Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Spanje

Bericht door wimpey » wo feb 14, 2018 2:55 pm

Dit doet denken aan Sulejmani met een prijskaartje * (ruim) 6. :smallgrin.gif:

Zouden clubs een potentiele aanwinst ook mentaal testen? Het lijkt er niet op. Lijkt me geen overbodige luxe wanneer je op het punt staat om 100 M kapot te slaan voor iemand die wel eens vrij labiel zou kiezen blijken. :smallgrin.gif:
‘Dembélé eet te veel fastfood; Barcelona grijpt in met persoonlijke chefkok’

Ousmane Dembélé werd afgelopen zomer, na veel onderhandelingen, uiteindelijk voor minimaal 105 miljoen euro door Barcelona gekocht van Borussia Dortmund. De jonge Fransman heeft echter nog niet weten te imponeren in het Camp Nou, mede door blessureleed. Mundo Deportivo meldt dat Dembélé enigszins de weg kwijt is en dat Barcelona besloten heeft in te grijpen.

Volgens de Spaanse krant heeft Barcelona de aanvaller een persoonlijke chef toegewezen, zodat Dembélé stopt met het verorberen van louter fastfood. Ook heeft de Catalaanse grootmacht er naar verluidt voor gezorgd dat het toptalent, die veel stress zou kennen, op ieder moment van de dag bij zijn huis een dokter en een beveiliger bij zich kan hebben als hij daarom vraagt.

Mundo Deportivo claimt dat Barcelona Dembélé aan het pamperen is, zodat hij zich meer op zijn gemak gaat voelen in Catalonië en in het eerste elftal van Barcelona. De twintigjarige aanvaller zou regelmatig vrienden over de vloer hebben met wie hij fastfood eet. Met de komst van onder meer een kok moet Dembélé weer uitgebalanceerde, gezonde maaltijden gaan eten.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 14, 2018 3:03 pm

Bizar is dat hé... 100 miljoen uitgeven. Geef zo een jonge speler een persoonlijke begeleider die je 100K per jaar betaalt.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » wo feb 14, 2018 3:07 pm

Is die fastfood-obsessie een conditie die hij in Barcelona ontwikkelde?

If not, dan is hij op basis van fastfood wel uitgegroeid tot een speler waar ze 105 miljoen voor wilden dokken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » wo feb 14, 2018 3:12 pm

Hij geeft dan wel het verkeerde signaal af ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 19, 2018 12:08 pm

Diego Costa is het zat: 'Scheidsrechters haten mij'

Diego Costa is helemaal klaar met de Spaanse arbitrage. De 29-jarige spits van Atlético Madrid heeft het idee dat hij niets goed kan doen in de ogen van de scheidsrechters.

In het duel met Athletic de Bilbao kreeg Costa na 36 minuten van arbiter José Luis González González een gele kaart voor protesteren. De van Chelsea overgekomen spits vond dat hij een strafschop had verdiend. 'De scheidsrechters haten mij en dat kan ik niet veranderen', aldus een verongelijkte Costa achteraf tegenover AS.
'Sommigen van hen geven mij een kaart voor de kleinste dingen. Het maakte niet uit wat ik zou doen tegen Athletic, de scheids zou me hoe dan ook een kaart geven. Je kunt de herhaling terugkijken en het analyseren, maar ik ben echt niet de grens over gegaan. Ik had geen kaart verdiend, maar we kunnen er nu niets meer aan doen.'
Costa liet zich overigens ook van zijn goede kant zien tegen Athletic. Tien minuten voor tijd maakte hij de beslissende 2-0 na een splijtende pass van Kevin Gameiro.
Goh, hoe zou dat nu komen?
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 27, 2018 8:32 am

Carrasco legt uit dat Atlético-sponsor Wanda een belangrijke rol speelt in de transfer. 'Het is een project van Wanda. Ik ken de sponsor al van bij Atlético en nu wil Wanda investeren in het Chinese voetbal. Het sportieve project heeft me overtuigd. Ik wil net zoals Hulk, Lavezzi, Capello en natuurlijk mijn goeie vriend Axel Witsel mijn steentje bijdragen aan de ontwikkeling van de sport in dit land.'

VI.nl
:drecul.gif:

Zou hij nu echt denken dat iedereen uit een boom is komen vallen. :blackcat.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mar 12, 2018 11:41 am

Dit weekend wel weer een nieuw dieptepunt bereikt in deze duikers competitie met in die wedstrijd van Valencia een bizarre actie van die gozer die ook al zo fantastisch een penalty kan nemen. :excited.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 12, 2018 1:02 pm

Die wordt toch geschorst mag ik hopen?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za mar 17, 2018 1:51 am

Clarence Seedorf moet ernstig vrezen voor degradatie met Deportivo La Coruña uit de Primera Division. De Nederlandse trainer zag vrijdag concurrent Levante in eigen huis met 2-1 winnen van Eibar.

Levante had de zege te danken aan doelpunten van Roger en Emmanuel Boateng in respectievelijk de 25e en 64e minuut. Tussendoor had Eibar dankzij een treffer van Charles in de 63e minuut de stand nog wel gelijk getrokken.

Levante kwam door de overwinning op 27 punten uit 29 wedstrijden en staat daarmee voorlopig stevig op de veilige zeventiende plaats.

Las Palmas, Deportivo La Coruña en Malaga volgen met achtereenvolgens twintig, negentien en dertien punten, maar hebben nog wel een duel tegoed.

Twee punten
Las Palmas en Deportivo La Coruña nemen het zaterdag tegen elkaar op op Gran Canaria, terwijl Malaga zondag op bezoek gaat bij Celta de Vigo.

De onderste drie ploegen in de Primera Division degraderen aan het einde van het seizoen rechtstreeks naar de Segunda Division A.

Seedorf staat pas zes wedstrijden aan het roer bij Deportivo La Coruña, maar wist daarin slechts twee punten te pakken.

De voormalig topvoetballer nam begin februari het stokje over van de ontslagen Cristobal Parralo en tekende een contract tot komende zomer.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za mar 17, 2018 8:24 am

Een onderdeel van een goede trainer zijn is weten wanneer en bij elke club je instapt, het is duidelijk dat die blinde leeuw daar gaan kaas van gegeten heeft. Verder lijkt het mij dodelijk vermoeiend voor de spelers om dagelijks maar weer te moeten horen hoeveel EC de trainer gewonnen heeft.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za mar 31, 2018 9:30 pm

Barca werd 85 minuten weggespeeld. Nu 2-2.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 14, 2018 1:37 pm

Dat zouden ze eens vaker moeten doen, Ben Yedder van Sevilla vraag demonstratief om een kaart voor de tegenstander zoals in Spanje gebruikelijk is, ref geeft he een kaart voor vragen waarop de slimkees begint te klappen, heb weer geel, gaat u maar. :smallgrin.gif:

Villarreal staat met 1-2 voor.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za apr 14, 2018 3:56 pm

2-2 geworden. Nu Barca!
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo apr 15, 2018 10:24 am

wimpey schreef:Dit doet denken aan Sulejmani met een prijskaartje * (ruim) 6. :smallgrin.gif:

Zouden clubs een potentiele aanwinst ook mentaal testen? Het lijkt er niet op. Lijkt me geen overbodige luxe wanneer je op het punt staat om 100 M kapot te slaan voor iemand die wel eens vrij labiel zou kiezen blijken. :smallgrin.gif:
‘Dembélé eet te veel fastfood; Barcelona grijpt in met persoonlijke chefkok’

Ousmane Dembélé werd afgelopen zomer, na veel onderhandelingen, uiteindelijk voor minimaal 105 miljoen euro door Barcelona gekocht van Borussia Dortmund. De jonge Fransman heeft echter nog niet weten te imponeren in het Camp Nou, mede door blessureleed. Mundo Deportivo meldt dat Dembélé enigszins de weg kwijt is en dat Barcelona besloten heeft in te grijpen.

Volgens de Spaanse krant heeft Barcelona de aanvaller een persoonlijke chef toegewezen, zodat Dembélé stopt met het verorberen van louter fastfood. Ook heeft de Catalaanse grootmacht er naar verluidt voor gezorgd dat het toptalent, die veel stress zou kennen, op ieder moment van de dag bij zijn huis een dokter en een beveiliger bij zich kan hebben als hij daarom vraagt.

Mundo Deportivo claimt dat Barcelona Dembélé aan het pamperen is, zodat hij zich meer op zijn gemak gaat voelen in Catalonië en in het eerste elftal van Barcelona. De twintigjarige aanvaller zou regelmatig vrienden over de vloer hebben met wie hij fastfood eet. Met de komst van onder meer een kok moet Dembélé weer uitgebalanceerde, gezonde maaltijden gaan eten.
Dit lijkt me inderdaad een dure miskoop te worden. In het veld lijkt ie ook compleet 'lost' te zijn. Snapt niks van het spelletje dat Barca wil spelen. Bijzonder dat op zo'n hoog niveau dergelijke zaken nog voor kunnen komen.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 22, 2018 10:35 am

Pfff Barca gisteren. Wat een spel en energie gisteren. Klootzakken.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » zo apr 22, 2018 11:31 am

De selectie teert op oude roem, met een paar op laatste benen en messi die alleen voetbalt als ie er zin in heeft. Uithuilen, selectie flink verversen en opnieuw beginnen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » zo apr 22, 2018 1:32 pm

Klopt, al denk ik dat men bij Madrid ook moet door selecteren, met name in de voorhoede. Ik denk dat ze daar werk gaan maken van Kane/Hazard/Salah.

Barcelona moet voor Eriksen gaan als opvolger van Iniesta.

zeux

Bericht door zeux » zo apr 22, 2018 2:02 pm

Gaizka1985 schreef:Klopt, al denk ik dat men bij Madrid ook moet door selecteren, met name in de voorhoede. Ik denk dat ze daar werk gaan maken van Kane/Hazard/Salah.

Barcelona moet voor Eriksen gaan als opvolger van Iniesta.
Ja, het lijkt mij ook dat iemand als Salah volgend seizoen in Spanje speelt.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo apr 22, 2018 2:21 pm

Eerst maar eens zien of ie geen eendagsvlieg is?

Lionel

Bericht door Lionel » zo apr 22, 2018 5:40 pm

Coutinho hebben ze natuurlijk al. Die kon helaas niet meedoen in de CL. Maar er moet daar nog wat bij. Iniesta was gewoon basisspeler.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 27, 2018 2:12 pm

Iniesta stopt met duiken :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr apr 27, 2018 6:32 pm

Pffff je mocht willen dat Iniesta voor Liverpool had geespeeld. Zou hij meer prijzen hebben dan Liverpool?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 28, 2018 9:13 am

Natuurlijk was hij voor iedere club in de wereld een versterking, geweldige voetballer maar OOK een enge duiker, zeiken tegen de scheidsrechter zoals het gros van alle Spanjaarden. Van de week nog die andere Spaanse club van je tegen Arsenal gezien en die Argentijnse imbeciel langs de lijn? Die Fransman had ze goed in de smiezen en het gemekker was snel afgelopen, zo moet je dat volk aanpakken.
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za apr 28, 2018 9:35 am

Ajax moet groot denken en lekker Iniesta halen voor de zeer vermoedelijk vertrekkende Ziyech. Zou een briljante stunt zijn.

De Dominee

Bericht door De Dominee » za apr 28, 2018 10:01 am

Dat zou een stunt zijn inderdaad. Helaas zal hij in China of USA wel geld gaan scheppen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie