Ajax - Heracles Almelo 08-04-2018
Moderator: mods
Re: Ajax - Heracles Almelo 08-04-2018
Misschien als ie een heel voorseizoen heeft kan hij er wat inslijpen maar ik heb weinig tot geen vertrouwen gebaseerd op de laatste maanden.
Tja, er waren er hier die geen vertrouwen hadden in P. Bosz en die had nog niet eens 1 wedstrijdje de selectie getraind.Ik bedoel maar ...
Blij met de punten ...
Die Kristensen he, hebben we daar echt 6 miljoen voor betaald?
Volgens mij wordt het aantal gescande barcodes geteld. Seizoenkaarthouders die niet zijn komen opdagen zitten daar dus niet tussen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Neuh. Met name op tweede ring veel lege plekken. Maar ja. Als iemand een seizoenskaart heeft is wel betaald voor een lege stoel als je niet komt opdagen. Zuid was overigens extreem stil. Duidelijk dat iedereen naar het einde van dit waardeloze seizoen snakt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Dan zijn er heel veel geweest die even hun barcode lieten scannen en toen dachten: Het is veels te lekker weer om naar binnen te gaan!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Helaas niet, want gisteren zaten er echt bij lange na geen 53.000 man in de ArenA. Het aantal verkochte kaarten wordt geteld, en treurig genoeg hebben we stelselmatig ongeveer 8-10.000 man die niet komt opdagen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik dacht toch echt een tijdje geleden ergens te hebben gelezen dat het aantal toeschouwers in voetbalstadions door middel van gescande barcodes wordt gemeten.
Maar goed, jullie zullen het als primaire bronnen wel weten
.
Maar goed, jullie zullen het als primaire bronnen wel weten

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb niet het idee dat we nu echt stappen aan het maken zijn en als je hem hoort praten ook... dat lijkt toch nergens op, het is alleen maar van uh .. uh.. en dan een rare opmerking en dan weer uh .. uh.. Bij VI laten ze inmiddels elke week een stukje van zijn persconferenties zien en dan liggen ze allemaal onder de tafel van het lachen. Straks neemt niemand die man nog serieus.999 schreef:Tja, er waren er hier die geen vertrouwen hadden in P. Bosz en die had nog niet eens 1 wedstrijdje de selectie getraind.Ik bedoel maar ...
De periode onder Bosz was eigenlijk het beste sinds jaren we deden tenminste mee om alle prijzen en er werd beter en soms geweldig gevoetbald.
Nou neem ik personen die VI serieus nemen ook niet serieus ...brigade zuid schreef:Ik heb niet het idee dat we nu echt stappen aan het maken zijn en als je hem hoort praten ook... dat lijkt toch nergens op, het is alleen maar van uh .. uh.. en dan een rare opmerking en dan weer uh .. uh.. Bij VI laten ze inmiddels elke week een stukje van zijn persconferenties zien en dan liggen ze allemaal onder de tafel van het lachen. Straks neemt niemand die man nog serieus.999 schreef:Tja, er waren er hier die geen vertrouwen hadden in P. Bosz en die had nog niet eens 1 wedstrijdje de selectie getraind.Ik bedoel maar ...

Blij met de punten ...
Dat staat er niet. Maar Ten Hag kan gewoon niet.
IK GELOOF!!!!!!
Iemand belachelijk maken om hoe hij praat. Benieuwd hoeveel verlegen en schuchtere kinderen de heren op de lagere school het leven zuur hebben gemaakt. Als je jong bent heet zoiets pesten, bij volwassenen is het blijkbaar leuk
I think I lost my fucking headache
-
Ajax - Heracles Almelo 08-04-2018
De constatering dat Ten Hag met Tukkers accent praat en dat met een stem alsof ie drie dagen en nachten heeft gezopen en gesnoven in een of andere obscure club, lijkt me toch iets substantieel anders dan schuchtere jongetjes op de basisschool pesten. Al was het maar omdat Ten Hag volgens mij niet schuchter is. Maar het boegbeeld van een club die mondiale uitstraling wil hebben.
Er zit nogal wat licht tussen constateren en belachelijk maken. Ik had het over de 'heren' van vi
I think I lost my fucking headache
-
Ah, ik dacht dat je reageerde op Lionel.
999 schreef:Nou neem ik personen die VI serieus nemen ook niet serieus ...brigade zuid schreef:Ik heb niet het idee dat we nu echt stappen aan het maken zijn en als je hem hoort praten ook... dat lijkt toch nergens op, het is alleen maar van uh .. uh.. en dan een rare opmerking en dan weer uh .. uh.. Bij VI laten ze inmiddels elke week een stukje van zijn persconferenties zien en dan liggen ze allemaal onder de tafel van het lachen. Straks neemt niemand die man nog serieus.999 schreef:Tja, er waren er hier die geen vertrouwen hadden in P. Bosz en die had nog niet eens 1 wedstrijdje de selectie getraind.Ik bedoel maar ...
Derksen had wel gelijk hoor met zijn gebrabbel over NEC...

Het is een combinatie van factoren. Als hij nou iets interessants zegt prima... Maar dat doet hij dus ook niet. En dat accent. We zijn geen Feyenoord. Ten Hag is zo een woeste havenslaaf. Niks voor Ajax.LucaS schreef:Iemand belachelijk maken om hoe hij praat. Benieuwd hoeveel verlegen en schuchtere kinderen de heren op de lagere school het leven zuur hebben gemaakt. Als je jong bent heet zoiets pesten, bij volwassenen is het blijkbaar leuk
IK GELOOF!!!!!!
Gelooft er nog iemand dat Ten Hag het tij gaat keren?
- InnerHarbour
Volgens mij hebben ze in Rotterdam een totaal ander accent dan hetgeen van ten Hag dus waarom dat beter bij Feijenoord zou passen is mij een raadsel Als dat een criteria zou zijn zou hij alleen trainer bij Heracles of Twente kunnen zijn.
Het probleem ligt meer dat Ajax niet beter is gaan spelen en hij de vreemdste dingen zegt, “wij speelden een prima wedstrijd” terwijl het er niet uitzag als ik de goegemeente hier mag geloven of van die afschuwelijke trainerstaal "hoog in de concentratie" niet zijn accent, de heesheid of honderd keer eh.
BTW, misschien zou het ook kunnen dat het helemaal niet aan Keizer of ten Hag ligt maar dat de supporters gewoon teveel van deze spelers verwacht, dat deze spelers ietwat overschat worden. Vorig jaar had je drie spelers waarvan er nu 2 in de PL onder contract staan en de derde bij de #3 van Frankrijk, de vervangers zijn volgens mij niet echt beter.
Het probleem ligt meer dat Ajax niet beter is gaan spelen en hij de vreemdste dingen zegt, “wij speelden een prima wedstrijd” terwijl het er niet uitzag als ik de goegemeente hier mag geloven of van die afschuwelijke trainerstaal "hoog in de concentratie" niet zijn accent, de heesheid of honderd keer eh.
BTW, misschien zou het ook kunnen dat het helemaal niet aan Keizer of ten Hag ligt maar dat de supporters gewoon teveel van deze spelers verwacht, dat deze spelers ietwat overschat worden. Vorig jaar had je drie spelers waarvan er nu 2 in de PL onder contract staan en de derde bij de #3 van Frankrijk, de vervangers zijn volgens mij niet echt beter.
YNWA
Dit seizoen niet meer. Maar voor 2018-2019 sluit ik het niet uit.Alexander schreef:Gelooft er nog iemand dat Ten Hag het tij gaat keren?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ajax loopt al sinds speeldag 1 achter de feiten aan. Komt bij dat edsv een aantal wedstrijden in extremis won. Tevens krijgen die lui vrijwel wekelijks een softe penalty mee of een andere beslissing die in hun voordeel werkt, op een moment dat ze het nodig hebben. Geval Seuntjes tegen VVV, penalty bij 0-0 en 2-2 tegen NAC en AZ.
Ajax verloor de titel thuis tegen ADO: berg kansen gemist en een strafschop onthouden. Ik zag in de samenvatting van afg. zondag een dozijn kansen, mooie aanvallen, 0 kansen voor Heracles en een schitterende goal. Dit is een talentvolle groep, maar het schort aan degelijkheid en over m'n lijk mentaliteit. Uithuilen en opnieuw beginnen, met Ten Hag als trainer uiteraard.
Ajax verloor de titel thuis tegen ADO: berg kansen gemist en een strafschop onthouden. Ik zag in de samenvatting van afg. zondag een dozijn kansen, mooie aanvallen, 0 kansen voor Heracles en een schitterende goal. Dit is een talentvolle groep, maar het schort aan degelijkheid en over m'n lijk mentaliteit. Uithuilen en opnieuw beginnen, met Ten Hag als trainer uiteraard.
Pff, dat gejank over scheidsrechters... alsof Ajax daarom geen kampioen is geworden...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ho ho, dat beweer ik niet. Ajax laat het hele seizoen al onvoorstelbaar veel kansen liggen. Daardoor ben je soms afhankelijk van scheidsrechterlijke beslissingen. En dan krijg je wel eens niet wat je verdient. Anderen hebben die mazzel óók, maar bij hen werkt het vaak in hun voordeel i.p.v. in hun nadeel.zeux schreef:Pff, dat gejank over scheidsrechters... alsof Ajax daarom geen kampioen is geworden...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Thuis tegen ADO idd. Maar dan nog was het daar niet alleen maar een kwestie van 'kansen missen/pech', maar er werd pas echt geknokt vanaf 60 minuten. Ja, en dan kun je idd een half uurtje pech hebben dat net alles er niet in gaat. Loop je weer achter de feiten aan.
En wat Zeux zegt, gezeur over scheidsrechters of geluk PSV... Kijk gewoon alleen naar dingen waar je zélf invloed op hebt of kunt hebben. Die 2-2 van Lozano tegen AZ was geen (of iig niet alleen maar) geluk, hij rende als een gek door op die bal, dat is gewoon een sprint die PSV zo het kampioenschap kan opleveren.
Uit bij Heracles, 100 kansen missen en de wedstrijd weggeven.
Uit bij ADO, 100 kansen missen en de wedstrijd niet in het slot gooien.
Uit bij Twente, NIKS aan de hand en het toch weer weggeven tegen die amateurs.
Thuis tegen ADO, pas na een uur gaan stormen. Speel je vanaf minuut 1 zo, dan win je met 3-0. Klaar.
Echt 9 punten in de prullenbak gegooid, waarin je veel beter bent dan de tegenstander en je het gewoon weggeeft aan ze/PSV. Als Ajax dat soort wedstrijden wint, dan hoor je mij echt niet zeuren over een keer een kutpot tegen Vitesse of Utrecht. Maar tot die tijd word ik echt heel moe als Kevin Blom nu ineens de schuld krijgt, of 'het geluk van PSV'. Boeiend hoe zij winnen, WIJ moeten winnen.
Nou, 't is eruit, ik ga weer aan het werk.
En wat Zeux zegt, gezeur over scheidsrechters of geluk PSV... Kijk gewoon alleen naar dingen waar je zélf invloed op hebt of kunt hebben. Die 2-2 van Lozano tegen AZ was geen (of iig niet alleen maar) geluk, hij rende als een gek door op die bal, dat is gewoon een sprint die PSV zo het kampioenschap kan opleveren.
Uit bij Heracles, 100 kansen missen en de wedstrijd weggeven.
Uit bij ADO, 100 kansen missen en de wedstrijd niet in het slot gooien.
Uit bij Twente, NIKS aan de hand en het toch weer weggeven tegen die amateurs.
Thuis tegen ADO, pas na een uur gaan stormen. Speel je vanaf minuut 1 zo, dan win je met 3-0. Klaar.
Echt 9 punten in de prullenbak gegooid, waarin je veel beter bent dan de tegenstander en je het gewoon weggeeft aan ze/PSV. Als Ajax dat soort wedstrijden wint, dan hoor je mij echt niet zeuren over een keer een kutpot tegen Vitesse of Utrecht. Maar tot die tijd word ik echt heel moe als Kevin Blom nu ineens de schuld krijgt, of 'het geluk van PSV'. Boeiend hoe zij winnen, WIJ moeten winnen.
Nou, 't is eruit, ik ga weer aan het werk.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!