Wat een viespeuk.
Die scheids ziet niets.
Moderator: mods
Wöber speelt met gebrek aan vertrouwen.Mr. Ajax schreef:Mazraoui staat lekker te voetballen, maar hij krijgt verdedigend natuurlijk zeer weinig te doen. Ik vind het geen back, maar wel een interessante optie voor op het middenveld. Vind hem wel een beetje flets af en toe, dat moet er af.
Wober valt me overigens weer tegen. Durft niks met rechts te doen, en er straalt niet heel veel zelfvertrouwen vanaf. Viergever is op dit moment een klasse beter. Jammer...
En zeer knap afgemaakt door die rendementloze KluivertYopii schreef:Nou, nou, wat een mooie pass weer van die overschatte zeurpiet.
Soms moet je ze even aanpakken.Mr. Ajax schreef:En zeer knap afgemaakt door die rendementloze KluivertYopii schreef:Nou, nou, wat een mooie pass weer van die overschatte zeurpiet..
Zwaar over the hill. Doorselecteren.Lasse speelt een draak van een wedstrijd, haal hem eraf en laat Matusiwa ofzo even een half uurtje ballen.
Natuurlijk. Die jongen is een klasse apart in de Eredivisie.Laudrup schreef:Pffff wat gaan we Ziyech toch missen
Vind ik onzin, Ajax is vaak de bovenliggende partij, iemand die ze dan in het mandje kan leggen als ie de bal krijgt lijkt mij geen overbodige luxe... zeker in de laatste 20 minuten als het gelijk staat ofzo..Yopii schreef:Sierhuis is een ouderwetse afmaker. Dat type zie je haast niet meer. Spitsen zijn tegenwoordig veelzijdiger.
Donny vind ik geen '6', die moet halven zoals ie dat dit seizoen heeft gedaan. Komt ie lekker vaak voor de goal en komt zijn scorendvermogen tot uiting. Hij was ook dit seizoen met zijn 12 goals en 6 assists zeer belangrijk voor de ploeg. Vanuit de '6' zou dat minder het geval zijn.De Dominee schreef:Donny en Frenkie kunnen ook op 6 spelen, Eiting en Matuwisa erachter.
Hoe reageerde het publiek eigenlijk op het afscheid van Viergever en Dijks?Mr. Ajax schreef:Mazraoui staat lekker te voetballen, maar hij krijgt verdedigend natuurlijk zeer weinig te doen. Ik vind het geen back, maar wel een interessante optie voor op het middenveld. Vind hem wel een beetje flets af en toe, dat moet er af.
Wober valt me overigens weer tegen. Durft niks met rechts te doen, en er straalt niet heel veel zelfvertrouwen vanaf. Viergever is op dit moment een klasse beter. Jammer...
Fair enough. Dan hoeven we dus geen nieuwe aanvallende middenvelder te halen volgens jou begrijp ik ?Mr. Ajax schreef:Donny vind ik geen '6', die moet halven zoals ie dat dit seizoen heeft gedaan. Komt ie lekker vaak voor de goal en komt zijn scorendvermogen tot uiting. Hij was ook dit seizoen met zijn 12 goals en 6 assists zeer belangrijk voor de ploeg. Vanuit de '6' zou dat minder het geval zijn.De Dominee schreef:Donny en Frenkie kunnen ook op 6 spelen, Eiting en Matuwisa erachter.
Frenkie zou het in principe kunnen, maar ik zie hem liever in de Ziyech-rol. Dat wil zeggen - de laatste steekpass moet bij hem vandaan komen. Dan zou hij eigenlijk ook iets dieper moeten staan. Achter die twee zie ik het liefst een slimme balafpakker die ook een beetje kan voetballen. Type Matusiwa, alleen dus met een hogere handelingssnelheid.
Niet bijzonder. Kregen beiden applaus. Sar werd uitgefloten.Historicus schreef:Hoe reageerde het publiek eigenlijk op het afscheid van Viergever en Dijks?Mr. Ajax schreef:Mazraoui staat lekker te voetballen, maar hij krijgt verdedigend natuurlijk zeer weinig te doen. Ik vind het geen back, maar wel een interessante optie voor op het middenveld. Vind hem wel een beetje flets af en toe, dat moet er af.
Klasse speler. In deze vijver moet Ajax vooral vissen en daarnaast een paar spelers in de 25 jaar categorie voor meer stabiliteit.brigade zuid schreef:Neres toch keurig 14 doelpunten, dat is heel netjes voor een buitenspeler.