Hij is toch asociaal slecht en hoe dom is het om ergens op het middenveld je tweede gele kaart krijgt....Is gewoon super slechtAjaciedjuh schreef:Leuke supporters hebben weLaudrup schreef:Mooi Veltman krijgt rood.
FC Groningen - Ajax 01-04-2018
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: FC Groningen - Ajax 01-04-2018
Weer op zoek naar een Interim coach..
wabt... goede supporters moeten altijd maar positief zijn en niet zeggen hoe het echt zit?Ajaciedjuh schreef:Leuke supporters hebben weLaudrup schreef:Mooi Veltman krijgt rood.
- Ajaciedjuh
Is wat anders dan blij zijn dat een eigen speler eraf moet.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
ajax lijkt PSV wel..
maar goed dat ze geen kampiown worden
slecht zijn en toch winnen
dat noemen ze emotie...Ajaciedjuh schreef:Is wat anders dan blij zijn dat een eigen speler eraf moet.
dan ben je geen slechte supporter...
- mattie
tja zolang Ten Hag maar samen met Sar EXIT gaatJaviskamp schreef:ajax lijkt PSV wel..
- Ajaciedjuh
Emotie hebben we allemaal. Er is een grens met blij zijn dat er spelers af moeten of dat je blij bent dat ze verliezen.Javiskamp schreef:dat noemen ze emotie...Ajaciedjuh schreef:Is wat anders dan blij zijn dat een eigen speler eraf moet.
Maar genoeg daarover.... op naar het kampioenschap

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Al vier jaar geen kampioen, mede door prutsers als Veltman. Sorry hoor, maar ben er goed klaar mee. Kan je nog een kind van de club zijn, dit gaat echt nergens meer over.Javiskamp schreef:dat noemen ze emotie...Ajaciedjuh schreef:Is wat anders dan blij zijn dat een eigen speler eraf moet.
15 mei 2011.
Schande schande schande Ajax
onwaardig

- Ajaciedjuh
FC Groningen - Ajax 01-04-2018
De 1 april grap van de dag ...
ho eens... ik verdedig dat he... ;)Laudrup schreef:Al vier jaar geen kampioen, mede door prutsers als Veltman. Sorry hoor, maar ben er goed klaar mee. Kan je nog een kind van de club zijn, dit gaat echt nergens meer over.Javiskamp schreef:dat noemen ze emotie...Ajaciedjuh schreef:Is wat anders dan blij zijn dat een eigen speler eraf moet.
ik snap dat wel... het was wereldkundig dat iedere aupporter Veldman niet Iet zitten. de vervanger deed het orima... nu komt ten hag toch weer net Veldman als aanvoerder... dat valt niet te begrijpen...
dan valt ook te begrijpen dat he blij bent als dat fout uitvalt
Een van de slechtste wedstrijden van de laatst jaren. Ik weet niet of sommige spelers vermoeid waren (waarvan eigenlijk?!) of gewoon totaal niet geintresseerd. Maar Donny, Schone, Neres en zelfs Nico lieten het vandaag gewoon totaal lopen. Kristensen en Veltman zijn kneuzen die gewoon niet veel beter kunnen. Kluivert en Huntelaar speelden slecht, maar probeerden het in ieder geval wel.
Siem blijf ik overigens best genant vinden. Lijkt op en voetbat als een ouwe man.
Volgende week weer De Ligt - Wober en wellicht ook Eiting in plaats van Schone op het middenveld. En de boel goed wakkerschudden, want dit kan echt niet.
Siem blijf ik overigens best genant vinden. Lijkt op en voetbat als een ouwe man.
Volgende week weer De Ligt - Wober en wellicht ook Eiting in plaats van Schone op het middenveld. En de boel goed wakkerschudden, want dit kan echt niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hele gelukkige overwinning, met andermaal een dramatisch Ajax. Goal was letterlijk de enige goede actie van KJH in de hele wedstrijd.
Extreem lullig voor Sierhuis trouwens. Mocht hij nou nooit z'n debuut maken bij Ajax, dan zal hij hier nog wel even aan terugdenken.
Extreem lullig voor Sierhuis trouwens. Mocht hij nou nooit z'n debuut maken bij Ajax, dan zal hij hier nog wel even aan terugdenken.
Ben benieuwd of Wimpey Ten Hag nog steeds een prima trainer vindt...
Echt.. het Ajax onder Keizer werd beter. Dit is pure armoede.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax speelt veel minder dan onder Keizer. Ik had niet verwacht dat het mogelijk zou zijn.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vond trouwens dat Blom ook ontzettend partijdig floot. Wat een drama scheidsrechter.
Verder heeft Ajax gewoon ontiegelijk veel geluk gehad vandaag. Wat een dramatische wedstrijd.
Verder heeft Ajax gewoon ontiegelijk veel geluk gehad vandaag. Wat een dramatische wedstrijd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Cluijffert
Dramabeleid... het kan toch niet anders dan dat Vd Sar de eer aan zichzelf houdt.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- mattie
Echt waar dit moet ophouden en volgens het AD geeft Ten Hag zichzelf en Ajax nog een compliment ook.. Mijn god wat een coach is dit
Dat stadion van Groningen zat trouwens voor het eerst dit seizoen vol. Na de goal van Huntelaar was wel duidelijk te zien wat de clubvoorkeur was.
Ten Hag kantelt wedstrijd en complimenteert zichzelf: "Dat vind ik niet raar"
Zondag 1 april 2018 om 17:30
Ajax-trainer Erik ten Hag realiseert zich dat het spel van zijn ploeg ondermaats was. Toch overheerst blijdschap na de miraculeuze ontsnapping in Groningen.
"Ik ben er heel blij mee", doelt Ten Hag in gesprek met FOX Sports op de 1-2 zege op FC Groningen. "Ik heb van tevoren gezegd: vind een weg om te winnen. Dat hebben ze gedaan. Tuurlijk weten wij dat we aan de bal heel matig waren. We kwamen heel moeilijk onder de druk uit, terwijl we dat normaal wel kunnen. We waren veel te traag in de handelingen."
FOX-verslaggeefster Hélène Hendriks noemt het inbrengen van Siem de Jong bij een 1-1 stand 'raar'. "Dat vind ik niet raar. We moesten druk op de opbouw van Groningen krijgen, dat lukte zo. (...) Groningen had er onvoorstelbaar veel moeite mee. Met Donny (van de Beek, red.) hebben we een kameleon, die ging op 'zes' spelen. Dat was een hele goede wissel. Daardoor kantelde de wedstrijd", complimenteert Ten Hag zichzelf.
De statistieken schijnen (in ieder geval tot deze wedstrijd) anders uit te wijzen. Meer kansen voor, minder tegen.Lionel schreef:Ben benieuwd of Wimpey Ten Hag nog steeds een prima trainer vindt...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Viel mij ook gelijk op, hoop buiten de combi om. Veltman was echt weer bepalend in negatieve zin, speelt die bal weer in op schone die helemaal geen tijd had.Alexander schreef:Dat stadion van Groningen zat trouwens voor het eerst dit seizoen vol. Na de goal van Huntelaar was wel duidelijk te zien wat de clubvoorkeur was.
Dit is de grootste onzin die ik heb gelezen in maanden.
IK GELOOF!!!!!!
-
Veltman is een schande voor Ajax. Altijd paniekerig omdat het te snel voor em gaat. Speelt de pseudo aanvoerder. God wat zitten we ver van een acceptabel niveau af.El Clavo schreef:Viel mij ook gelijk op, hoop buiten de combi om. Veltman was echt weer bepalend in negatieve zin, speelt die bal weer in op schone die helemaal geen tijd had.Alexander schreef:Dat stadion van Groningen zat trouwens voor het eerst dit seizoen vol. Na de goal van Huntelaar was wel duidelijk te zien wat de clubvoorkeur was.
Whitey on the moon.
- Ajaciedjuh
Wel grappig dat altijd dezelfde spelers als pispaaltje worden gebruikt. Gisteren waren ze allemaal slecht. Alleen Onana, De Ligt en Tagliafico haalde een acceptabel niveau (Onana was zelfs zeer goed). Bij Neres zag ik tenminste ook nog verbetenheid.
De komende 2 wedstrijden gaan bepalen of het nog spannend gaat worden: PSV moet naar AZ en krijgt ons cluppie thuis. Komende zondag revanche nemen tegen Heracles.
De komende 2 wedstrijden gaan bepalen of het nog spannend gaat worden: PSV moet naar AZ en krijgt ons cluppie thuis. Komende zondag revanche nemen tegen Heracles.