Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

wimpey

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma mei 07, 2018 10:51 am

Marillion schreef:Mwah, ik zie het vooral als een poging tot schade beperking en een afleidingsmanoeuvre. Kijk ons eens even ambitieus bezig zijn met transfers. En dan straks afkomen met het verhaal dat er allerlei spelers zijn geprobeerd maar dat het niet haalbaar was.
Precies. Komen ze weer met een dure Colombiaan, die nog een paar jaar moet wennen. :excited.gif:

Ik heb er een hard hoofd in v.w.b. de komende seizoenen. Sar en Overmars staan onder druk en komen niet stressbestendig over. Die gaan paniekvoetbal spelen.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 07, 2018 10:59 am

wimpey schreef:
Marillion schreef:Mwah, ik zie het vooral als een poging tot schade beperking en een afleidingsmanoeuvre. Kijk ons eens even ambitieus bezig zijn met transfers. En dan straks afkomen met het verhaal dat er allerlei spelers zijn geprobeerd maar dat het niet haalbaar was.
Precies. Komen ze weer met een dure Colombiaan, die nog een paar jaar moet wennen. :excited.gif:

Ik heb er een hard hoofd in v.w.b. de komende seizoenen. Sar en Overmars staan onder druk en komen niet stressbestendig over. Die gaan paniekvoetbal spelen.
Als er af en toe 1 van het kaliber Sanchez tussen zit hoor je mij niet klagen :smallgrin.gif:

Er moeten in Zuid Amerika meer dan genoeg spelers rond lopen die een meerwaarde zijn voor Ajax en daarnaast betaalbaar/haalbaar zijn. Neres doet het gewoon goed, en Richarlison zou ook een voltreffer zijn geweest.

Alexander

Bericht door Alexander » ma mei 07, 2018 4:54 pm

Volgens VI heeft een Duitse club 28 mio geboden op Neres. Ik vind het een prima speler, maar geen internationale top. Volgens mij heeft hij die potentie ook niet. Voor 30 mio+ zou ik die jongen altijd laten gaan, er moet volgens mij wel iets beters terug te kopen zijn voor de helft van dat geld.

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma mei 07, 2018 4:57 pm

Ik zou hem nog een jaartje houden. Een beetje continuïteit in de selectie kan geen kwaad en hij zal niet perse weg willen. Volgend jaar brengt hij hetzelfde op vermoed ik.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mei 07, 2018 5:45 pm

Wel in Neres zijn eigen topic posten jongens.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 09, 2018 5:05 am

Labyad voor 4 jaar naar Ajax. Reeds medisch gekeurd, transfersom kan oplopen tot 7M (incl bonussen) Bron: Telesport.

Ik ben overigens niet zo negatief over deze aankoop. Scorend vermogen, assists en vooral gif in zijn spel. Daarnaast is hij ook nog razend snel. Laat hem maar vechten voor plekje op links.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op wo mei 09, 2018 6:32 am, 2 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 09, 2018 5:07 am

Mallagan wil Ajac snel afronden, eerste bod 5M afgewezen. Ajax heeft nog steeds goede hoop op Tadic. Frank de Boer gepolst voor terugkeer; vaag verhaal want ze gaan (nog) wel door met Ten Hag!? Bron: Telesport.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 09, 2018 5:09 am

Alexander schreef:Volgens VI heeft een Duitse club 28 mio geboden op Neres. Ik vind het een prima speler, maar geen internationale top. Volgens mij heeft hij die potentie ook niet. Voor 30 mio+ zou ik die jongen altijd laten gaan, er moet volgens mij wel iets beters terug te kopen zijn voor de helft van dat geld.
Het is Dortmund volgens Telesport.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 09, 2018 7:16 am

Ajaciedjuh schreef:Mallagan wil Ajac snel afronden, eerste bod 5M afgewezen. Ajax heeft nog steeds goede hoop op Tadic. Frank de Boer gepolst voor terugkeer; vaag verhaal want ze gaan (nog) wel door met Ten Hag!? Bron: Telesport.
Gisteravon Tadic zien spelen tegen Swansea, net zoals in de wedstrijden tegen Liverpool volkomen onzichtbaar werd ook terecht gewisseld. Speelt daar altijd van rechts.
YNWA

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo mei 09, 2018 7:31 am

Lekker wakker worden zo...

- De Ligt wil nu ook weg
- De Boer volgt Ten Hag op
- Bod op Magallan verhoogd
- Labyad voor 7 (!!) miljoen

Mijn god. Stuk voor stuk nachtmerries.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 09, 2018 7:36 am

Heb jij Magallan een beetje gevolgd daar in Argentinië of ga jij af op YT filmpjes uitgezocht en gepost door iemand die alles van het huidige Ajax-bestuur negatief benaderd omdat zij lelijk hebben gedaan tegen JC?

Van elke speler zijn YT filmpjes te vinden waarin hij geweldig of slecht is, misschien moet je het overlaten aan de scouts die jullie ook Sanchez gebracht hebben.
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » wo mei 09, 2018 7:39 am

Ajaciedjuh schreef:
Alexander schreef:Volgens VI heeft een Duitse club 28 mio geboden op Neres. Ik vind het een prima speler, maar geen internationale top. Volgens mij heeft hij die potentie ook niet. Voor 30 mio+ zou ik die jongen altijd laten gaan, er moet volgens mij wel iets beters terug te kopen zijn voor de helft van dat geld.
Het is Dortmund volgens Telesport.
Zal best, dat zwemt in het geld.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 09, 2018 7:58 am

InnerHarbour schreef:
Ajaciedjuh schreef:Mallagan wil Ajac snel afronden, eerste bod 5M afgewezen. Ajax heeft nog steeds goede hoop op Tadic. Frank de Boer gepolst voor terugkeer; vaag verhaal want ze gaan (nog) wel door met Ten Hag!? Bron: Telesport.
Gisteravon Tadic zien spelen tegen Swansea, net zoals in de wedstrijden tegen Liverpool volkomen onzichtbaar werd ook terecht gewisseld. Speelt daar altijd van rechts.
Dan zou hij toch eerder de vervanger van Neres zijn?

Labyad :excited.gif: Echt ongelooflijk wat een wanbeleid.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 09, 2018 8:05 am

Lionel schreef:
Dan zou hij toch eerder de vervanger van Neres zijn?
Dat lijkt mij ook.
Lionel schreef:Labyad :excited.gif: Echt ongelooflijk wat een wanbeleid.
Ik zie nu pas dat dit hetzelfde ventje is dat met veel bombarie en ellende bij PSV vertrokken is om volkomen te mislukken in het buitenland. Veel succes ermee.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 09, 2018 8:36 am

Dat dus. En bij Utrecht deed hij het wel aardig. Maar nou ook weer niet heel bijzonder. Echt om te janken dit.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander

Bericht door Alexander » wo mei 09, 2018 8:44 am

Labyrat. Waardeloze aankoop, wat moeten we met die jongen? Ben niet vergeten hoe die jongen voor een paar grijpstuivers meer een chaos creëerde bij PSV.

Yopii

Bericht door Yopii » wo mei 09, 2018 9:06 am

Vond je dat dan zo erg? :smallgrin.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » wo mei 09, 2018 9:35 am

De erfenis van Ten Hag begint nu al :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 09, 2018 10:05 am

Alexander schreef:Labyrat. Waardeloze aankoop, wat moeten we met die jongen? Ben niet vergeten hoe die jongen voor een paar grijpstuivers meer een chaos creëerde bij PSV.
Dat pleit juist in z'n voordeel! :ajaxscarf.gif:

En ook dat hij blijkbaar het licht heeft gezien na Sporting. Vitesse, Utrecht, Ajax. Dat lijkt op carrière-opbouw.

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo mei 09, 2018 10:37 am

InnerHarbour schreef:Heb jij Magallan een beetje gevolgd daar in Argentinië of ga jij af op YT filmpjes uitgezocht en gepost door iemand die alles van het huidige Ajax-bestuur negatief benaderd omdat zij lelijk hebben gedaan tegen JC?

Van elke speler zijn YT filmpjes te vinden waarin hij geweldig of slecht is, misschien moet je het overlaten aan de scouts die jullie ook Sanchez gebracht hebben.
Ik ga af op filmpjes en meningen van volgers die ik ken. Die zitten er vaak goed bij, zo zou Sanchez een topper zijn, Cassiera niet en Tagliafico voldoen maar geen wonder. Klopt allemaal. Edson Alvares oid zou wel een toekomstige topper zijn, 19 pas. Net als Erick Gutierrez. Andere koek dan Magallan en Labyad...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 09, 2018 10:51 am

Welke volgers?
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » wo mei 09, 2018 11:34 am

Alsof jou dat boeit...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 09, 2018 11:59 am

Natuurlijk boeit mij dat, als hij zegt vat hij mensen volgt die dat soort dingen goed voorspellen vind ik dat interessant.
YNWA

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mei 09, 2018 12:07 pm

Sanchez was volgens de kenners helemaal geen zekerheid. De mensen die ik sprak riepen letterlijk dat hij 'niet direct voor de basis kwam' en 'zou moeten aanpassen'. Nou, dat hebben we gezien. Tagliafico is een prima kracht voor Ajax. Geen hoogvlieger, maar wel iemand die voldoet.

Labyad? Prima selectiespeler. Multi-inzetbaar. Ervaren en goede stats. 7 miljoen is alleen veel te veel geld. Hij komt namelijk in principe niet voor de basis.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo mei 09, 2018 12:13 pm

7 miljoen in deze tijd voor een 24-jarige speler, International, goed voor 20 goals/assists is geen raar bedrag. Kluivert met 1 jaar contract (jeugd contract) voor 20M .... dat is veel geld (als het waar is).

Plaats reactie