Justin Kluivert
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Justin Kluivert
Laat maar gaan. Als iemand na één vol seizoen al niet meer de echte drive heeft om te blijven dan heeft het geen zin meer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Zolang die vervuiler Mourinho er zit is dat de slechtste keuze die hij kan maken behalve voor zijn bankrekening.Javiskamp schreef:Bij MU gaattie lekker banken of tribune zitten verwacht ik. Als hij dat echt liever doet...Raiola zet Ajax voor het blok met miljoenenaanbod van Manchester United'
Donderdag 3 mei 2018 om 06:38
Justin Kluivert heeft een riante aanbieding van Manchester United op zak, weet het Algemeen Dagblad. Het gaat om de ochtendkrant om een aanbieding van 'tientallen miljoenen euro's'. Het grote probleem voor Ajax: zaakwaarnemer Mino Raiola.
Ajax is al maandenlang in gesprek met Raiola, die de belangen van Kluivert behartigt, maar echt snel gaan de zaken niet. Het AD schrijft dat de Italiaanse zaakwaarnemer Ajax voor het blok zet met het aanbod van United. De Amsterdamse club moet het aanbod van de Premier League-club compenseren met salaris, of Kluivert vertrekt.
Als Kluivert zijn contract bij Ajax verlengt, wordt de 19-jarige Ajacied de bestbetaalde speler van de club. Of door salaris, of door een bonus of een flinke som aan tekengeld. Voor Ajax is dat een dilemma, schrijft het AD. De club moet zich afvragen of het salarisplafond aangepast moet worden voor een talent die miljoenen euro's aan transferwaarde vertegenwoordigt.
De kans is dus serieus aanwezig dat Kluivert Ajax na dit seizoen gaat verlaten. Het salarisplafond bij Ajax is naar verluidt ingesteld op een miljoen euro. Het is de vraag wat de club belangrijker vindt: het in stand houden van het huidige salarishuis, of het extra investeren van geld om een Premier League-topclub voor te zijn en daarmee een groot talent binnenboord te houden.
YNWA
Het gaat ook om het geld, IH. Die vervuiler is trouwens een bekende van Pa.
Vooropgesteld dat dit verhaal waar is -dat weet je nooit met het AD - dan wil Kluivert dus gewoon weg. Ajax kan het zich niet permitteren om 'het aanbod van de PL-club te compenseren met salaris', dat beseft Raiola drommels goed. Het bekende verhaal: de club de Zwarte Piet toespelen, zodat de speler niet bekend komt te staan als geldwolf.
En nee, hij gaat niet voor het geld, hoor. Hij gaat omdat hij beter is dan Martial en daar in de basis komt.
Dit zijn dus van die momenten... Als Ajax hierin meegaat, dan staat binnenkort het volgende talent na een handvol goede wedstrijden op de stoep. Ajax kan niet op tegen PL-clubs - dat wel proberen is Russische roulette.
Vooropgesteld dat dit verhaal waar is -dat weet je nooit met het AD - dan wil Kluivert dus gewoon weg. Ajax kan het zich niet permitteren om 'het aanbod van de PL-club te compenseren met salaris', dat beseft Raiola drommels goed. Het bekende verhaal: de club de Zwarte Piet toespelen, zodat de speler niet bekend komt te staan als geldwolf.
En nee, hij gaat niet voor het geld, hoor. Hij gaat omdat hij beter is dan Martial en daar in de basis komt.

Dit zijn dus van die momenten... Als Ajax hierin meegaat, dan staat binnenkort het volgende talent na een handvol goede wedstrijden op de stoep. Ajax kan niet op tegen PL-clubs - dat wel proberen is Russische roulette.
Yopii schreef: Die vervuiler is trouwens een bekende van Pa.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Overigens, Ajax hoeft De Ligt niet te verkopen. Het heeft daarmee tenminste een troef in handen.
Berichten gaan dat de Ligt op weg is naar Raiola, nou die wil dus ook weg.Strik er om en wegwezen ..Yopii schreef:Overigens, Ajax hoeft De Ligt niet te verkopen. Het heeft daarmee tenminste een troef in handen.
Blij met de punten ...
Wat Kluivert betreft, laat gaan laat gaan .. en anders breng ik hem zelf wel weg ..
Leg een bod van 22 - 27 miljoen neer bij MU dat dan Kluivert einde dit seizoen van hun is ..
Leg een bod van 22 - 27 miljoen neer bij MU dat dan Kluivert einde dit seizoen van hun is ..
Blij met de punten ...
Ja daarom, in het geval van De Ligt zal Ajax moeten meewerken. Hij heeft nog jaren contract. Met andere woorden, Raiola heeft wel belang bij een redelijke werkrelatie met Ajax.999 schreef:Berichten gaan dat de Ligt op weg is naar Raiola, nou die wil dus ook weg.Strik er om en wegwezen ..Yopii schreef:Overigens, Ajax hoeft De Ligt niet te verkopen. Het heeft daarmee tenminste een troef in handen.
Precies. Je laat je toch niet ringeloren door die louche fam. Kluivert en Raiola?999 schreef:Wat Kluivert betreft, laat gaan laat gaan .. en anders breng ik hem zelf wel weg ..
3 opties: verlengen, verkoop tegen een voor Ajax acceptabel bod of een jaar lang dagelijks trainen op een veld waar het gras tot z'n knieën staat.
Ja, hier ben ik het mee eens. Zodra je in een individueel geval meegaat in de gekte dan ben je gezien. De inkt op het contract is in dat geval nog niet droog of de volgende staat op de stoep. Uiteraard moet je wel je eigen salarishuishouding blijven eiken ten opzichte van de markt. Maar dus wel binnen het kader van de mogelijkheden die Ajax heeft zonder de club op lange termijn in gevaar te brengen.Yopii schreef:.....Dit zijn dus van die momenten... Als Ajax hierin meegaat, dan staat binnenkort het volgende talent na een handvol goede wedstrijden op de stoep. Ajax kan niet op tegen PL-clubs - dat wel proberen is Russische roulette.
Voor mij hoeft het echter niet per definitie te betekenen dat je niet meer speelt als je niet bijtekent. Is een ander beter of gelijkwaardig dan stel je uiteraard de speler op waar je wel mee doorgaat. Maar als hij nog één seizoen onder contract staat en de beste optie is zou ik 'm gewoon opstellen.
Nil volentibus arduum
-
Zouden die lui nou eens nooit verder kijken dan hun neus lang is? Neem Depay: die was véél verder dan Kluivert nu, toen hij naar Manchester vertrok. En was bij lange na niet goed genoeg. Denkt Kluivert dan echt als hij tegen de Roda’s van deze wereld in een thuiswedstrijd een keertje scoort dat hij de hele wereld aan kan?
Inmiddels vraag je je ook af of de buitenlandse clubs niet eens achter hun oren krabben als Raiola, of een andere zaakwaarnemer, met een Ajacied aan komt. El Ghazi, Fischer, Kishna, Klaassen, Tete, Riedewald, Bazoer; ze doen van alles, maar niet vaak spelen.
Inmiddels vraag je je ook af of de buitenlandse clubs niet eens achter hun oren krabben als Raiola, of een andere zaakwaarnemer, met een Ajacied aan komt. El Ghazi, Fischer, Kishna, Klaassen, Tete, Riedewald, Bazoer; ze doen van alles, maar niet vaak spelen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja zo sta ik er ook in.wimpey schreef:Precies. Je laat je toch niet ringeloren door die louche fam. Kluivert en Raiola?999 schreef:Wat Kluivert betreft, laat gaan laat gaan .. en anders breng ik hem zelf wel weg ..
3 opties: verlengen, verkoop tegen een voor Ajax acceptabel bod of een jaar lang dagelijks trainen op een veld waar het gras tot z'n knieën staat.
Overigens lees ik ergens hierboven dat het salarisplafond nog steeds 1 miljoen is, kan dat niet een keer wat omhoog? Volgens mij zit het al heel lang op 1 miljoen en ik ging er eigenlijk vanuit dat het inmiddels al gestegen was.
Ik ga er vanuit dat ze daar wel boven zitten. Dat bedrag is jaren geleden een keer genoemd en mensen blijven dat dan napraten.
Nil volentibus arduum
'Geen vriendendienst van Van der Sar: Ajax-directeur blokkeert Kluivert-transfer'
Vrijdag 4 mei 2018 om 07:42
Ook in Engeland wordt gemeld dat Manchester United interesse heeft in Justin Kluivert. Boulevardkrant The Mirror schrijft, net als het Algemeen Dagblad, dat de achttienjarige Ajacied op het lijstje staat van de Engelse topclub.
Algemeen directeur Edwin van der Sar ziet Kluivert echter liever niet vertrekken en is voor een transfer gaan liggen, schrijft de krant. Van der Sar was zes seizoenen actief op Old Trafford, maar is niet van plan om zijn oude club daarom een vriendendienst te verlenen. 'How Man United legend Edwin Van der Sar is blocking his former club's attempts to sign Justin Kluivert', kopt The Mirror.
Het kamp van Kluivert, geleid door zaakwaarnemer Mino Raiola, is al maandenlang in gesprek met Ajax over een nieuw contract voor de jonge Ajacied, maar getekend is er nog altijd niet. Het is de vraag of dat gaat gebeuren. Naar verluidt heeft Ajax een 'miljoenenaanbieding' van United op zak en wil Raiola dat Ajax dat aanbod gaat compenseren in salaris.
The Mirror schrijft dat Raiola op het punt staat om andere aanbiedingen voor Kluivert te overwegen. Het huidige contract van de Ajacied loopt nog door tot de zomer van 2019.
-
Laat gaan laat gaan, natuurlijk niet voor een grijpstuiver maar neem aan dat dat bod van MU dat ook niet is ...
Blij met de punten ...
Rioolrat is net zoals RJ de zaakwaarnemer en zakkenvuller van veel spelers die de €€$$ tekens in hun ogen ziet komen , maar vergeten de sportieve toekomst zie Klaassen. Daarvoor is het hedendaagse voetbal verrot 

-
Je zou toch denken dat vader Patrick wel tot hem door kan dringen en hem adviseert? Hij is nog lang niet klaar voor zo'n stap, concurrentie is veel te groot.Toppie schreef:Rioolrat is net zoals RJ de zaakwaarnemer en zakkenvuller van veel spelers die de €€$$ tekens in hun ogen ziet komen , maar vergeten de sportieve toekomst zie Klaassen. Daarvoor is het hedendaagse voetbal verrot
Als hij perse naar Engeland wil zou Arsenal logischer zijn.
40 miljoen, voor minder krijgen ze niks. Lekker een jaar op de tribune laten zitten.
IK GELOOF!!!!!!
Metro.co.uk heeft het over £40 mio rated star Kluivert, dus het wordt nog iets meer :-)
I think I lost my fucking headache
Voor dat geld kom ik hem brengen (yep vanuit Australie vlieg ik naar Amsterdam om hem persoonlijk bij Man Utd af te leveren)
-
Strik. Joe.LucaS schreef:Metro.co.uk heeft het over £40 mio rated star Kluivert, dus het wordt nog iets meer :-)
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- InnerHarbour
Zou die berichten maar met een schep zout nemen, Mourinho heeft het over het algemeen niet op nog onbewezen, kleine voetballers.
YNWA
- Ajaciedjuh
En zoveel geld wordt echt niet voor een talent met een 1-jarig contract neergelegd. Ook nog eens uit de Nederlandse competitie.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Vader Patrick is niet de snuggerste, dat moeten we ook niet vergeten.Gaizka1985 schreef:Je zou toch denken dat vader Patrick wel tot hem door kan dringen en hem adviseert? Hij is nog lang niet klaar voor zo'n stap, concurrentie is veel te groot.Toppie schreef:Rioolrat is net zoals RJ de zaakwaarnemer en zakkenvuller van veel spelers die de €€$$ tekens in hun ogen ziet komen , maar vergeten de sportieve toekomst zie Klaassen. Daarvoor is het hedendaagse voetbal verrot
Als hij perse naar Engeland wil zou Arsenal logischer zijn.