Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » di mar 27, 2018 11:20 pm

Historicus schreef:
Cruijff schreef:
Ben momenteel die stoeptegel dikke biografie van Rinus Michels aan het lezen. Daar komt Rolf Leeser veelvuldig aan het woord.
Staat er nog iets in dat leuk is om in de groep te gooien?
Mwa.
Gewoon een aantal persoonlijke dingen die hij met hem mee heeft gemaakt. Meerdere keren zegt Rolf Leeser dat zijn vriend Rinus geen emoties met anderen deelde.

De biograaf zet Michels in diverse hoofdstukken neer als iemand die zeer regelmatig een loopje neemt met de waarheid, iemand die schaamteloos op materialistische zaken joeg en als iemand die nadat de successen kwamen zich behoorlijk leek te schamen voor zijn bescheiden afkomst.
Want geen moment meer omkeek naar zijn - veel minder goed in het leven geslaagde - broer en zus.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 09, 2018 8:12 am

Allardyce haalt weer uit naar 'afwijkende' Klaassen

Davy Klaassen speelt sinds de aanstelling van Sam Allardyce nauwelijks meer voor Everton. Daar lijkt gezien de meest recente uitspraken van de manager voorlopig ook geen verandering in te komen.

Everton maakte afgelopen zomer nog 27 miljoen euro over naar Ajax voor Klaassen, maar de middenvelder wordt vooralsnog gezien als een miskoop. Allardyce is totaal niet onder de indruk van de Nederlander, die dan ook pas zes Premier League-minuten kreeg onder zijn leiding en doorgaans plaats moet nemen op de tribune.

'We spelen nog steeds met de negentienjarige Tom Davies in de basis en hebben de eveneens negentienjarige Beni Baningime ingebracht. We missen natuurlijk ook Gylfi Sigurdsson. Davy Klaassen wijkt in mijn ogen nog steeds af van de rest. Wil hij nou wel of niet voetballen?', vraagt Allardyce zich af in gesprek met The Liverpool Echo.

Voorlopig is er geen rol voor Klaassen weggelegd bij Everton onder Allardyce. 'Als ik de kans had om hem op te stellen, zou ik dat doen. Maar die kans is er niet, want ik moet wedstrijden winnen. Ik heb niet de luxe dat ik hem zomaar een kans kan geven, want als we verliezen maakt mij dat ziek.'

Helemaal afschrijven doet Allardyce Klaassen echter nog niet. 'Op dit moment heb ik niet de luxe om hem te laten spelen. Als de kans voorbij komt, bijvoorbeeld door blessures of schorsingen, hoop ik dat hij ons een keer kan laten zien wat hij in zich heeft.'
YNWA

Yopii

Bericht door Yopii » di apr 10, 2018 11:31 pm

Davy Klaassen wijkt in mijn ogen nog steeds af van de rest. Wil hij nou wel of niet voetballen?', vraagt Allardyce zich af in gesprek met The Liverpool Echo.
:confused.gif:

Snap niet wat hij bedoelt.

Iets anders: Frank de Boer haalt (blijkbaar) zijn neus op voor SC Heerenveen. Apart. Mij lijkt dat juist een mooie club voor hem. Op die manier kan hij zich revancheren.

Mano

Bericht door Mano » wo apr 11, 2018 2:56 pm

Yopii schreef:
Iets anders: Frank de Boer haalt (blijkbaar) zijn neus op voor SC Heerenveen. Apart. Mij lijkt dat juist een mooie club voor hem. Op die manier kan hij zich revancheren.
als hij even wacht, kan hij ook bij Ajax weer aan de slag...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo apr 11, 2018 9:52 pm

Liever niet.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 12, 2018 7:31 am

Graag.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » do apr 12, 2018 5:54 pm

Nooit meer. :1evil.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » vr apr 13, 2018 10:46 am

Liever Frank dan onze mega-boerelul
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » vr apr 13, 2018 11:28 am

Dan nog liever Van Gaal, als we toch gaan recyclen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo apr 18, 2018 7:19 pm

Oud jeugd speler Stefan zit nu bij Chelsea en op AS geeft ie aan erg te moeten wennen aan normale omgangsvormen....

“Ook buiten het veld is het wel even wennen in Engeland, zo legt Redan uit. 'De Engelsen zijn socialer en beleefder. Maar ik voel mij op mijn gemak hier.”

Sandro

Bericht door Sandro » wo apr 18, 2018 9:26 pm

Jij vindt de Britse omgangsvorm normaal? Ik vind het nep.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo apr 18, 2018 9:39 pm

Ik geloof dat je het punt een beetje mist.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » wo apr 18, 2018 9:52 pm

Sandro schreef:Jij vindt de Britse omgangsvorm normaal? Ik vind het nep.
Nep? :confused:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Sandro

Bericht door Sandro » do apr 19, 2018 7:13 am

Nou ok, sommige dingen kan ik wel waarderen. Bijvoorbeeld het netjes in een rij gaan staan. Dat kunnen Nederlanders dus niet.

Maar dat overdreven polite hoeft voor mij niet.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo apr 22, 2018 3:15 pm

Sandro

Bericht door Sandro » do apr 26, 2018 6:57 am

Van der Vaart naar Telstar?

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do apr 26, 2018 11:01 am

Sandro schreef:Van der Vaart naar Telstar?
Zou leuk zijn. V.Persie naar Excelsior, Robben naar Groningen. Kom maar op!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 26, 2018 6:39 pm

Dat wordt een topvoorhoede voor Grun, met Robben en Suarez.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za apr 28, 2018 4:55 pm

hw4 halb mensch halb tier stopt er mee...
Een zwarte dag voor het voetbal. De legendarische Heiko Westermann stopt namelijk met voetballen. De 34-jarige verdediger heeft per direct zijn contract bij Austria Wien ontbonden.

Westermann liep in november een knieblessure op en bleef daar last van houden. ,,Mijn lichaam geeft aan dat het mooi geweest is zo. Ik ben dankbaar voor de carrière die ik heb gehad'', aldus Westermann, die vorig seizoen bij Ajax voetbalde.

Onder coach Peter Bosz kwam hij niet verder dan 8 officiële wedstrijden.

International
Westermann speelde 27 interlands voor Duitsland. Zijn laatste interland was in november 2013 tegen Engeland.

Historicus

Bericht door Historicus » zo apr 29, 2018 10:07 am

Sandro schreef:Van der Vaart naar Telstar?
Nee, hij blijft in Denemarken.

Yopii

Bericht door Yopii » zo apr 29, 2018 10:31 pm

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma apr 30, 2018 10:07 am

Haha, wat een verhaal weer he. Australië is te ver, geen zin in, laat maar zitten dat vliegtuig, en zo zit je in dit klote-weer voor de gemeente mensen te beroven van hun fiets.

Wat dat betreft is het ongelofelijk hoe vaak ze nog lopen te klagen in hun actieve voetbaltijd, ze hebben soms echt geen idee hoe bevoorrecht ze zijn.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Yopii

Bericht door Yopii » ma apr 30, 2018 10:48 am

Hoe vermakelijk ook, het is ook tragisch.

Op een voetstuk gezet en daar met een klap vanaf gedonderd. Niemand in zijn omgeving heeft die jongen ooit durven zeggen dat hij niet zo heel goed was. Nu is alles weg, behalve zijn eigendunk.

Een matig getalenteerde speler kan aardig wat appeltjes voor de dorst plukken, mits hij een passend zelfbeeld heeft, hard werkt en zijn kansen pakt.

Yopii

Bericht door Yopii » do mei 03, 2018 11:52 am

Javairô Dilrosun vervolgt zijn loopbaan bij Hertha BSC, zo heeft de club donderdag bekend gemaakt via de officiële kanalen. De negentienjarige linksbuiten komt over van Manchester City, waar hij over een aflopend contract beschikte. De Nederlandse aanvaller heeft een contract voor meerdere jaren getekend bij de huidige nummer tien van de Bundesliga.

Dat Dilrosun zou gaan vertrekken bij de kampioen van Engeland was al even bekend en onder meer Juventus, Benfica, Borussia Dortmund, RB Leipzig en Valencia werden in de afgelopen weken in verband gebracht met de komst van de international van Oranje Onder-20. Hertha is de concurrentie echter te slim af geweest: “We houden hem al lange tijd in de gaten en hebben zijn ontwikkeling intensief gevolgd”, legt algemeen directeur Michael Preetz uit.

“Hij heeft een geweldige technische en tactische opleiding gehad bij Ajax en Manchester City. Hij is snel en speels en we zijn erg blij dat we hem ondanks de concurrentie van een aantal bekende clubs hebben kunnen overtuigen om voor Hertha te kiezen.” Dilrosun maakte tussen 2006 en 2014 deel uit van de jeugdopleiding van Ajax. In dienst van Manchester City Onder-23 kwam hij de afgelopen twee seizoenen tot 27 wedstrijden, waarin hij eenmaal scoorde en 8 assists afleverde.
VZ

Mislukt bij City, nu een niveau lager.
Al die clubs wilden hem hebben? Maar hij ging liever naar Hertha? Ja vast... :smallgrin.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 14, 2018 12:46 pm

Vermaelen maand voor WK wéér geblesseerd geraakt

Een maand voor de start van het WK voetbal is Thomas Vermaelen weer geblesseerd. De Belgische verdediger van FC Barcelona moest zondag in de verloren competitiewedstrijd tegen Levante (5-4) al na een half uur naar de kant. De Spaanse kampioen stond toen al met 2-0 achter en raakte uiteindelijk in Valencia zijn ongeslagen status van dit seizoen kwijt.

Vermaelen (32) wordt de laatste jaren achtervolgd door blessures. De oud-speler van RKC Waalwijk, Ajax, Arsenal en AS Roma speelde tegen Levante zijn veertiende competitieduel dit seizoen. De medische staf van Barcelona bracht maandag alleen naar buiten dat Vermaelen een hamstringblessure heeft. Hoe erg de schade is en hoe lang hij aan de kant staat, is onduidelijk. Barcelona wilde alleen kwijt dat de Belg komend weekeinde de laatste competitiewedstrijd tegen Real Sociedad moet overslaan.

Volgens Spaanse media heeft Vermaelen een scheurtje in de rechterhamstring en moet hij drie weken herstellen. Dat zou betekenen dat zijn deelname aan het WK niet in gevaar komt.
www.ad.nl

Ik ben benieuwd wanneer hij bij Ajax aangeboden wordt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie