Justin Kluivert
Moderator: mods
Re: Justin Kluivert
Moeder Kluivert kwam met deze zaakwaarnemer aanzetten. Papa Kluivert heeft niet zoveel te vertellen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wanneer moet ik naar A'dam om op het vliegtuig te stappen.. Daarna cashen en dan kijken naar het verval van Kluivert JRDe Dominee schreef:Strik. Joe.LucaS schreef:Metro.co.uk heeft het over £40 mio rated star Kluivert, dus het wordt nog iets meer :-)

Deze jongen gaat het echt niet redden daar..
Maarre he lekker naar je zaakwaarnemer luisteren
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
En dat is twee.
Van der Sar: 'Zaakwaarnemer duwt Kluivert richting uitgang bij Ajax'Kluivert erkende eerder op zondag na afloop van de laatste competitiewedstrijd op bezoek bij Excelsior (1-2 zege) dat hij zijn besluit al heeft genomen, maar hij wilde die niet prijsgeven aan de buitenwereld.
"Het seizoen is klaar en ik ga nu nadenken. Ik maak mijn eigen keuzes. Of ik blijf, is een goede vraag. Ik weet het wel, maar ik houd het voor mijzelf. Ik ga geen gekke dingen zeggen. Ik kan de fans valse hoop geven, maar het moet blijken."
YNWA
Laten we hopen dat ze voor die 40+ miljoen - als dat het bedrag wordt - ook iets wezenlijks terug weten te halen. Binnen de marges van een tweederangs competitie en de onmogelijkheid van torenhoge salarissen, twee belangrijke handicaps. Als Kluivert naar MU gaat, straalt dat wel weer positief af op Ajax. Het blijft daarmee een club die als springplank kan fungeren voor de grotere competities. Dat staat dan weer tegenover de handicaps.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Tuurlijk krijgen ze daar gaan 40M+ voor. Conflictsituatie, 1 jaar contract, laag salaris, Nederlandse competitie.... 10-15M maximaal.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik neem aan dat kamp-Kluivert door Ajax een ultimatum is gesteld? Die willen hem immers graag nog een jaar laten 'nadenken' in Ajax-shirt.
Hopelijk is dit de laatste keer dat Ajax met een lid van die louche Kluivert-clan te maken heeft. 2 leden van die familie hebben een jarenlange opleiding genoten en krijgt er stand voor dank voor terug. De club heeft destijds overuren moeten maken om senior uit de wind te zetten na z'n kart- en gangbang-avonturen. Laat de club ajb a.s.a.p. afscheid nemen van snotneus junior. Waste of space.
Hopelijk is dit de laatste keer dat Ajax met een lid van die louche Kluivert-clan te maken heeft. 2 leden van die familie hebben een jarenlange opleiding genoten en krijgt er stand voor dank voor terug. De club heeft destijds overuren moeten maken om senior uit de wind te zetten na z'n kart- en gangbang-avonturen. Laat de club ajb a.s.a.p. afscheid nemen van snotneus junior. Waste of space.
Als dat bedrag geboden wordt zou ik hem lekker in Jong Ajax op de bank zetten.Ajaciedjuh schreef:Tuurlijk krijgen ze daar gaan 40M+ voor. Conflictsituatie, 1 jaar contract, laag salaris, Nederlandse competitie.... 10-15M maximaal.
IK GELOOF!!!!!!
Overmars heeft al 20 mio verbrand met het niet laten vertrekken van Viergever en Younes. Voor 15 mio moet je Kluivert in deze situatie helaas maar laten gaan. Doodzonde dat die jongen nu al vertrekt en ook onbegrijpelijk dat er niemand in zijn omgeving goed advies geeft.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar hij zegt toch dat hij info haalt bij zijn pappie...Alexander schreef:Overmars heeft al 20 mio verbrand met het niet laten vertrekken van Viergever en Younes. Voor 15 mio moet je Kluivert in deze situatie helaas maar laten gaan. Doodzonde dat die jongen nu al vertrekt en ook onbegrijpelijk dat er niemand in zijn omgeving goed advies geeft.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Jinne
- Site Admin
Voor Boilesen was destijd geen interesse waarbij onze Deen ook beter van zou worden financieel, dus daar was het logischer dat het een jaartje nablijven in Jong Ajax werd. Contract van een jaar voor een selectie speler met een restwaarde moet sowieso gelijk staan aan een transfer of een verlenging. Er is geen tussenweg. Al de speler in mei nog niet verlengd heeft dan is het wieberen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
wimpey schreef: Hopelijk is dit de laatste keer dat Ajax met een lid van die louche Kluivert-clan te maken heeft. 2 leden van die familie hebben een jarenlange opleiding genoten en krijgt er stand voor dank voor terug. De club heeft destijds overuren moeten maken om senior uit de wind te zetten na z'n kart- en gangbang-avonturen. Laat de club ajb a.s.a.p. afscheid nemen van snotneus junior. Waste of space.

Die jongen komt niet uit een goed nest. Kluivert sr. heeft nog steeds meer medelijden met zichzelf dan met het familie van de man die hij heeft doodgereden; zijn moeder hokt met een crimineel en is veroordeeld wegens witwassen, dus dat valt ook niet mee. Zou niet weten van wie ík liever advies zou krijgen.

Hij zal wel blijven, hij wil ons immers geen valse hoop geven.
Opzouten
Opzouten
I think I lost my fucking headache
Snap niet waarom je het ongeluk van pa Kluivert er bij moeten halen, maar goed. Kluivert junior loopt al een tijdje naast zijn schoenen, en goed ook. Niemand die het jong even op zijn plaats weet te zetten. Ik meen gelezen te hebben dat Pa vindt dat hij gewoon bij Ajax moet blijven en dat vooral zin moeder en Raiola de scepter zwaaien. Ach, laat hem maar lekker weg gaan. Praatjesmaker gaat lekker wegkwijnen ergens op de bank. Geen topclub die dat ventje opstelt.
Eisen Kluivert en Raiola op straat: gigasalaris en 40 procent van transfersom'
Dinsdag 8 mei 2018 om 06:38
De directie van Ajax heeft volgens De Telegraaf een duidelijke boodschap voor Mino Raiola. De Amsterdamse club weigert mee te gaan in de waanzinnige eisen die de zaakwaarnemer van Justin Kluivert op tafel heeft gelegd en gaat er 'met gestrekt been in'.
Het contract van Kluivert loopt in medio 2019 af. De vleugelaanvaller en Raiola hebben volgens De Telegraaf een aantal eisen neergelegd in de Johan Cruijff Arena: Kluivert tekent alleen bij wanneer hij een jaarsalaris van ruim 1,5 miljoen euro bruto ontvangt. Bovendien wil Kluivert bij een toekomstige transfer 20 procent van de transfersom ontvangen - en ook Raiola zelf wenst 20 procent te incasseren. Dat voorstel is 'onbespreekbaar' voor Ajax.
"Ik heb gehoord dat ik Justin naar de uitgang loods. Als Ajax het zo naar voren brengt, dan zij dat zo", reageert Raiola in de ochtendkrant. "Ik heb mezelf een regel opgelegd dat ik niet via de pers communiceer over contracten of onderhandelingen met een club. Als het Ajax uitkomt om mij als boeman af te schilderen, is dat wat het is. Het toont weinig zelfreflectie. Ik neem alle verantwoordelijkheid, ben de slechterik en het is allemaal mijn schuld."
Of het klopt dat hij en Kluivert in totaal 40 procent van een toekomstige transfersom eisen? "Zo weinig?", reageert hij grappend. "Over de inhoud van de contractbesprekingen doe ik geen mededelingen."
Gek gemaakt worden door geld. Wellicht menselijk?
Ik verruilt ook direct mijn huidige werkgever voor 300% meer salaris. Wie niet? Maar hij hoeft het nu dus niet. Zo zonde. Kunnen ze Royston Drenthe, Babel en nog wat van dat soort gasten niet ff uitnodigen?
Ik verruilt ook direct mijn huidige werkgever voor 300% meer salaris. Wie niet? Maar hij hoeft het nu dus niet. Zo zonde. Kunnen ze Royston Drenthe, Babel en nog wat van dat soort gasten niet ff uitnodigen?
IK GELOOF!!!!!!
1,5 miljoen bruto.
Ik las ergens dat Kluivert ‘de meest verdienende’ wilde worden?
Dat zou betekenen dat Ajax nog steeds rond de miljoen als top zit?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Slim gedaan van Ajax, wetend dat Raiola nooit wat inhoudelijks over de onderhandelingen publikelijk naar buiten brengt dit op straat flikkeren om zo te kunnen zeggen, kijk eens wie de boemannen zijn.
Ondertussen weten alleen de hoofdrolspelers wat ervan waar is en wat Ajax geboden heeft.
Ondertussen weten alleen de hoofdrolspelers wat ervan waar is en wat Ajax geboden heeft.
YNWA
Ik vind dat nog wel meevallen qua salaris eigenlijk...
Ajax-leiding houdt poot stijf en neemt vertrek van Raiola-duo op de koop toe'
Dinsdag 8 mei 2018 om 07:57
Mino Raiola en zijn cliënt Justin Kluivert kunnen hoog en laag springen, maar Ajax weigert komende zomer mee te werken aan een transfer van de talentvolle buitenspeler. De Telegraaf meldt dat dinsdag. In het ergste geval moet Kluivert (19) tegen zijn zin in blijven en dreigt er een Nicolai Boilesen-scenario.
Toen Boilesen enkele jaren geleden zijn contract weigerde te verlengen in Amsterdam, werd de Deense verdediger persona non grata: Ajax zette hem uit de selectie en liet Boilesen een jaar lang geen wedstrijd spelen. De carrière van de linkspoot raakte zo in het slop.
De leiding van Ajax gaat er volgens De Telegraaf inmiddels vanuit dat Raiola en Kluivert inzetten op een zomerse transfer. Al maanden wordt er onderhandeld over een nieuw contract. Blijkbaar heeft Raiola al lang niets meer van zich laten horen. Hoe dan ook: Ajax wil Kluivert níet verkopen.
In het ergste geval zal de Oranje-international medio 2019 gratis en voor niets vertrekken. Dat is een consequentie die het principiële Ajax inmiddels op de koop toe neemt. Een mogelijk gevolg van die beslissing is dat de talentvolle Ryan Gravenberch of Mitchell Bakker, twee andere cliënten van Raiola, óók niet zullen bijtekenen. Ook daar legt Ajax zich bij neer.
- InnerHarbour
Oh ja dat domme senario, dat zal andere spelers die overwegen om te komen echt over de streep trekken " als je niet verlengt zetten wij je in 2"
Nu was dat senario een stuk eenvoudiger uit te voeren met een 'immer' geblesseerde linksback dan met één van de twee echte talenten die Ajax heeft.

Nu was dat senario een stuk eenvoudiger uit te voeren met een 'immer' geblesseerde linksback dan met één van de twee echte talenten die Ajax heeft.
YNWA
Zijn Gravenberch en Bakker daadwerkelijk door Ajax genoemd of is dat er gewoon bijverzonnen door iemand?
Verzonnen lijkt me.
Ajax moet het gewoon keihard spelen. Simpel. Op de lange termijn levert dat tenminste spelers op die normaal denken.
Ajax moet het gewoon keihard spelen. Simpel. Op de lange termijn levert dat tenminste spelers op die normaal denken.
IK GELOOF!!!!!!
Of niet.Lionel schreef:Verzonnen lijkt me.
Ajax are beggars, not choosers.
Kluivert naar MU levert Ajax kwa 'imago' veel meer op dan het frustreren van een speler die weg wil. Een jaar later is hij alsnog weg.
Ajax moet er maar voor zorgen dat er een voetbalklimaat is waarin de spelers niet weg willen. En als ze toch per se zo jong willen gaan - dom, maar eigen schuld - moet je vooral de afspraken goed in elkaar steken. Werk mee, krijg een flinke som en zorg dat je bij doorverkoop nog wat krijgt (los van de opleidingsvergoedingen).
Niet dat Ajax zoveel met dat geld doet, maar toch.
Oh God, weer een speler met slechts één jaar contract die ab-so-luut niet weg mag. Net als Viergever en Younes vorig jaar. En Neres gaan ze zeker wel verkopen.
Zit behoorllijk verschil tussen 1.5 en 1mzeux schreef:1,5 miljoen bruto.
Zeker, maar in de voetbalwereld - waar de miljoenen om je oren vliegen - zijn het geen hele grote verschillen. Raar misschien, maar zo is het wel. Als 1,5 'het meeste' is, wat is dan nu de top? 1,4? 1,3? 1,2? 1,1?Iniesta schreef:Zit behoorllijk verschil tussen 1.5 en 1mzeux schreef:1,5 miljoen bruto.