Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
Re: Engeland en Schotland
In alle oprechtheid: Vertonghen en Eriksen zouden toch versterkingen zijn voor het huidige Liverpool?
- InnerHarbour
De eerste speelt op dezelfde plaats als van Dijk en is niet beter, de tweede zonder meer. Walker is niet beter dan b.v. Valencia en Kane niet beter dan Firmino de meest ondergewaardeerde spits van de PL.
Spurs is de lieveling van de pundets en de FA dit seizoen dat zie je terug in zo'n verkiezing.
Edit , excuus, Walker speelt voor City, Spurs levert er 3 geen 4, punt blijft dat het er 2 teveel zijn IMO.
Spurs is de lieveling van de pundets en de FA dit seizoen dat zie je terug in zo'n verkiezing.
Edit , excuus, Walker speelt voor City, Spurs levert er 3 geen 4, punt blijft dat het er 2 teveel zijn IMO.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo apr 18, 2018 10:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Vertonghen is zeker wel beter. Naast elkaar zou het ook goed kunnen. Firmino is m.i. ook beter dan Kane. Vind ik echt niks. Walker is misschien niet beter maar heeft meer laten zien dan Valencia.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Die Bellamy is ook zo gek als een deur, zonder de Gea staat United 10de.
YNWA
Wenger vertrekt na 22 jaar bij Arsenal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Hoed af voor de man, hij is misschien wat te lang gebleven maar hij heeft van boring Arsenal weer een mooie club gemaakt.
YNWA
Daar heeft inderdaad een metamorfose plaatsgevonden. Knap om de voetbalcultuur binnen een club zo te veranderen. Meestal gaat zoiets mis. Al helpt het wel als je het publiek Bergkamp voor kunt schotelen in plaats van al die houten klazen die ze de jaren daarvoor hadden gezien.
Het blijf zonde dat die club van Highbury is vertrokken. Ik ben blij dat ik daar nog geweest ben.
Het blijf zonde dat die club van Highbury is vertrokken. Ik ben blij dat ik daar nog geweest ben.
Nil volentibus arduum
-
Ja, ik ben ook nog op Highbury geweest. Veld liep op de een of andere manier zo “bol” dat je laag in het vak geen idee had waar de zijlijn aan de overkant zat. Ik heb ook nog ergens een shirt van Bergkamp’s afscheid, wat we als bezoekers kregen bij de openingswedstrijd van het Emirates, Arsenal-Ajax (waar in een helft oudgedienden meededen zoals Van Basten die nog een mooie omhaal in petto had). Maar ik dwaal af. Weten jullie hoe lang Wenger trainer van Arsenal is geweest? Zo lang, dat toen ie begon, Ajax een van de beste clubs ter wereld was...
Misschien keren we dan wel terug aan die top nu hij weer verdwenen is. 

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
De pundits waren weer gister weer in mineur, hun lievelingetje vloog uit de FA cup
.

YNWA
-
Je moet het Mourinho nageven. Hij kan z'n ploeg perfect voorbereiden op dit soort knockout wedstrijden. De eerste 20 minuten waren voor de Spurs, daarna was Man U veel beter. De laatste 30 minuten wisten de Spurs dat er niks te halen viel, geen enkele speler geloofde er meer in. Mourinho parkeert de bus en dan komt er helemaal niks meer doorheen.
Whitey on the moon.
- Jinne
- Site Admin
Wel weer de treurige last minute sub van de krullenbol. Als ie het speel moet maken is het minder. Daarom verliest ie weer wel van WBA en Sevilla.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Net als Baffa door Roma.Lionel schreef:Door Sevilla werden ze gewoon overklast.

Spurs blijft ook onder Pocchettino een club die nooit iets wint. En Alderweireld is een betere CV dan Sanchez. Die had nog wel een jaartje Ajax kunnen gebruiken, want tegen niveau Higuain en Lukaku maakt ie foutjes die z'n ploeg de das om doen.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Tegen ManU maakte hij foutjes die Spurs de das om deden?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Mwahhhh. Barca voetbalde met de handrem op. Gelukkig is het wel afgestraft.wimpey schreef:Net als Baffa door Roma.Lionel schreef:Door Sevilla werden ze gewoon overklast.![]()
Spurs blijft ook onder Pocchettino een club die nooit iets wint. En Alderweireld is een betere CV dan Sanchez. Die had nog wel een jaartje Ajax kunnen gebruiken, want tegen niveau Higuain en Lukaku maakt ie foutjes die z'n ploeg de das om doen.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Nou Gerrard ga het maar laten zien het is wel een goed moment op bij Rangers in te stappen.
YNWA
- InnerHarbour
The Guardian ziet het ook zitten: " a needless punt for a dysfunctional club".
Het is een behoorlijke bende (geweest?) bij Rangers, en ik kan me alleen voorstellen dat Gerrard hierin stapt als er ook financiele mogelijkheden zijn voor versterkingen. De paar wedstrijden die ik gezien heb waren echt niet best. Dan is het knapper wat Aberdeen en Hibs doen met de middelen die ze hebben.
Het is een behoorlijke bende (geweest?) bij Rangers, en ik kan me alleen voorstellen dat Gerrard hierin stapt als er ook financiele mogelijkheden zijn voor versterkingen. De paar wedstrijden die ik gezien heb waren echt niet best. Dan is het knapper wat Aberdeen en Hibs doen met de middelen die ze hebben.
- InnerHarbour
Inderdaad. De uitslagen in de OF waren ook dramatisch, hij heeft nu een jaartje O 18 gedaan het zal mij benieuwen of het wat wordt maar als hij dan toch de bekende beginnersfouten gaat maken heb ik liever dat hij dat daar gaat doen dan als opvolger van Klopp. 

YNWA
- InnerHarbour
Stoke gedegradeerd verloren thuis van CP dat onder de Boer 0 uit 7 had en inmiddels op de 11de plaats staat met 41 punten.
YNWA
- InnerHarbour
West Brom redt zichzelf voorlopig door met 1-0 van Spurs te winnen, moeten volgende week naar CP. WB staat 92 minuten tegen te houden en winnen door een eigen goal van Rose, misschien kan Kane hem claimen. 

YNWA
Het schijnt niet goed te gaan met Sir Alex Ferguson...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hersenbloeding, daar komt hij niet zonder schade uit, als hij er al uitkomt. :-(Mr. Ajax schreef:Het schijnt niet goed te gaan met Sir Alex Ferguson...