Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do apr 05, 2018 7:42 am

Dank heren maar wij zijn er nog niet, City is in staat om thuis met 4-0 te winnen, oh en voor iedereen die altijd zegt dat ik onterecht over de arbitrage klaag.........

Deze Duitser was de eerste scheids die wij dit seizoen mee hadden. Die eerste goal had hij voor buitenspel kunnen affluiten en da afgekeurde goal van City vas vergelijkbaar buitenspel. Prima scheidsrechter die liet doorspelen waar het kon en anders gewoon floot. :biggthumpup.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 05, 2018 7:53 am

0 reddingen van Karius. Zie hier het verschil tussen een ploeg die de bal wil hebben en een ploeg die de bal in het net wil trappen.

Pep dus weer tactisch afgebluft door Klopp. Zijn aankopen Walker en Laporte faalden gisteren opzichtig. Die waren samen duurder dan Mané, Firmino en Salah bij elkaar gekost hebben. :biggrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 8:57 am

InnerHarbour schreef:Dank heren maar wij zijn er nog niet, City is in staat om thuis met 4-0 te winnen, oh en voor iedereen die altijd zegt dat ik onterecht over de arbitrage klaag.........

Deze Duitser was de eerste scheids die wij dit seizoen mee hadden. Die eerste goal had hij voor buitenspel kunnen affluiten en da afgekeurde goal van City vas vergelijkbaar buitenspel. Prima scheidsrechter die liet doorspelen waar het kon en anders gewoon floot. :biggthumpup.gif:
Dat is amper buitenspel te noemen...

@Wimpey: die drie voorin staan wel 20 punten achter ofzo. Liverpool kan pieken tegen de topclubs. Maar ze staan niet voor niks zo ver achter.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 05, 2018 9:11 am

Ik heb de samenvatting nog eens nagekeken; de 1-0 was echt buitenspel, de afgekeurde 3-1 niet. Dat doet echter niets af aan de overklassing van Citeh. Desalniettemin hoop ik dat die mafkezen van Veronica niet Roma - Barca uitzenden, maar Citeh-Scousers. Wordt een heet potje, want wordt het snel 1-0 dan heb je een klassieker in de dop te pakken, terwijl de wedstrijd in Rome vermoedelijk alleen een sedatief effect op de kijker zal hebben.

wimpey

Bericht door wimpey » do apr 05, 2018 9:28 am

Lionel schreef: @Wimpey: die drie voorin staan wel 20 punten achter ofzo. Liverpool kan pieken tegen de topclubs. Maar ze staan niet voor niks zo ver achter.
Ik vind Liverpool een mooi project, Rishi. Som ingaande - en uitgaande transfers is ongeveer gelijk he. Vergelijk dat eens met wat die Pep er doorheen jaagt.

Klopp is goed bezig daar, ze worden ieder seizoen beter. Kwestie van tijd dat die progressie zich in prijzen vertaalt.

Pep ging er tegen Monaco en gisteren keihard af. Overkwam hem bij Bayern in de CL ook al. Ik zou hem wel eens willen zien bij een club die geen ongelimiteerd budget heeft. Welke les trekt hij uit de pot van gisteren: dat ie voor 300 M aan nieuwe verdedigers moet halen? :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 9:48 am

Het is ook een mooi project. Maar ook Liverpool smijt met geld.

En voor een Salah is of was het makkelijker om bij Liverpool te slagen omdat er daar minder verwacht wordt of werd.

Pep is er gisteren zeker keihard afgegaan. Ik vind het alleen 'mooi' dat hij gewoon vasthoudt aan zijn filosofie ondanks dat hij tegen zijn angstgegner speelt. De drie goals vielen overigens ook niet dankzij schitterend samenspel van het supertrio voorin.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 05, 2018 10:01 am

De reden dat Liverpool 18 punten achter staat is het onwaarschijnlijk aantal van 27 overwinningen van City, dat gaat ze niet nog een jaar lukken maar voor dit seizoen: chapeau 350 miljoen pond well spent. :biggthumpup.gif:

Overigens klopt het verhaal van Rishi en het pieken juist dit jaar niet wij winnen onze meeste wedstrijden tegen de teams buiten de top 6, waar hij het over heeft was vorig jaar.

@Cees

Ziggo is net zo maf die gooien op select het schakelprogramma, boeien met twee wedstrijden en op “voetbal” die duikers. Liverpool-City wordt op een extra SD kanaaltje weggestopt. Gelukkig heb ik nog andere mogelijkheden.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 05, 2018 10:15 am

wimpey schreef:
Lionel schreef: @Wimpey: die drie voorin staan wel 20 punten achter ofzo. Liverpool kan pieken tegen de topclubs. Maar ze staan niet voor niks zo ver achter.
Ik vind Liverpool een mooi project, Rishi. Som ingaande - en uitgaande transfers is ongeveer gelijk he. Vergelijk dat eens met wat die Pep er doorheen jaagt.

Klopp is goed bezig daar, ze worden ieder seizoen beter. Kwestie van tijd dat die progressie zich in prijzen vertaalt.

Pep ging er tegen Monaco en gisteren keihard af. Overkwam hem bij Bayern in de CL ook al. Ik zou hem wel eens willen zien bij een club die geen ongelimiteerd budget heeft. Welke les trekt hij uit de pot van gisteren: dat ie voor 300 M aan nieuwe verdedigers moet halen? :hypocrite.gif:
Resultaten en het spel is niet minder geworden sinds dat Braziliaanse pleuris ventje zo nodig weg moest. Het zeikwijf kon niet wachten tot het eind van dit seizoen waarmee iedereen tevreden geweest was nee hij moest en zou in de winterstop weg nou fijn hè op de tribune zitten i.p.v. te spelen voor een plaats in de halve finale.

Volgend jaar zijn wij sowieso met Nabby Keïta weer een stap verder ben benieuwd of Jorginho van Napoli komt waarvan flink sprake is. Belangrijk is wederom plaatsen voor de CL anders komen de spelers die je echt wilt hebben niet en kan je niet doorgroeien voor clubs als United, City en Chelsea geldt dat veel minder, die betalen zo achterlijk veel, daar komen/blijven de spelers toch wel.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do apr 05, 2018 10:17 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik heb de samenvatting nog eens nagekeken; de 1-0 was echt buitenspel, de afgekeurde 3-1 niet. Dat doet echter niets af aan de overklassing van Citeh. Desalniettemin hoop ik dat die mafkezen van Veronica niet Roma - Barca uitzenden, maar Citeh-Scousers. Wordt een heet potje, want wordt het snel 1-0 dan heb je een klassieker in de dop te pakken, terwijl de wedstrijd in Rome vermoedelijk alleen een sedatief effect op de kijker zal hebben.
De wereld is Barcelona geil, dus zoek maar een Ierse Pub op als je het live wilt zien.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 11:03 am

Jorginho van Napoli zou een geweldige aankoop zijn. Een van de redenen dat Napoli goed voetbal speelt. Al zie ik Pep hem ook wel kopen. Gundogan is het net niet.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 11:04 am

Messi was gisteren trouwens echt irritant. Wilde steeds een solo langs 15 man.
IK GELOOF!!!!!!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do apr 05, 2018 11:08 am

Misschien was ie wel getriggerd door de omhaal van CR, en wilde hij laten zien dat ie nog beter kan voetballen...

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 05, 2018 11:45 am

Denk het ook ja.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 09, 2018 8:07 am

OMG, een Spaanse scheidsrechter, speciaal voor Guardiola........... :1evil.gif:

Referee: Antonio Miguel Mateu Lahoz (ESP)
Assistant Referee 1: Pau Cebrián Devís (ESP)
Assistant Referee 2: Roberto Díaz Pérez del Palomar (ESP)
Fourth Official: Teodoro Sobrino Magán (ESP)
Additional Assistant Referee 1: Carlos del Cerro Grande (ESP)
Additional Assistant Referee 2: Alejandro José Hernández Hernández (ESP)
UEFA Referee Observer: Bo Karlsson (SWE)
UEFA Delegate: Bernd Barutta (GER)
YNWA

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 09, 2018 12:15 pm

Dan gaat Jurgen vast een bakkie doen met Bernd!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma apr 09, 2018 12:17 pm

Het valt me in ieder geval mee dat Veronica nu wel Citeh - Scousers uitzendt.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 09, 2018 6:43 pm

YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma apr 09, 2018 7:41 pm

Ik zou het heel leuk vinden wanneer Liverpool de 1/2e finale haalt.

De voortekenen zijn goed, want zoals meestal klappen ploegen van Guardiola in April in elkaar. Bij Baffa wilde een 12e man dan nog wel eens helpen. Dit keer hopelijk niet.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 09, 2018 8:38 pm

wimpey schreef:
De voortekenen zijn goed, want zoals meestal klappen ploegen van Guardiola in April in elkaar. Bij Baffa wilde een 12e man dan nog wel eens helpen. Dit keer hopelijk niet.
Die 12de man zit nu bij Liverpool.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 09, 2018 8:59 pm

wimpey schreef:Ik zou het heel leuk vinden wanneer Liverpool de 1/2e finale haalt.

Makkelijk scoren... In de halve finale speel je alleen nog tegen topteams. Dan kan je verliezen ja.

En met zijn manier van voetballen hou je soms open huis.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 10, 2018 7:48 pm

Koekoek 1-0 na 2 minuten.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » di apr 10, 2018 7:51 pm

Ja, City heeft de echte Pep... das geen Pupmeer..

Hoop overigens dat Liverpool het wel redt...

Lionel

Bericht door Lionel » di apr 10, 2018 8:58 pm

Wat een goal. Maar wat een geluk hebben ze gehad. Ongelooflijk.
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di apr 10, 2018 9:02 pm

Volgens mij had Firminio er met rood af gemoeten maar niet eens een overtreding.

Wel mooi afgemaakt van Salah.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Khraa

Bericht door Khraa » di apr 10, 2018 9:06 pm

Meanwhile in Rome.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Plaats reactie