Hij heeft iig geen last van valse bescheidenheid
Moderator: mods
Bizar he. Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik denk dat Ajax in staat moet zijn om een jongen te halen die verder is qua ontwikkeling. Zo heel goed vind ik Kluivert (nog?) niet.LucaS schreef:Hij wil geen valse hoop geven aan de Ajaxfans![]()
Hij heeft iig geen last van valse bescheidenheid
LucaS schreef:Hij wil geen valse hoop geven aan de Ajaxfans![]()
Kluivert gaat Ajax geen kampioen maken.. Echt niet die jongen is alleen bezig met B.V Kluivert.. Hij is nu al bezig met een vertrek... 18/19 jaar... Dan spoor je gewoon nietInnerHarbour schreef:Flauwekul, je gaat één van je beste spelers niet in JA zetten tenzij de opvolger significant beter is, julie willen toch kampioen worden? Kluivert heeft Ajax weinig gekost, laten spelen en misschien wordt hij later nog een doorverkocht.
Jesus, wat een lulletje rozenwater ...Justin Kluivert over toekomst: 'Ik snap dat Ajax-fans zich zorgen maken, zou ik ook doen als ik hun was'
29 april 2018
In gesprek met de NOS krijgt Justin Kluivert onder meer vragen of hij zijn contract bij Ajax gaat verlengen. "Ik lig nog een jaar vast hier. Voor de rest moeten we kijken hoe het gaat lopen. Natuurlijk wil ik verlengen. Wie wil niet bij Ajax verlengen? Natuurlijk snap ik wel dat de fans van Ajax bang zijn. Dat zou ik ook zijn als ik hun was," geeft Kluivert aan. "Ik focus me gewoon op de komende twee wedstrijden en zie dan wel wat de keuzes worden. Ze hoeven zich om mij geen zorgen te maken. Met mij komt alles goed. Bij Ajax? Dat zullen we zien."
De jonge aanvaller beseft echter wel dat er nog genoeg verbetering voor hem is. "Ik kan alles nog verbeteren. Dat weet ik, dat weet iedereen. Ik denk dat niemand op zijn achttiende al klaar is voor de top, maar dat komt hopelijk nog. Maar genoeg ruimte voor verbetering overal."
Hoe bedoel je? Een voetballer is een opportunist. Die voelt zich echt geen onderdeel van Ajax, hoezeer ze dat ook in de media mogen verkondingen. Met Ajax kampioen worden en CL spelen, dat is waardevol. Met Ajax kleurloos tweede worden en een rampzalig Europees seizoen is verloren tijd.999 schreef:Mmmh, Kluivert is onderdeel van de koers van AJAX, dus niet veel soeps daar heb je gelijk in ..
LucaS schreef:Volgens mij heeft Kluivert al een Europese finale gespeeld.
Maar ik ben er al een tijdje klaar mee. Pas als Kluivert bijtekent heeft hij wat mij betreft valse hoop gegeven.
Tot dusver niet. En dan vooral mbt zijn uitlatingen/houding in de media. Talent zeker, maar heeft nog een flinke weg te gaan.Yopii schreef:Een talent, maar heeft hij ook de mentaliteit voor de top?
Hoeveel procent slaagt? Echt, niet in de zin van 'meehobbelen'. Daar zou een keer een statistiekje van moeten komen van pak m beet de afgelopen tien jaar. Dat zou leerzaam statistiekje kunnen zijn voor dit soort jonge spelers.WP_Legend schreef:Ik vind het zowiezo altijd dom als je bij Ajax weg gaat als je niet eens bij de top2 spelers behoort. Je ziet die spelers zo vaak falen in het buitenland. Zelfs de beste spelers hebben het soms moeilijk (Klaassen?).