Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Re: Spanje

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za apr 28, 2018 10:02 am

Dat zeg je nu, maar ik begreep dat een Zlatan voor maar 1,5 miljoen per seizoen speelt in LA?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za apr 28, 2018 10:08 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dat zeg je nu, maar ik begreep dat een Zlatan voor maar 1,5 miljoen per seizoen speelt in LA?
Dat zal zijn salaris zijn, maar ik denk dat er een aantal interessante commerciële contracten bij zitten.

En hij zit in het zonnige LA, niet in regenachtig Amsterdam.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Iniesta

Bericht door Iniesta » za apr 28, 2018 10:22 am

Veel mensen wonen echt liever in Amsterdam dan LA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 28, 2018 10:30 am

De Dominee schreef:Dat zou een stunt zijn inderdaad. Helaas zal hij in China of USA wel geld gaan scheppen.
Toch een beetje een vreemd verhaal, hij heeft in oktober een contract voor het leven in Barcelona getekend en nu zegt hij dat hij weggaat. Moet toch al omkomen in de munten, wat heeft daar plaatsgevonden dat hij 7 maanden later weg wil?
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 07, 2018 6:42 am

Wat een geweldige Classico gisteren. Genieten.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 07, 2018 7:26 am

22 aanstellers en criminelen en dat noemt men genieten. :excited.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 07, 2018 8:13 am

2-1 van Baffa had niet gegeven mogen worden, overtreding in aanloop naar die goal. Marcelo had bij 2-2 een pingel moeten krijgen, nadat Alba hem vol raakte.

Extreem slechte scheids en een extreem opgefokt Baffa. Zal die lui wel steken dat Madrid wederom de enige prijs kan pakken, die er op mondiaal clubniveau écht toe doet.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma mei 07, 2018 9:15 am

Ik heb de wedstrijd gezien. Ik kijk vooral vanwege Messi en Ronaldo, verder heb ik niks met beide ploegen. De 2-1 had inderdaad niet gegeven moeten worden. Marcelo vond ik overigens geen penalty. En zelden zo’n bizar slechte scheidsrechter gezien. Zijn fouten waren over de ploegen verdeeld echter wel ongeveer gelijk. Zo hadden Ramos en (de latere goalscoorder) Bale rood mogen hebben.

999

Bericht door 999 » ma mei 07, 2018 9:23 am

wimpey schreef:2-1 van Baffa had niet gegeven mogen worden, overtreding in aanloop naar die goal. Marcelo had bij 2-2 een pingel moeten krijgen, nadat Alba hem vol raakte.

Extreem slechte scheids en een extreem opgefokt Baffa. Zal die lui wel steken dat Madrid wederom de enige prijs kan pakken, die er op mondiaal clubniveau écht toe doet.
Liverpool wint de Champions L.
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 07, 2018 9:34 am

999 schreef: Liverpool wint de Champions L.
Denk ik ook. Vind Madrid erg futloos en kwetsbaar. Net als Baffa over the hill. Anderzijds: het is één pot. Kan maar zo zijn dat ze zich onder de druk van Liverpool uit voetballen. Omdat ze het willen en kunnen...

Bale had er inderdaad af gemoeten. Maakte wel een erg mooie goal trouwens.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 07, 2018 9:55 am

wimpey schreef:2-1 van Baffa had niet gegeven mogen worden, overtreding in aanloop naar die goal. Marcelo had bij 2-2 een pingel moeten krijgen, nadat Alba hem vol raakte.

Ahhh daar hebben we de objectieve Wimpey :excited.gif:

Bale had rood moeten krijgen. Gestrekt been op Umtiti. Marcelo was natuurlijk geen pingel. Die gast duikt gewoon. Wordt overigens wel geraakt.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 07, 2018 9:56 am

Oh je geeft het zelf ook al aan. Excuus.

Ik vond Barca overigens niet zo opgefokt als jij zegt. Vond eerder Madrid opgefokt. Zo een Ramos, Marcelo. Om te kotsen. Suarez en Alba moeten ook aangepakt worden.

Zat al die gasten bij elkaar in een ruimte en laat ze vervolgens de beelden zien... Kan toch niet dat je je zo opstelt?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 07, 2018 10:54 am

wimpey schreef:
999 schreef: Liverpool wint de Champions L.
Denk ik ook..
Zelf heb ik er een hard hoofd in, het gebrek aan diepte op het middenveld juist de beste linie van Real, begint zich lelijk op te breken, de jongens die wat kunnen forceren Lallana, Ox en Can zijn geblesseerd die kleine pleuris braziliaan moest zo nodig in de winter al weg dus houdt je Milner, werkt, werkt en werkt, Henderson, was niks, is niks, zal nooit veel worden en Wijnaldum die gister weer een een perfecte demonstratie gaf van de Hollandse ziekte (breed/terug) over. Kijk één van die drie op het middenveld is prima maar alle drie :excited.gif:

Gister mocht TAA op het middenveld spelen en stond Clyne op zijn vertrouwde rechtsback plaats tegen Hazard. Even zondag afwachten maar ik krijg de indruk dat Klopp het niet aandurft met TAA tegen Ronaldo.

Hoe dichterbij het komt hoe minder optimistisch ik word.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 07, 2018 11:14 am

Dankzij de verkoop van Coutinho konden jullie Virgil halen. Denk dat die noodzakelijker was dan Coutinho.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 07, 2018 11:18 am

Niet oordelen over dingen waar je geen verstand van hebt Rishi, als Southampton gewild had hadden zij die munten al in de zomer gekregen, Liverpool hoefde absoluut die kleine pleuris braziliaan te verkopen om van Dijk of wie dan ook te halen.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 07, 2018 12:52 pm

Liverpool bood geen 90 miljoen in de zomer.
IK GELOOF!!!!!!

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 07, 2018 2:31 pm

Louis van Gaal gaf na de wedstrijd ook aan dat het bijna niet te doen is voor een scheidsrechter om zo'n wedstrijd in goede banen te leiden, daar ben ik het wel mee eens. Er gebeurt zoveel, die man kan onmogelijk beoordelen wat echt is en wat theater is.

Vond het wel een heerlijke open wedstrijd, waar opmerkelijk veel fout ging.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mei 14, 2018 8:24 am

Zonder Messi is het een stuk lastiger voor de divers
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 22, 2018 10:40 am

Goalkeepers: Kepa Arrizabalaga, David De Gea, Pepe Reina
Defenders: Dani Carjaval, Alvaro Odriozola, Sergio Ramos, Jordi Alba, Gerard Pique, Nacho, Nacho Monreal, Cesar Azpilicueta
Midfielders: Sergio Busquets, Saul Niguez, Koke, Thiago Alcantara, Andres Iniesta, David Silva, Isco, Marco Asensio, Lucas Vazquez
Forwards: Iago Aspas, Rodrigo Moreno, Diego Costa
Hier win je het WK toch niet mee? :confused.gif:

Nacho Monreal, Alba zijn toch veel minder dan Marcos Alonso? Thiago was de zwakste man op het veld tegen Frankfurt jl. zaterdag. Tegen Real Madrid ook al onzichtbaar. Nacho is veel minder dan Javi Martinez.

Morata had een matig seizoen, maar is toch een bewezen speler i.t.t. Aspas en Moreno?

Duitsland is gewoon weer dé favoriet.

columbus

Spanje

Bericht door columbus » di mei 22, 2018 11:00 am

Ik denk ook dat het tijdperk Spanje minder aan het worden is. Geen punt natuurlijk want dat is altijd zo, goede en mindere momenten. Met België heb ik hetzelfde, de absolute piek ligt inmiddels achter ze. Frankrijk is ook wel favoriet, hebben gewoon een goede ploeg.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di mei 22, 2018 11:09 am

Voorin is het net als voor de hoogtij dagen weer matig. Middenveld moet scoren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mei 22, 2018 11:09 am

columbus schreef:Ik denk ook dat het tijdperk Spanje minder aan het worden is. Geen punt natuurlijk want dat is altijd zo, goede en mindere momenten. Met België heb ik hetzelfde, de absolute piek ligt inmiddels achter ze. Frankrijk is ook wel favoriet, hebben gewoon een goede ploeg.
Bij Frankrijk is het de vraag of ze een enorme honger na een topprestatie hebben (de verloren finale in eigen land twee jaar terug moet pijn hebben gedaan) of weer eens onderling ruzie krijgen.

De Belgen hebben (nog) niet gepiekt voor zover ze dat ooit gaan doen. De één gaf er een ander waardeoordeel aan dan de ander, maar in mijn ogen zowel op het WK van 2014 als het EK van 2016 gewoon een heel pover toernooi gespeeld.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di mei 22, 2018 11:25 am

Inmiddels is de WK zone geopend, inclusief speculatie/voorspellingstopic. Daar graag verder over de kansen van (bijvoorbeeld) Spanje: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?f=73&t=13222
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 22, 2018 5:54 pm

En Seedorf is weer eens ontslagen
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di mei 22, 2018 6:11 pm

Ik ben benieuwd welke club 'm straks weer een kans gaat geven. Heeft het werkelijk nergens waar kunnen maken als trainer.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie