achter me!' Overal natuurlijk zuipende en lachende Engelsen om ons heen, hij werd helemaal para dat ze hem uitlachten...haha, uiteindelijk heeft niemand dat door, maar dit is wel weer een anekdote waarmee we 'm minimaal tot 2050 kunnen pakken.

Eenmaal in ons appartement kleedt de ene zich om en zegt de ander 'ik hoef geen kaartje meer hoor, ik kijk thuis wel'. Oke prima, met twee man op pad. Op de zwarte markt waren de kaarten een uur voor de wedstrijd nog 600/700 euro per stuk...voor ons kansloos. (Bovendien is het geen Ajax waarvoor je dergelijke prijzen zou overwegen) Wij later in onze naïviteit nog kijken of we via een bosje/heuveltje bij het stadion konden komen. Ook kansloos natuurlijk, maar via die heuvel hadden we wel een schitterend zicht over het stadion. Op de achtergrond Kiev, beneden een lichtbak, en toen we daar met z'n tweetjes stonden kwam uit het stadion de CL-hymne met al het gejuich...Wel echt een bijzonder moment. We kwamen niet meer binnen, maar dit pakten we toch ff mee. Zo dichtbij, maar toch ook zo ver weg..

Uiteindelijk maar naar ons appartement gelopen, paar biertjes gehaald, om in de 15e minuut binnen te komen en onze vriend aldaar slapend op de bank aan te treffen. Kijken we de wedstrijd, horen we ineens hard gejuich om vervolgens 20 seconden later pas de 1-0 op tv te zien! Een behoorlijk vreemde gewaarwording bij een Champions League-finale, haha. Once in a lifetime.

Gisteren teruggevlogen naar Amsterdam. Als ik het allemaal zo opschrijf was het eigenlijk wel weer een memorabel tripje. :biggthumpup.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 28, 2018 11:53 am

Peter schreef:
InnerHarbour schreef:
Naby Keïta is al binnen, Firmino heeft net bijgetekend maar ik ben ook van mening dat die andere twee niet moeten vertrekken. Can gaat transfer vrij weg, heeft power op het middenveld maar zijn handelingssnelheid is voor Liverpool te laag. Volgens de berichten zijn wij ver met Fekir, rustig afwachten wat er van waar is.
YNWA

peter

Bericht door peter » ma mei 28, 2018 11:58 am

De berichten zijn positief, maar Liverpool zal mee willen strijden op alle fronten. Dat kost kracht en dan zul je een betere basis moeten hebben. Je hebt nu al moeite om 11 goede spelers op te stellen, maar eigenlijk heb je er 15-16 nodig.

Gaaf verhaal Thijs!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 28, 2018 11:58 am

Geweldig verhaal weer Thijs! :biggthumpup.gif:
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » ma mei 28, 2018 1:13 pm

Yopii schreef: Liverpool moest het ervan hebben een paar keer diep te spelen en dan meteen te scoren. Toen dat niet lukte, had het niet meer smaken.
Zo ging het niet hoor. Met diep spelen bedoelde ik dat ze zo snel mogelijk een pass vooruit kozen, ipv breed te leggen. Het was niet diep spelen van lange halen, snel thuis, maar over kortere afstanden en heel direct en effectief. Madrid had er geen antwoord op. Wat jij doet is typisch scoreboardjournalistiek. Achteraf precies de score uitleggen.

Ramos verknalt de hele wedstrijd voor een neutrale toeschouwer. Dat mensen dat soort martial arts kopen als een hard duel. Dan was die karatetrap van Nigel in de WK finale ook gewoon een hard duel.

Plaats reactie