Joël Veltman
Moderator: mods
Re: Joël Veltman
Van pagina 14 spring ik naar pagina 15..... wat een gigantische loser is en blijft dit:
https://www.nu.nl/233757/video/ajacied- ... nlijk.html
Om hem een beetje te sparen post ik een bepaald Veltman al een aantal maanden niet:
Maar wie denkt dat 'this guy' in de periode van voetballers - ik rangschik de spelers bewust niet in een volgorde - van 'stevig' naar 'onmisbare kracht' naar 'pure winnaar' als Arnesen / Lerby / Van Hanegem / Laseroms / Gullit / Wouters / bij ook maar één betaalde club basisspeler of überhaupt profvoetballer zou zijn?
https://www.nu.nl/233757/video/ajacied- ... nlijk.html
Om hem een beetje te sparen post ik een bepaald Veltman al een aantal maanden niet:
Maar wie denkt dat 'this guy' in de periode van voetballers - ik rangschik de spelers bewust niet in een volgorde - van 'stevig' naar 'onmisbare kracht' naar 'pure winnaar' als Arnesen / Lerby / Van Hanegem / Laseroms / Gullit / Wouters / bij ook maar één betaalde club basisspeler of überhaupt profvoetballer zou zijn?
Eerlijk is eerlijk, hij is wel de eerste die uit de bus komt lopen.
Hoe vond je dat Kluivert er bij stond met z'n capuchonnetje lekker over de kop getrokken?Alexander schreef:Eerlijk is eerlijk, hij is wel de eerste die uit de bus komt lopen.

Maar nee tuurlijk klopt 't wat je zegt maar ook wel logisch. Joël weet dat hij één van degenen is die ze fysiek niets aan zullen doen.
Dat laatste zou natuurlijk voor iedere speler vanzelfsprekend moeten zijn.
Ik denk dat het voor Veltman goed is om komende zomer voor een buitenlands avontuur te gaan. Gewoon voor een mooi contract gaan in een nieuwe omgeving. Bij Ajax haalt hij al tijden zijn niveau niet meer en van aanvoerder naar bankzitter is ook binnen de groep een lastige positie.
Kan Ajax in zijn plaats een echte verdediger halen. Type Sanchez. Snel, fysiek sterk, duelkracht. Die liggen vast niet voor het oprapen maar geld is er genoeg.
Ik denk dat het voor Veltman goed is om komende zomer voor een buitenlands avontuur te gaan. Gewoon voor een mooi contract gaan in een nieuwe omgeving. Bij Ajax haalt hij al tijden zijn niveau niet meer en van aanvoerder naar bankzitter is ook binnen de groep een lastige positie.
Kan Ajax in zijn plaats een echte verdediger halen. Type Sanchez. Snel, fysiek sterk, duelkracht. Die liggen vast niet voor het oprapen maar geld is er genoeg.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Sorry hoor maar wie denk je nu dat deze gozer gaat kopen? Er was al geen belangstelling voor hem en heeft hij maar een nieuw contract getekend en hij wordt alleen maar slechter. Ze zijn niet blind in het buitenland hier gaat alleen een gek een transfersom voor neerleggen.Marillion schreef:Ik denk dat het voor Veltman goed is om komende zomer voor een buitenlands avontuur te gaan. Gewoon voor een mooi contract gaan in een nieuwe omgeving.
YNWA
Oh, het zal zeker geen grote club zijn. Dat snap ik ook wel. Maar een beetje handige zaakwaarnemer zet een jongen met een behoorlijk aantal wedstrijden in Ajax 1 en een reeks interlands wel ergens weg. Turkije of zo bij één van die clubs in Istanbul. Of een kleine club in een Duitsland, Spanje of Italië. In alle gevallen kun je waarschijnlijk een contract tekenen dat beter is dan nu bij Ajax. Iedereen blij.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Nou ik help het je hopen maar hij kwam al niet weg toen hij zijn tekortkomingen nog een beetje kon camoufleren. Jullie zitten nog wel een tijdje met hem opgescheept IMO.
YNWA
Als hij naar Liverpool gaat, kan je me opvegen!! 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Laten we wel wezen.. Veltman mag blij zijn met FC Zwolle.... Echt een schande dat hij in Ajax 1 staat hoor.
Whitey on the moon.
En toch was hij de beste man bij Ajax in de EL-finale. Je moet hem alleen juist gebruiken.
IK GELOOF!!!!!!
Hij heeft inderdaad ook goede periodes gehad. Vorig jaar was het gewoon een degelijke rechtsback die vaak voorop in de strijd ging. Het is veel eerder een mentale kwestie bij hem. Zoals Mahi laatst bij hem wegdraaide en de voorzet mocht geven, of zondag bij de 1-0 ook. Als die jongen niet met 120% concentratie en motivatie speelt, dan wordt het al snel niveau VVV. En helaas lijkt hij dat niet vaak genoeg te kunnen opbrengen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ligt ook zeker aan de spelers om hem heen. Ik denk dat hij veel beter rendeert in een team dat veel meer naar voren speelt. Niet dat afwachtende.
IK GELOOF!!!!!!
Dat is klote voor hem.Joël Veltman is maandenlang uitgeschakeld door ernstig knieletsel. Ajax meldt vrijdag dat de aanvoerder het restant van dit seizoen en in de voorbereiding op volgend seizoen niet in actie kan komen.
De 26-jarige Veltman viel donderdag in de wedstrijd tegen VVV-Venlo (4-1 zege) al in de eerste helft uit. Na een duel met Ralf Seuntjens moest de verdediger per brancard van het veld.
Vrijdag werd de knie van Veltman onderzocht in het ziekenhuis, maar het is nog onduidelijk wat de exacte schade is.
"Komende week wordt een vervolg aan het onderzoek gegeven om de aard en de omvang van de blessure te kunnen vaststellen. Vandaag werd al wel duidelijk dat het ernstig knieletsel betreft en dat Veltman voor langere tijd uitgeschakeld is", meldt Ajax op de website. bron:nusport
Ze weten nu dus al dat hij zeker tot augustus/september is uitgeschakeld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ben bang voor kruisband. Dat is mooi kut voor Joel, zeker gezien zijn geschiedenis.
- Jinne
- Site Admin
Balen. Geblesseerd raken in een potje om de kat zijn k. Eventuele transfer zit er voor hem dan ook niet in.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik heb de wedstrijd of samenvatting niet gezien maar kwam door een overtreding van een vvv speler?
-
Veltman moet de voorbereiding op het nieuwe seizoen ook missen.
Een beslissend moment in zijn loopbaan dit. In plaats van een mogelijke transfer naar het buitenland wacht nu een zomer met revalidatie en met een achterstand beginnen aan het nieuwe seizoen. Zijn enige geruststelling is dat Ajax niet echt een gelukkige hand heeft als het gaat om het aantrekken van een rechtsback.
Nil volentibus arduum
-
Nou, die gaat Sjaak Swart als Mister Ajax opvolgen...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Prima selectiespeler. Als ik Kristensen zie spelen, dan ben ik nog niet zo ontevreden met Veltman. Kan nog komen, maar toch.
Sluit trouwens niet uit dat bij een vertrek van de Ligt we Veltman nog terug gaan zien als centrale verdediger.
Sluit trouwens niet uit dat bij een vertrek van de Ligt we Veltman nog terug gaan zien als centrale verdediger.
Dat kan hij toch niet? 

-
Nee, maar dat lijkt bij Ajax niet uit te maken.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
-
Lees net dat Veltman er 6 tot 9 maanden uit ligt. Kut voor zo'n jongen.