Excelsior - AFC Ajax
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Excelsior - AFC Ajax
2e helft was prima.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Hadden we gewonnen in Ehv, dan waren we kampioen geweest. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Tja...
Eerlijk is eerlijk, PSV heeft weinig laten liggen. Met een matige selectie zoveel punten halen is gewoon knap.
Tegelijkertijd is het natuurlijk pijnlijk wat Ajax het zo simpel weggegeven heeft, ondanks een surplus aan kwaliteit.

Eerlijk is eerlijk, PSV heeft weinig laten liggen. Met een matige selectie zoveel punten halen is gewoon knap.
Tegelijkertijd is het natuurlijk pijnlijk wat Ajax het zo simpel weggegeven heeft, ondanks een surplus aan kwaliteit.
Hadden we Keizer niet gehad ook ...Ajaciedjuh schreef:Hadden we gewonnen in Ehv, dan waren we kampioen geweest.
Blij met de punten ...
1. Jahanbakhsh (AZ) 21
2. Johnsen (ADO Den Haag) 19
3. Weghorst (AZ) 18
3. Berghuis (Feyenoord) 18
5. Lozano (PSV) 17
6. Sol (Willem II) 16
7. Linssen (Vitesse) 15
8. Neres (Ajax) 14
8. Van Ginkel (PSV) 14
8. Matavz (Vitesse) 14
11. Huntelaar (Ajax) 13
KJH had met gemak topscorer moeten worden. Kansen genoeg.
2. Johnsen (ADO Den Haag) 19
3. Weghorst (AZ) 18
3. Berghuis (Feyenoord) 18
5. Lozano (PSV) 17
6. Sol (Willem II) 16
7. Linssen (Vitesse) 15
8. Neres (Ajax) 14
8. Van Ginkel (PSV) 14
8. Matavz (Vitesse) 14
11. Huntelaar (Ajax) 13
KJH had met gemak topscorer moeten worden. Kansen genoeg.
-
Overigens groot respect voor een vol uitvak in Kralingen, terwijl het heerlijk weer was en er niets op het spel stond.
Blij dat het seizoen erop seizoen erop zit. Wat een klotejaar, jongens.
Ja... heel goed... je eigen keeper uitfluiten...
Meeste doelpunten voor, minste tegen. Normaal gesproken word je daar kampioen mee.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, absoluut!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Overigens groot respect voor een vol uitvak in Kralingen, terwijl het heerlijk weer was en er niets op het spel stond.
Het hele seizoen alle uitvakken 100% uitverkocht als enige club in de Eredivisie. Ajax heeft gemiddeld genomen slecht publiek maar tegelijkertijd wel een mooie groep fanatieke uitsupporters.
Nil volentibus arduum
Twee keer nul nul tegen ADO en Utrecht... Heel zuur.Duke schreef:Meeste doelpunten voor, minste tegen. Normaal gesproken word je daar kampioen mee.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
3 punten tegen Ado, Vitesse en Utrecht. Daar hebben we het vooral laten liggen.
Trouwens ook wel ongehoord veel wedstrijden waar we op achterstand zijn gekomen. Bijna de helft van de wedstrijden volgens mij.
Trouwens ook wel ongehoord veel wedstrijden waar we op achterstand zijn gekomen. Bijna de helft van de wedstrijden volgens mij.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Lijkt me een mentaal probleem. Motivatie om precies te zijn.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Vandaag niet gekeken. De eerste wedstrijd ooit waar ik pas een uur na afloop ben gaan kijken wat het is geworden, en ook de eerste wedstrijd dit seizoen die ik niet bekeken heb. Ben verschrikkelijk blij dat dit seizoen afgelopen is. Wat een kut jaar was dit, ongelofelijk. En wat mis ik Appie.
Ik ben blij dat de video ref er volgend seizoen is 2 zuivere pingels onthouden.En Naaihuis wanneer stopt dïe met fluiten, want dat doet die al bijna niet 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik moest werken en daarna uiteten geweest.. Zelfs nu hoe knullig evt ook wederom achtergestaan.. Dus nee ik heb het niet gemist en heb ook geen samenvatting van gezien.. Ben blij dat het erop zit, maar ik vrees dat de " gifbeker " nog niet leeg is..Alexander schreef:Vandaag niet gekeken. De eerste wedstrijd ooit waar ik pas een uur na afloop ben gaan kijken wat het is geworden, en ook de eerste wedstrijd dit seizoen die ik niet bekeken heb. Ben verschrikkelijk blij dat dit seizoen afgelopen is. Wat een kut jaar was dit, ongelofelijk. En wat mis ik Appie.
Weer op zoek naar een Interim coach..