F1 en andere autosporten
Moderator: mods
Re: F1
Hoe dan ook, Verstappen moet uitkijken voor zijn goede naam. Op de bbc site waar mt naar linkt, staat ook een link naar een pagina 'Who is the better driver, Ric or Ver', met daarbij een poll. Maar liefst 79% kiest voor Ricciardo
I think I lost my fucking headache
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Australiërs hebben wel een streepje voor in Engeland.
Eddie Jordan heeft het ook niet op Verstappen, dat zie je in ieder interview terug (begon toen Verstappen een team order negeerde). Coulthard daarentegen is meer op de hand van Verstappen.
Het gevaar is dat andere coureurs gaan denken dat ze de deur kunnen dichtgooien omdat ze nu verwachten dat Verstappen voorzichtiger gaat zijn.
Eddie Jordan heeft het ook niet op Verstappen, dat zie je in ieder interview terug (begon toen Verstappen een team order negeerde). Coulthard daarentegen is meer op de hand van Verstappen.
Het gevaar is dat andere coureurs gaan denken dat ze de deur kunnen dichtgooien omdat ze nu verwachten dat Verstappen voorzichtiger gaat zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Helmut Marko geeft aan dat het team dacht dat de problemen / risico s over waren nadat ricciardo verstappen gepasseerd was en als eerste kon pitten. Alleen reed verstappen toen even een onmogelijk snelle ronde op oude banden waardoor hij alsnog voor hem uitkwam na zijn pitstop.
Daarnaast geeft ie aan dat verstappen de snellere was, maar dat ricciardo terug kon komen doordat verstappen achter Hamilton “vast” kwam.
Een website met alle ronde statistieken laat dit ook mooi zien. Verstappen pakt meer dan drie seconden op ricciardo, maar kwam toen vlak achter Hamilton.
Ik denk trouwens dat het team de strijd veel eerder had moeten verbieden. Vanaf het moment dat verstappen wegreed bij ricciardo en ze beiden niet meer hoefden te vechten, vlakte de achterstand op de koplopers af. Als ze elkaar vanaf het begin met rust hadden gelaten, zouden ze beiden veel dichter bij de koplopers hebben gezeten bij de eerste pitstops .
Daarnaast geeft ie aan dat verstappen de snellere was, maar dat ricciardo terug kon komen doordat verstappen achter Hamilton “vast” kwam.
Een website met alle ronde statistieken laat dit ook mooi zien. Verstappen pakt meer dan drie seconden op ricciardo, maar kwam toen vlak achter Hamilton.
Ik denk trouwens dat het team de strijd veel eerder had moeten verbieden. Vanaf het moment dat verstappen wegreed bij ricciardo en ze beiden niet meer hoefden te vechten, vlakte de achterstand op de koplopers af. Als ze elkaar vanaf het begin met rust hadden gelaten, zouden ze beiden veel dichter bij de koplopers hebben gezeten bij de eerste pitstops .
En het motor-vraagstuk bij Red Bull blijft actueel
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Contacteer:
Verschillende tactieken. Volgens mij zijn Mercedes en Ferrari niet op een 1 stop en RB wel.
raymon schreef:Verschillende tactieken. Volgens mij zijn Mercedes en Ferrari niet op een 1 stop en RB wel.
Denk je?
Het zou me niet verrassen als ze hier de wedstrijd mee uitrijden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- raymon
- Contacteer:
Het zou misschien kunnen maar dan zijn de banden wel heel erg oud op het einde.zeux schreef:raymon schreef:Verschillende tactieken. Volgens mij zijn Mercedes en Ferrari niet op een 1 stop en RB wel.
Denk je?
Het zou me niet verrassen als ze hier de wedstrijd mee uitrijden.
-
- AT Toto winner 15/16
Jezus wat een domme fout weer, hopelijk hoeft ie niet naar binnen.
- Monkey Tonk
Er komen nieuwe regels aan die nadelig zijn voor RB en Verstappen, omdat die regels het aerodynamische voordeel dat RB heeft ondermijnen. Het kan dus nog wel even duren voordat Verstappen aan het de wereldtitel kan gaan ruiken.