Moderator: mods
Niet arrogant worden.InnerHarbour schreef:Transfer naar een CL finalist is geen tussenstap, dat is een stap naar de top van Europa.
Lionel schreef:Niet arrogant worden.InnerHarbour schreef:Transfer naar een CL finalist is geen tussenstap, dat is een stap naar de top van Europa.
Waarom zou dat voor Ajax niet interessant zijn? Klap geld en een uitstekende speler nog een jaar, die je anders ZEKER niet langer dan dat jaar in je team zou hebben.Yopii schreef:Zo is hij een hype, zo belandt hij op het tweede plan. Bij een buitenlandse topclub gaat hij geheid fouten maken. Dat is ook heel normaal op zijn leeftijd.
Tussenstap via de Spurs of Liverpool of Dortmund zou nog kunnen, maar of die De Ligt kunnen betalen?
Als ik hem was, wachtte ik nog een jaar en vertrok ik daarna naar een goed georganiseerde club, bijvoorbeeld Bayern.
Verkopen en dan huren is voor Ajax niet interessant. Met De Ligt kun je beter een afspraak maken dat hij meedeelt in de transfersom, t.z.t.
Wat is onrealistisch? Je weet het nooit. Hij kan een terugslag krijgen. Hij kan naast zijn schoenen gaan lopen. Hij kan geblesseerd raken.De Dominee schreef:Ja, misschien tekent hij wel 10 jaar bij voor een salaris van 1 euro per jaar. Maar dat lijkt me nogal onrealistisch, evenals een scenario waarin De Ligt langer dan 1 jaar bij Ajax wilt blijven.
Subtop natuurlijk.InnerHarbour schreef:Transfer naar een CL finalist is geen tussenstap, dat is een stap naar de top van Europa.
Omdat de concurrentie om zijn handtekening groot is en ze alleen op deze manier het akkoord van Ajax kunnen krijgen? Omdat met de huidige inflatie De Ligt komende zomer eerder duurder dan goedkoper is?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Even he. Hier wordt heel vaak voorgesteld dat we voor héle dikke knaken een speler verkopen en die dan een jaar terughuren. In de eerste plaats: wanneer heeft Ajax dat óóit gedaan? In de tweede plaats: waarom zou bijvoorbeeld een Bayern dat in Godsnaam doen, terwijl hij dan én niet bij Bayern speelt én volgend jaar een stuk goedkoper is omdat dan zijn contract bij Ajax een jaartje korter duurt dan nu en dus minder hoeft te worden afgekocht?
Met andere woorden: het slaat nergens op om dat voor te stellen.
Sanchez kon die stap ook prima aan, de Ligt zal dat ook kunnen.InnerHarbour schreef:De Ligt zou blij mogen zijn dat hij een kans bij Liverpool krijgt maar het is een gigantische stap van de MM league naar de top van Europa, Klopp zou hem voorzichtig brengen.
Jongen is niet meer dan 30/40 miljoen waard nu.
Klopt, alhoewel het niveau in Nederland toen wel hoger lag en de stap minder groot was dan nu.Peter schreef:Suarez was bij Liverpool gelijk een van de beste spelers in de historie van die club.
Ook hier is Raiola aan het werk gezet. Barca, Tottenham, Man City en Bayern München willen hem allemaal hebben.Yopii schreef:De Ligt vertrekt dus ook. (Mike Verweij, de T)
Appels en peren:Lionel schreef:Tot zover de nuchtere en verstandige MathijsZullen zijn ouders ook door het slijk gehaald worden?