Spanje
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Spanje
Feitelijk gezien is hij niet ontslagen overigens. Verder heeft hij idd nog bar weinig laten zien als trainer zijnde.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Hij wilde gewoon met Mike Havenaar samen spelen. Mooiere keuze dan China of Qatar.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Cristiano Ronaldo and Gareth Bale cast significant doubt in their futures at Real Madrid in the midst of celebrations at the end of the Champions League final. Bale said he needed to be a regular starter and would talk to his agent about his options and Ronaldo referred to his time at the club in the past tense and said that he would make a statement in the coming days. The future of each may depend in part upon the other.
Bale, who came on and scored twice to win the European Cup, said: “I need to be playing week in week out, and that’s not happened this season for one reason or another. I had a five- or six-week injury at the start of the season and I’ve been fit ever since so now I have to sit down in the summer and discuss it with my agent and take it from there.”
Real Madrid win Champions League as brilliant Bale sinks Liverpool
Read more
Ronaldo too appeared to say that his future lies elsewhere. “It’s been very nice to be at Madrid,” he said. “In the coming days I will give a response to the fans because they actually have always been at my side.”
Ronaldo’s mention of the fans was probably designed to highlight the difference between their support and what he perceives as a lack of support from the president, Florentino Pérez. This is not the first time he has expressed unhappiness and suggested that he wants to leave, only to stay rather than following through on his threats. Rarely though has he spoken as openly.
Pérez responded by saying: “Now is not the time for individual issues. There’s always lots of noise and then nothing happens.”
Ronaldo was outspoken too on the future of the European Cup: “The Champions League should change and be called the CR7 Champions League. I have won five and I am the [top] goalscorer again.”
He later expressed regret at the timing of his comments regarding his future but said he had talked from the heart and that he would make the statement he promised. “I’ll speak,” he added. “I can’t hide that . It wasn’t the right moment because of the history of the club.”
Guardian
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- Jinne
- Site Admin
Inderdaad en er is eigenlijk ook niks beters dan Real waar hij naar toe kan. Het is ook de vraag wie hem op zou kunnen volgen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wenger wordt genoemd maar dat kan ik me haast niet voorstellen.Jinne schreef:Inderdaad en er is eigenlijk ook niks beters dan Real waar hij naar toe kan. Het is ook de vraag wie hem op zou kunnen volgen.
Van Gaal?

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
En wie wil het nadat je voorganger 3 keer op rij de CL heeft gewonnen... als je komend seizoen in de halve finale wordt uitgeschakeld kan je weer vertrekken.Jinne schreef:Inderdaad en er is eigenlijk ook niks beters dan Real waar hij naar toe kan. Het is ook de vraag wie hem op zou kunnen volgen.
Er zijn er genoeg die het willen. Maak je daar maar geen zorgen over.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Er is bovendien nog wel wat te winnen in de Primera Division. Daar zijn de resultaten volgens mij gewoon teleurstellend te noemen als je over zo'n budget kunt beschikken. Barcelona op dat terrein verslaan lijkt me toch ook wel voor enig krediet te zorgen.
Nil volentibus arduum
Meesterzet van ZiZou.
Geen liefhebber zal z'n laatste wedstrijd als speler en trainer ooit vergeten.
De man heeft als speler en trainer alles gewonnen. Besliste 'thuis' de WK-finale van 1998 en hij wint als trainer de grootste prijs in het mondiale clubvoetbal 3 * op rij. Is hij de grootste voetbalpersoonlijkheid ooit? Ja, lijkt me...
Wat moet ie nog doen, hij kan z'n iconische status enkel nog verslechteren? Retirement dus.

De man heeft als speler en trainer alles gewonnen. Besliste 'thuis' de WK-finale van 1998 en hij wint als trainer de grootste prijs in het mondiale clubvoetbal 3 * op rij. Is hij de grootste voetbalpersoonlijkheid ooit? Ja, lijkt me...
Wat moet ie nog doen, hij kan z'n iconische status enkel nog verslechteren? Retirement dus.
-
Nu al? Dat is wel erg jong.wimpey schreef:Meesterzet van ZiZou.Geen liefhebber zal z'n laatste wedstrijd als speler en trainer ooit vergeten.
![]()
Ik zie hem wel bij Juventus aan de slag gaan, of misschien bondscoach van Frankrijk?
- Gezond verstand
voor 50 miljoen per jaar bondscoach van Qatar
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Griezman blijft bij Atletico:

Mooie keuze!Griezmann maakt einde aan geruchten en blijft Atlético Madrid trouw
Antoine Griezmann heeft een einde gemaakt aan de transfergeruchten rond zijn persoon. De Fransman laat weten dat hij ook volgend seizoen bij Atlético Madrid speelt. Griezmann maakte zijn besluit donderdag bekend in een speciale televisie-uitzending. De laatste maanden was veel te doen om de 27-jarige aanvaller, die nadrukkelijk in verband werd gebracht met een transfer naar FC Barcelona.
Voorzitter Josep Maria Bartomeu van de Catalanen en Luis Suárez lieten zich zelfs al uit over de mogelijke komst van Griezmann, die nog tot medio 2022 onder contract staat bij Atlético. De 54-voudig international kiest echter toch voor een langer verblijf bij de Madrilenen. Met zijn boodschap voldoet Griezmann aan het verzoek van bondscoach Didier Deschamps van Frankrijk, die wilde dat zijn sterspeler voor de eerste WK-wedstrijd wereldkundig zou maken wat zijn toekomstplannen zijn om de rust te bewaren. 'Les Blues' komen zaterdag tegen Australië voor het eerst in actie in Rusland en spelen later in groep C nog tegen Peru en Denemarken.
Vijfde seizoen
Griezmann gaat zijn vijfde seizoen in als speler van Atlético Madrid. Hij heeft al 209 officiële wedstrijden achter zijn naam staan voor 'Los Colchoneros' en kwam daarin 112 keer tot scoren.
Afgelopen seizoen boekte Griezmann zijn grootste succes met Atlético door de Europa League te winnen. De Madrilenen, die in 2014 en 2017 de finale van de Champions League verloren van stadgenoot Real, rekenden in de eindstrijd af met Olympique Marseille (3-0). Dinsdag maakte Atlético al bekend dat de club een principe-akkoord heeft bereikt met AS Monaco over de transfer van aanvaller Thomas Lemar naar de Spaanse hoofdstad. Met die overstap zou naar verluidt een bedrag van 60 miljoen euro gemoeid zijn.
Bron: nusport.nl

Nil volentibus arduum
Zegt niets, hij heeft zijn transfersom verlaagd naar 100M. Dus lang zal ie niet blijven.
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
De meeste mensen zijn er nu wel klaar mee om naar die duikers te kijken.
Vrij weinig spektakel meer in Camp Nou.
Dus moeten ze af en toe iets verzinnen:
https://www.youtube.com/watch?v=QX5NrUeeYig
Vrij weinig spektakel meer in Camp Nou.
Dus moeten ze af en toe iets verzinnen:
https://www.youtube.com/watch?v=QX5NrUeeYig
- Jinne
- Site Admin
Luis Enrique de nieuwe bondscoach. Geen vreemde keuze. Bij beide clubs gespeeld en beschikbaar.
Iemand van de bal in een halve cirkel in laag tempo rond spelen.
Spanje moet rigoureus breken met al die verzadigde vedetten.

wimpey schreef:Iemand van de bal in een halve cirkel in laag tempo rond spelen.![]()

Ik snap je grapje, maar niet helemaal waar. Iemand die opgroeide in de periode toen de show werd gestolen door Laudrup, Romario, Stoichkov. Vergeleken met nu dus veel aantrekkelijker voetbal.
- InnerHarbour
Nee joh, lekker mee doorgaan.wimpey schreef:Iemand van de bal in een halve cirkel in laag tempo rond spelen.![]()

YNWA
Real Madrid gaat steeds gekkere aankopen doen....
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignoutAankoop van 54 miljoen vreest niet: ‘Ik beland niet op de bank bij Real’
Real Madrid verzekerde zich ruim een maand geleden voor een bedrag dat op kan lopen tot 54 miljoen euro van de komst van Rodrygo, die aankomend seizoen nog voor Santos zal gaan spelen. De zeventienjarige dribbelaar maakt daarna, net zoals land- en leeftijdsgenoot Vinícius Júnior dit jaar deed, waarschijnlijk de overstap naar het Santiago Bernabéu en hij verwacht niet dat hij dan meteen op de bank zal belanden bij de Champions League-winnaar.
“Met de kwaliteiten die hij en ik hebben, zullen we op verschillende posities kunnen spelen. Goede spelers kunnen altijd samen spelen”, vertelt hij over zichzelf en Vinícius in gesprek met Folha de São Paulo. “Om eerlijk gezegd heb ik er nog niet aan gedacht dat ik daar op de bank zal belanden, aangezien ik de potentie heb. Ik denk niet dat dit zal gebeuren, net als met Viníncius. Vanwege zijn talent en alles wat hij kan, denk ik niet dat hij een reserve wordt.”
-
Als de dood om de nieuwe Neymar te missen...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Dat is de huidige markt, bedrag dat PSG vorig jaar voor Mbappe betaalde was op dat moment ook bizar, nu zullen ze blij zijn met die investering.
- InnerHarbour
Je verkoopt als club natuurlijk nooit de naam van je stadion, ondanks het feit dat het een bouwval is, maar die Spaanse hoeren doen alles voor geld.
YNWA