Waarom is Cassierra geen optie?999 schreef:Wie zet dan jij in de spits nu ?, Sierhuis ?, Dolberg ( net terug van een langdurige hardnekkige blessure ) die jongen is geen schim meer van vorig seizoen ?.Flegmatiek en zijn trucjes kennen de tegenstanders ook al weer, daarnaast mag ie van mij ook een voorbeeld nemen aan de werklust van Hunterlaar.Wat een verschil.
Ik snap niet dat jij Kluivert zo geweldig vind.Kijk ik heb geen glazen bol, maar bij Kluivert heb ik toch het idee dat de achternaam Kluivert heel veel doet bij sommige ...
PSV - Ajax 15-04-2018
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 15-04-2018
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik heb juist het gevoel dat zijn achternaam hem meer kwaad dan goed doet. Hij is pas 18 en wordt totaal anders behandeld dan anderen.999 schreef:Wie zet dan jij in de spits nu ?, Sierhuis ?, Dolberg ( net terug van een langdurige hardnekkige blessure ) die jongen is geen schim meer van vorig seizoen ?.Flegmatiek en zijn trucjes kennen de tegenstanders ook al weer, daarnaast mag ie van mij ook een voorbeeld nemen aan de werklust van Hunterlaar.Wat een verschil.
Ik snap niet dat jij Kluivert zo geweldig vind.Kijk ik heb geen glazen bol, maar bij Kluivert heb ik toch het idee dat de achternaam Kluivert heel veel doet bij sommige ...
Zet Cassierra maar in de spits. Die jongen brengt tenminste wat snelheid en 'loopvermogen' mee.
IK GELOOF!!!!!!
Meeverdedigen ivm de opkomende back is iig niet zijn ding
I think I lost my fucking headache
Waarom wel ?.De keren dat Cassierra zijn kansen in AJAX 1 kreeg was het niks ...Mr. Ajax schreef:Waarom is Cassierra geen optie?999 schreef:Wie zet dan jij in de spits nu ?, Sierhuis ?, Dolberg ( net terug van een langdurige hardnekkige blessure ) die jongen is geen schim meer van vorig seizoen ?.Flegmatiek en zijn trucjes kennen de tegenstanders ook al weer, daarnaast mag ie van mij ook een voorbeeld nemen aan de werklust van Hunterlaar.Wat een verschil.
Blij met de punten ...
Tegen Vitesse viel hij laatst goed in.
"Hate it or love it, the underdog's on top".