Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Re: Champions League
Balen, IH!
Misschien komt jouw fenomeen wel naar Liverpool, samen met Jasper...?
Mooi stuk uit de Gelderlander: Wondergoal, smeerlapperij en geblunder helpen Real aan CL-winst
Misschien komt jouw fenomeen wel naar Liverpool, samen met Jasper...?

Mooi stuk uit de Gelderlander: Wondergoal, smeerlapperij en geblunder helpen Real aan CL-winst
- Jinne
- Site Admin
Ronaldo en Bale nou allebei misschien weg? Bale heeft natuurlijk wel opties dan in Engeland, maar waar gaat Ronaldo dan naar toe? United die ze allebei neemt? Hoeveel goede jaren heeft ie nog in zich?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Geen nood, die kans is bijzonder klein."Dit is vreselijk. Echt vreselijk. Ik hoop dit gevoel niet nog een keer in mijn carrière te hoeven meemaken", was de eerste reactie van de Nederlandse verdediger.
Vandaar dat Karius minutenlang alleen op de grond zat en het RM spelers waren die hem troosten. Geen Liverpool speler gezien toen."We doen het samen. Dit hoort bij het vak. Niet iedereen is perfect. Mensen maken fouten. Alleen jammer dat dat vanavond is gebeurd", aldus de aanvoerder van Oranje.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Cluijffert
Had het graag anders gezien, maar Real was een maatje of 3 te groot hoor. Ook als Salah niet was uitgevallen, dan heeft Liverpool op een aantal belangrijke posities toch echt te weinig kwaliteit.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
Ik heb het idee dat het beste er vanaf is, hij maakt nog wel zijn goals, maar zijn explosiviteit en acties worden steeds minder (logisch ook).Jinne schreef:Ronaldo en Bale nou allebei misschien weg? Bale heeft natuurlijk wel opties dan in Engeland, maar waar gaat Ronaldo dan naar toe? United die ze allebei neemt? Hoeveel goede jaren heeft ie nog in zich?
Denk dat Real voor Hazard gaat!
-
Scheidsrechter heeft toch geen invloed gehad op de wedstrijd?InnerHarbour schreef:Oh en ik hoop dat die lul met een fluitj morgen zijn nek breekt
- InnerHarbour
Lulverhaal, voordat het kankegezwel met hulp van die sloveense cunt Salah uit de wedstrijd haalde had Real geen klote te vertellen. Pas nadat hij eruit was werden zij moedig.Cluijffert schreef:Had het graag anders gezien, maar Real was een maatje of 3 te groot hoor. Ook als Salah niet was uitgevallen, dan heeft Liverpool op een aantal belangrijke posities toch echt te weinig kwaliteit.
@Ray, Liverpool staat een stuk eerder weer in de finale CL dan dat clubje van jou.
Zo nu is het voorbij op naar volgend seizoen.
YNWA
- raymon
- Contacteer:
Ik heb Liverpool vooral lange halen naar voren zien geven, met en zonder Salah. Real was gewoon de bovenliggende partij en zelfs zonder die prutser van een keeper en met Salah was er verloren.
Beetje hetzelfde als vorig jaar met Ajax tegen ManU.
Liverpool zijn aardige cup fighters (beetje zoals Feyenoord zeg maar) maar verder komen ze op heel veel plaatsen veel kwaliteit tekort.
Beetje hetzelfde als vorig jaar met Ajax tegen ManU.
Liverpool zijn aardige cup fighters (beetje zoals Feyenoord zeg maar) maar verder komen ze op heel veel plaatsen veel kwaliteit tekort.
Waar zegt hij dat dat niet zo zou zijn?@Ray, Liverpool staat een stuk eerder weer in de finale CL dan dat clubje van jou.
Het ging bij dat stukje van Ray toch over van Dijk zelf en niet over Liverpool?
Jammer, zonder de Messi van Liverpool bleef er weinig meer over van het elftal ... Tja die dingen gebeuren, verkeerd vallen hoort daar ook bij.Na een kwartier was het over met het druk zetten van Liverpool en nam Real het heft in handen, ondanks dat er bij Real ook enkele flink onder maat stonden te ballen.
Al zat daar natuurlijk wel het gevaar voor Real als zo'n Salah er nog op had gestaan.
Al zat daar natuurlijk wel het gevaar voor Real als zo'n Salah er nog op had gestaan.
Blij met de punten ...
Klote dat zo'n Salah geblesseerd raakt. Het kan natuurlijk dat het een ongelukkige val was, maar mijn indruk is toch echt dat Ramos hem naar de grond trekt en daarna vol bovenop hem klapt.

Ook met Salah had Liverpool kunnen verliezen natuurlijk, Real is doorgewinterd en met spelers als Bale achter de hand is de selectie gewoon mega-breed.
Jammer. Ik had het Liverpool wel gegund.
Wordt trouwens nog interessant; Bale en Ronaldo leken allebei op een vertrek bij Real te wijzen na de wedstrijd.

Ook met Salah had Liverpool kunnen verliezen natuurlijk, Real is doorgewinterd en met spelers als Bale achter de hand is de selectie gewoon mega-breed.
Jammer. Ik had het Liverpool wel gegund.
Wordt trouwens nog interessant; Bale en Ronaldo leken allebei op een vertrek bij Real te wijzen na de wedstrijd.
BBC'Egypt in tears over Salah'
Analysis: Egyptian football journalist Marwan Ahmed to BBC World Service's Sportsworld programme
Honestly, I think it's a nightmare. There are no words to describe it. There was a minute of silence after we'd seen Salah go down and then when he went down the second time, we knew it wasn't good and that he would leave the pitch.
No Egyptian wanted to see that happen, we've never had an Egyptian in the Champions League final. It's really sad - I can't find the exact words to describe it. Some people were in tears.
I hope it won't affect his World Cup chances. He's the greatest player in Egypt's history, we haven't reached the World Cup for 28 years and we're just too close for all of our dreams to be shattered.
Kreeg gisteravond al paniekerige mailtjes uit Egypte.

Een Egyptische vriend van mij, een arts, stelde meteen de diagnose: schouder uit de kom. Hij heeft geloof ik nog gelijk ook...
Wat vreemd dat menigeen hier het wedstrijdverloop simpelweg ontkent:
met Salah dwong Liverpool goede kansen af, zette agressief druk en veroverde een aantal ballen op de helft van Madrid en was de bovenliggende ploeg. Madrid verdedigde diep (angst voor de snelheid van Salah en Mané, lijkt me) en had vele nerveuze momenten.
Nadat Salah eraf was, schoof de defensie van Madrid naar voren. Vergelijk voor de gein effe waar Marcelo speelde voor en nadat Salah eraf ging.
Ik heb Liverpool vaak zien spelen dit seizoen (want een van de meest aantrekkelijk spelende ploegen in Europa): Salah is een meester v.w.b. de 2e bal. Bijv. bij een lange haal van achteruit (Klopp heeft geen last van de Hollandse ziekte): Salah loopt tegen de verdediger op en gebruikt dan z'n lichaam goed om via het lichaam van de tegenstander met bal weg te draaien.
Ramos (Madrid) zal die beelden kennen. Hij haakt in, zodat Salah niet 'af kan rollen'. En hij blijft ingehaakt om Salah te blesseren. De foto die Ferry plaatst, toont dat Ramos z'n armklem had kunnen beëindigen, maar het was een bewussie om dat niet te doen.
Hij deed het slim, hij is een viespeuk (en een geweldige winnaar en captain). En iedere trainer en fan zou hem dolgraag in z'n ploeg willen.
met Salah dwong Liverpool goede kansen af, zette agressief druk en veroverde een aantal ballen op de helft van Madrid en was de bovenliggende ploeg. Madrid verdedigde diep (angst voor de snelheid van Salah en Mané, lijkt me) en had vele nerveuze momenten.
Nadat Salah eraf was, schoof de defensie van Madrid naar voren. Vergelijk voor de gein effe waar Marcelo speelde voor en nadat Salah eraf ging.
Ik heb Liverpool vaak zien spelen dit seizoen (want een van de meest aantrekkelijk spelende ploegen in Europa): Salah is een meester v.w.b. de 2e bal. Bijv. bij een lange haal van achteruit (Klopp heeft geen last van de Hollandse ziekte): Salah loopt tegen de verdediger op en gebruikt dan z'n lichaam goed om via het lichaam van de tegenstander met bal weg te draaien.
Ramos (Madrid) zal die beelden kennen. Hij haakt in, zodat Salah niet 'af kan rollen'. En hij blijft ingehaakt om Salah te blesseren. De foto die Ferry plaatst, toont dat Ramos z'n armklem had kunnen beëindigen, maar het was een bewussie om dat niet te doen.
Hij deed het slim, hij is een viespeuk (en een geweldige winnaar en captain). En iedere trainer en fan zou hem dolgraag in z'n ploeg willen.
Mwah, in eerste instantie was het Salah die aan de arm van Ramos ging hangen ...
Blij met de punten ...
Het gerucht gaat dat hij z'n kinderen bij een school in Monaco heeft ingeschreven.Jinne schreef:Ronaldo en Bale nou allebei misschien weg? Bale heeft natuurlijk wel opties dan in Engeland, maar waar gaat Ronaldo dan naar toe? United die ze allebei neemt? Hoeveel goede jaren heeft ie nog in zich?
Welkom bij Ajax, CR7!!!!!roelf schreef: Het gerucht gaat dat hij z'n kinderen bij een school in Monaco heeft ingeschreven.

Denk dat ie 'gewoon' terug gaat naar Sporting. Dat zou een sympathieke move zijn.
Omhaal Bale is prachtig.
Maar ik heb daar ook altijd wel de 'geluksfactor' bij. Spectaculair en daardoor fijn, maar ik vind bijv een goals als van Bergkamp tegen Argentinië (en een trits van zijn Arsenal-goals) - puur op techniek - mooier.
Maar ik heb daar ook altijd wel de 'geluksfactor' bij. Spectaculair en daardoor fijn, maar ik vind bijv een goals als van Bergkamp tegen Argentinië (en een trits van zijn Arsenal-goals) - puur op techniek - mooier.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Die bal was op 2 meter hoogte he. Dat doen Luuk de Jong en KJH hem atletisch niet na.zeux schreef:Omhaal Bale is prachtig.

Ik vond deze mooier dan die van CR7 en ZiZou in 2002. De man heeft in '14 en '18 de CL voor Madrid gewonnen. Misschien wel de beste Britse speler ooit en geen basisspeler bij Madrid.

Nee, maar het is ook een 'gok' of het lukt. Je kunt een prima band maken volgens mij van alle mislukte pogingen tot een omhaal. Maar natuurlijk, je moet er basistechniek en atletisch vermogen voor hebben. Ik zeg dus ook niet dat het geen prestatie is, maar er is een flinke geluksfactor wat mij betreft of ie goed valt.wimpey schreef:
Die bal was op 2 meter hoogte he. Dat doen Luuk de Jong en KJH hem atletisch niet na.![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Cluijffert
Typisch Nederlands trekje... "Ja, maar wij hadden de eerste 30 minuten het beste van het spel"... als... wanneer, dan was...
da's pas lulkoek. Als Liverpool blijkbaar FC Salah is en zonder hem in z'n handjes mag klappen dat het 'maar 3-1' is geworden, waar hebben we het dan over? Real is zeker geen grootste winnaar, maar was uiteindelijk gewoon een stuk te sterk voor Liverpool.
da's pas lulkoek. Als Liverpool blijkbaar FC Salah is en zonder hem in z'n handjes mag klappen dat het 'maar 3-1' is geworden, waar hebben we het dan over? Real is zeker geen grootste winnaar, maar was uiteindelijk gewoon een stuk te sterk voor Liverpool.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Dat jochie woont toch bij de moeder van Ronaldo? Mag de rest van die kinderen al naar school?roelf schreef:Het gerucht gaat dat hij z'n kinderen bij een school in Monaco heeft ingeschreven.Jinne schreef:Ronaldo en Bale nou allebei misschien weg? Bale heeft natuurlijk wel opties dan in Engeland, maar waar gaat Ronaldo dan naar toe? United die ze allebei neemt? Hoeveel goede jaren heeft ie nog in zich?
Nee, het is lulkoek om het verloop van de wedstrijd en de bijbehorende feiten te negeren. Liverpool had de betere kansen totdat Salah eraf moest en Lallana erin kwam.Cluijffert schreef:Typisch Nederlands trekje... "Ja, maar wij hadden de eerste 30 minuten het beste van het spel"... als... wanneer, dan was...
da's pas lulkoek.
Het zal je niet ontgaan zijn dat Salah een exceptioneel seizoen speelde. Hij was Liverpool's talisman, die bijna eigenhandig City en Roma over de knie legde. Hij en Mané bezorgden de defensie van Madrid handenvol werk. Heb je de wedstrijd gezien die zich tot het uitvallen van Salah voltrok?Als Liverpool blijkbaar FC Salah is en zonder hem in z'n handjes mag klappen dat het 'maar 3-1' is geworden, waar hebben we het dan over? Real is zeker geen grootste winnaar, maar was uiteindelijk gewoon een stuk te sterk voor Liverpool.
- raymon
- Contacteer:
Welke kansen waren er dan? Heb er namelijk niet zo veel gezien.
Volgens mij was er een schotje van Alexander Arnold die Navas klem had. Voor de rest had Real de grootse kansen (Ronaldo, Isco) toen Salah nog op het veld stond. Liverpool heeft dit seizoen de gunfactor, maar was (helaas) gewoon twee maatjes te klein voor Real. En dat het zonder Salah zeer weinig is werd gisteren wel pijnlijk duidelijk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -