Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Die Kolarov dekt ff door wanneer het niet kan. Loopt als een kip zonder kop naar de bal. Omschakeling van Liverpool is echt briljant. Doorselecteren op een paar posities en je doet mee voor de titel.
Gaat lekker IH... proost kerel...
Wat een wedstrijd... top man...
Kunnen we klopp niet ruilen voor Lijnders de laatste wedstrijd?

Wat een wedstrijd... top man...
Kunnen we klopp niet ruilen voor Lijnders de laatste wedstrijd?
-
- AT Toto winner 15/16
Koekoek... dat is vijf.
Masterclass modern voetbal. Ze vinden de ruimtes aan de zijkanten en hebben altijd een paar man centraal voor de kill. Middenveld werkt zich het schompus en laat die 3 voorin shinen. Alle spelers zijn extreem fit. Salah bij alle goals de maker of assist toch?
Die Strootman is trouwens een extreme aanfluiting, zo houterig. Wijnaldum daarentegen uitstekend met z'n diepgang en vele vuil werk.
Dit Liverpool is toch een genot voor de liefhebber van offensief voetbal?? Als Ajax half zo goed en energiek was, zou ik een seizoenkaart hebben.
Die Strootman is trouwens een extreme aanfluiting, zo houterig. Wijnaldum daarentegen uitstekend met z'n diepgang en vele vuil werk.
Dit Liverpool is toch een genot voor de liefhebber van offensief voetbal?? Als Ajax half zo goed en energiek was, zou ik een seizoenkaart hebben.
Tja. Maar Ajax is niet zo energiek, dan moet je namelijk hard trainen en die 2 uurtjes per dag vinden de “toppertjes” al zoveel.
Wat je zegt, al zouden ze maar half de energie insteken in wat Liverpool, of ieder willekeurige topclub, wordt het misschien wat.
Wat je zegt, al zouden ze maar half de energie insteken in wat Liverpool, of ieder willekeurige topclub, wordt het misschien wat.
-
Roma is geen niveau. In de PL is het veel moeilijker. Middenveld en verdediging zijn daarvoor nog steeds te zwak.columbus schreef:Die Kolarov dekt ff door wanneer het niet kan. Loopt als een kip zonder kop naar de bal. Omschakeling van Liverpool is echt briljant. Doorselecteren op een paar posities en je doet mee voor de titel.
Whitey on the moon.
Liverpool heeft ook biet zoveel energie meer... wat gebeurt hier???
-
- AT Toto winner 15/16
Roma toch weer een beetje in leven.
Zekers. Daarom moet Liverpool ook doorselecteren, achterin en op het middenveld.GangstaRiB schreef:Roma is geen niveau. In de PL is het veel moeilijker. Middenveld en verdediging zijn daarvoor nog steeds te zwak.columbus schreef:Die Kolarov dekt ff door wanneer het niet kan. Loopt als een kip zonder kop naar de bal. Omschakeling van Liverpool is echt briljant. Doorselecteren op een paar posities en je doet mee voor de titel.
Roma niet zo slecht als ze nu laten zien. Kunnen echt wel beter.
- InnerHarbour
Heerlijke wedstrijd en uit scoren wij natuurlijk ook aangezien wij altijd en overal scoren.
Prachtig ook hoe sommige alleen maar kunnen praten over hoe slecht Roma is hetzelde Roma wat Barcelona uitschakelde en geen goed woord voor Liverpool over hebben of zou dat zuur typisch Amsterdams zijn......

Prachtig ook hoe sommige alleen maar kunnen praten over hoe slecht Roma is hetzelde Roma wat Barcelona uitschakelde en geen goed woord voor Liverpool over hebben of zou dat zuur typisch Amsterdams zijn......

YNWA
-
IH van harte! Het begint steeds meer op de campagne van Ajax vorig jaar te lijken; thuis grote overwinningen boeken op sterke tegenstanders en dan in de finale een echt goeie tegenkomen...
- InnerHarbour
Dank Cees, maar sorry met Ajax van vorig jaar heeft Liverpool en zijn tegenstanders niets te maken wij winnen uit en thuis 

YNWA
- InnerHarbour
Firmino 2 goal’s en tweemaal de bal op Salah buiten al het werk, motor in onze aanval.wimpey schreef:Masterclass modern voetbal. Ze vinden de ruimtes aan de zijkanten en hebben altijd een paar man centraal voor de kill. Middenveld werkt zich het schompus en laat die 3 voorin shinen. Alle spelers zijn extreem fit. Salah bij alle goals de maker of assist toch?

YNWA
Kan niet anders zeggen dan dat Liverpool lekker attractief speelt dit seizoen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ondanks dat deze man een prima wedstrijd floot krijgen wij weer een belachelijke penalty tegen
YNWA
Met drie doelpunten verschil naar Roma. Als dat maar genoeg is.
Ik heb alleen een samenvatting voorbij zien komen. De aanval is echt geweldig sterk. Die gasten moeten lekker bij elkaar blijven de komende jaren. Dan moet Liverpool weer eens om de titel kunnen spelen.
Ik zag ook nog een hele chagrijnige Strootman. Dat kwam me nog bekend voor.
Ik heb alleen een samenvatting voorbij zien komen. De aanval is echt geweldig sterk. Die gasten moeten lekker bij elkaar blijven de komende jaren. Dan moet Liverpool weer eens om de titel kunnen spelen.

Ik zag ook nog een hele chagrijnige Strootman. Dat kwam me nog bekend voor.

Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Niet gezien in de wedstrijd behalve booskijken die Strootman, Wijnaldum daarentegen.
5 goals in de have finale CL niet gewoon. Vonden deze twee die zelf ook aardig een goal konden maken ook.

Moet voldoende zijn aangezien wij uit ook altijd scoren, ik zie niet in waarom dat nu niet zou lukken.Marillion schreef:Met drie doelpunten verschil naar Roma. Als dat maar genoeg is.
5 goals in de have finale CL niet gewoon. Vonden deze twee die zelf ook aardig een goal konden maken ook.

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
19 April 1995.
Maar dan tegen een echte club ;)
Maar serieus, geweldige uitslag en natuurlijk met 1,5 been in de finale.
Als Firmino en Salah nog bij Liverpool spelen volgend jaar dan eet ik m’n hoed op.
Maar dan tegen een echte club ;)
Maar serieus, geweldige uitslag en natuurlijk met 1,5 been in de finale.
Als Firmino en Salah nog bij Liverpool spelen volgend jaar dan eet ik m’n hoed op.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
Waarom zouden ze een CL finalist willen verlaten? Waarom zou je naar een club willen die niet verder komt dan de kwartfinale, PSG/Barcelona? Onder Klopp is Liverpool weer een absolute topclub aan het worden, waarom zou je die willen verlaten?
Ik heb het volste vertrouwen die die twee volgend jaar bij LIverpool spelen.
Ik heb het volste vertrouwen die die twee volgend jaar bij LIverpool spelen.
YNWA
-
Geld. Er zijn clubs die meer betalen dan Liverpool.
Maar als ze nu met Liverpool prijzen winnen dan is hun aandeel veel groter. Dat lijkt me voor een speler veel mooier dan wanneer je ergens op de bekende bandwagon springt.
Daarbij komen ze bij Liverpool ook heus niet om van de honger.
Nil volentibus arduum
Veel zal afhangen van de plannen, IH.. volgend jaar wordt er meer verwacht en geëist. Nu mag alles, straks moet het.
IK GELOOF!!!!!!
Sinds wanneer is ‘voetbalplezier’ (wat je neem ik aan bedoelt) een criterium in het hedendaagse voetbal?Marillion schreef:Maar als ze nu met Liverpool prijzen winnen dan is hun aandeel veel groter. Dat lijkt me voor een speler veel mooier dan wanneer je ergens op de bekende bandwagon springt.
Een club als Barcelona is hard aan een ‘rebuild’ toe. Daar kunnen spelers - als Salah - een rol in spelen, maar sluit ook Klopp niet uit. Die zet zichzelf natuurlijk ook in de etalage.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Niet helemaal waar van dat "nu mag alles, straks moet" want dan onderschat je de grote van Liverpool in Engeland maar ik begrijp wat je bedoeld. Hoe beter je wordt des te meer er van je verwacht wordt.Lionel schreef:Veel zal afhangen van de plannen, IH.. volgend jaar wordt er meer verwacht en geëist. Nu mag alles, straks moet het.
Keïta is al binnen en ik verwacht nog twee of drie nieuwe spelers zodat Klopp in zijn derde volledige seizoen de selectie grotendeels heeft die hij wil.
YNWA