PSV - Ajax 15-04-2018
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 15-04-2018
Wat ik me afvraag. Zouden de beleidsbepalers bij Ajax er nou echt iets van leren als ze zondag te gast zijn op het kampioensfeest van een ander. In dat geval is het misschien zo slecht nog niet om een keer door de zure appel heen te bijten.GangstaRiB schreef:Aan de ene kant mag PSV ons kutseizoen afstraffen, maar de gedachte aan die calimero boertjes die dan staan te juichen staat me ook niet aan.
Maar no way dat de spanning na een eventuele overwinning van Ajax weer terug is.
Maar dat vervelende volk daar is inderdaad genoeg motivatie om toch te voorkeur te hebben om "gewoon" te winnen. In ieder geval dat feestje uitstellen en zorgen dat je dus uit en thuis van ze hebt gewonnen. Dat laatste maakt het, in dat geval, dan gelijk ook weer pijnlijker dat je dus op zo'n achterstand staat.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Zondag is weer zo'n moment om eens te kijken uit welk hout ze gesneden zijn. Gaan ze als een stel sufkutjes opvulling zijn voor hun feestje of zeggen ze tot hier en niet verder, no way dat jullie vandaag kampioen worden. Ben benieuwd maar vrees het eerste.
Als je kijkt met welke wedstrijdinstelling ze bijvoorbeeld thuis tegen ADO aan de wedstrijd begonnen dan heb je eigenlijk je antwoord al.
Nil volentibus arduum
Neuh dat maakt het niet pijnlijker. We hebben punten laten liggen tegen tegenstanders waarbij dat totaal niet nodig was. Daar verandert de uitslag van deze wedstrijd niks aan.Marillion schreef:In ieder geval dat feestje uitstellen en zorgen dat je dus uit en thuis van ze hebt gewonnen. Dat laatste maakt het, in dat geval, dan gelijk ook weer pijnlijker dat je dus op zo'n achterstand staat.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Volgens mij gaan we daar winnen maar worden we geen kampioen. Dat maakt het misschien wel frustrerender met de wetenschap dat we 6 punten tegen Vitesse hebben laten liggen, 5 tegen Utrecht, 4 tegen Den Haag...
-
PSV is al 29 thuisduels op rij zonder nederlaag. Maar heb er toch hoop in dat we er winnen!
Hoop in eerste instantie op een goede spannende wedstrijd, zonder scheidsrechterlijke dwalingen voor wie dan ook.Gewoon weer eens een ouderwetse pot voetbal van goed niveau ... En dat dan maar de beste mogen winnen ...
Blij met de punten ...
Wat ik me afvraag is waarom de supporters zo relatief rustig blijven. Waar blijft de opstand nu er als veruit de rijkste club van Nederland al 4 (!!!!!!) jaar geen enkele prijs is gepakt?Marillion schreef:Wat ik me afvraag. Zouden de beleidsbepalers bij Ajax er nou echt iets van leren als ze zondag te gast zijn op het kampioensfeest van een ander. In dat geval is het misschien zo slecht nog niet om een keer door de zure appel heen te bijten.GangstaRiB schreef:Aan de ene kant mag PSV ons kutseizoen afstraffen, maar de gedachte aan die calimero boertjes die dan staan te juichen staat me ook niet aan.
Maar no way dat de spanning na een eventuele overwinning van Ajax weer terug is.
Maar dat vervelende volk daar is inderdaad genoeg motivatie om toch te voorkeur te hebben om "gewoon" te winnen. In ieder geval dat feestje uitstellen en zorgen dat je dus uit en thuis van ze hebt gewonnen. Dat laatste maakt het, in dat geval, dan gelijk ook weer pijnlijker dat je dus op zo'n achterstand staat.
15 mei 2011.
-
Ik denk dat we héle hete nazomermaanden gaan krijgen als we ons wederom niet voor een Europees hoofdtoernooi kwalificeren.
- InnerHarbour
Wat doe je zelf?Laudrup schreef:Wat ik me afvraag is waarom de supporters zo relatief rustig blijven. Waar blijft de opstand nu er als veruit de rijkste club van Nederland al 4 (!!!!!!) jaar geen enkele prijs is gepakt?
YNWA
-
- AT Toto winner 15/16
Nieuwe generatie supporters weten niet beter dan dat Ajax weinig wint en de oude garde is ingekakt. De supporterscultuur bij Ajax dat de harde kern de luis in de pels was van de club bestaat helaas niet meer. Zeg ik van een afstandje, ben al een tijdje weg uit het F-side wereldje.
Onder Keizer speelde we thuis tegen P!$¥€€ onze beste wedstrijd van het seizoen 

We spelen nu uit Toppie, wel bij de les blijven hé ..Toppie schreef:Onder Keizer speelde we thuis tegen P!$¥€€ onze beste wedstrijd van het seizoen

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Ik zou er niet nuchter aan beginnen.
Hopelijk heeft het elftal nog wat eergevoel. In de eerste onderlinge confrontatie waren we een klasse beter. Laat dat nog maar een keer zien dan.
Hopelijk heeft het elftal nog wat eergevoel. In de eerste onderlinge confrontatie waren we een klasse beter. Laat dat nog maar een keer zien dan.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Vandaag zou moeten gelden: tot hier en niet verder.
Dat zou je zeggen. Maar dit is wel hetzelfde elftal dat onder meer thuis tegen ADO dacht weg te kunnen komen met veredeld zomeravond voetbal.
Nil volentibus arduum
Inderdaad. En dat was met dezelfde spelers als nu en een trainer waarvan we met z'n allen riepen dat er geen slechtere bestaat.Marillion schreef:Ik zou er niet nuchter aan beginnen.
Ik ben overigens goed nerveus.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik niet. Het zal me verder een rotzorg zijn. Die jongens moeten zich doodschamen.
En als 'we' winnen mogen 'we' trots zijn toch?Alexander schreef:Ik niet. Het zal me verder een rotzorg zijn. Die jongens moeten zich doodschamen.
Ik ga me ook doodschamen mochten die boeren vandaag onverhoopt winnen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Ik ben evenmin nerveus; totaal geen spanning. Of we verliezen en dan gebeurt wat we al weken wisten; of we winnen en dan gebeurt het later deze week alsnog. Ik zie ons namelijk geen kampioen meer worden.
-
- AT Toto winner 15/16
Het is gewoon leuk als je vandaag hun feestje verkloot, meer is het niet want idd ze worden evengoed wel kampioen.
En dat is een grote schande. PSV met dit materiaal dat zo makkelijk kampioen wordt. Ongekend.