Zeker; maar: als je vervolgens als trainer de uitleg geeft dat hij in de 92e minuut mocht invallen als “beloning voor het goede werk op de training”, ben je ook niet goed bij je paasei. Laat dan Lang debuteren.Mr. Ajax schreef:Waar gaat dit over? Hoe kunnen mensen die luie nitwit nog goedpraten? De trainer is de baas, en je wordt dik en dik betaald om te doen wat hij je oplegt. Twee weken uit de selectie vind ik toepasselijk.
Ajax-Heerenveen 11-03-2018
Moderator: mods
-
Re: Ajax-Heerenveen 11-03-2018
Mee eens, het is een vreemde redenering.
Neemt niet weg dat Younes gewoon zijn werk moet doen. Wat is er met hem aan de hand, de laatste tijd?
Neemt niet weg dat Younes gewoon zijn werk moet doen. Wat is er met hem aan de hand, de laatste tijd?
Younes is fout, dat is duidelijk.
maar als een coach bedenkt bij een 4-1 om jou te brengen voor 1 minuut.
dan is die echt het spoor kwijt. Eerder een 'straf' dan een beloning.
als Younes rustig aan had gedaan, was hij er niet eens in gekomen, was de wedstrijd voorbij.
bij een 2-1 snap ik em nog (tijdrekken) niet ajaxwaardig maar snap em.
maar als een coach bedenkt bij een 4-1 om jou te brengen voor 1 minuut.
dan is die echt het spoor kwijt. Eerder een 'straf' dan een beloning.
als Younes rustig aan had gedaan, was hij er niet eens in gekomen, was de wedstrijd voorbij.
bij een 2-1 snap ik em nog (tijdrekken) niet ajaxwaardig maar snap em.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Eens, die Ten Hag is ook niet helemaal lekker. Maar toch moet Younes gewoon doen wat die man zegt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ten Hag verdient ook inderdaad een eerlijke kans, maar misschien moet jij ook iets minder stellig zijn in je stellingen als je ze baseert op een samenvattinkje per maand. Aan jou natuurlijk.wimpey schreef:Lionel schreef: Leuk dat Wimpey vandaag weer een paar veren in de reet van Ten Hag stopt maar de man heeft Ajax nog niks positiefs gebracht.![]()
FdB won 2 seizoenen niets, het Ajax van Bosz stond er tegen edsv en Man U niet toen de prijzen verdeeld werden. Het experiment-Keizer was een farce. Ten Hag heeft het bij Go Ahead en Utrecht prima gedaan, hij verdient (i.m.o.) bij Ajax een eerlijke kans.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Monkey Tonk
Younes twee weken teruggezet naar Jong Ajax.
FdB won 2 seizoenen niets, het Ajax van Bosz stond er tegen edsv en Man U niet toen de prijzen verdeeld werden. Het experiment-Keizer was een farce. Ten Hag heeft het bij Go Ahead en Utrecht prima gedaan, hij verdient (i.m.o.) bij Ajax een eerlijke kans.
Ten Hag verdient inderdaad een eerlijke kans. Pas volgend jaar kun je hem echt beoordelen.
Ten Hag is er halverwege het seizoen ingestapt, dat is linke soep. Hij erfde van zijn zwakke voorganger een smoezencultuur en een groep met verwende jongetjes die hardop dromen van Europese topclubs maar weinig discipline tonen. Dat omdraaien kost energie en punten. Daarnaast moet hij functioneren in een onrustige omgeving. Het is nooit gemakkelijk om trainer van Ajax te zijn en nu al helemaal niet.
Als speler zou ik altijd voor Ajax kiezen. De perfecte springplank richting (sub)top Europa.
Als trainer zou ik niet snel voor Ajax kiezen.
aanvallend voetbal moeten tonen, niet mogen verliezen, en vlak voor elk seizoen je beste spelers verliezen en 'opnieuw' beginnen met jeugd. Oh, en men verwacht ook titels/prijzen.
en dit elk seizoen opnieuw...
Als trainer zou ik niet snel voor Ajax kiezen.
aanvallend voetbal moeten tonen, niet mogen verliezen, en vlak voor elk seizoen je beste spelers verliezen en 'opnieuw' beginnen met jeugd. Oh, en men verwacht ook titels/prijzen.
en dit elk seizoen opnieuw...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Mee eens, Ajax is een trainerskerkhof. Wie niet in de pul valt bij het OBN maakt sowieso weinig kans.
Ten Hag voelt de druk al, dat merk je.
Ten Hag voelt de druk al, dat merk je.
Je hoeft i.m.o. niet wekelijks 90 minuten uit te zitten om een redelijk gefundeerd oordeel te kunnen geven. Als je kijkt naar het gemiddelde niveau waarop de spelers van Ajax doorgaans presteren, dan is voor mij wel duidelijk waarom de club al enige tijd niets wint. Onana, De Ligt en Taglia spelen wel eens een mindere pot, maar zijn over het algemeen steady. Bij de meeste anderen is het te vaak vriezen of dooien.Mr. Ajax schreef: Ten Hag verdient ook inderdaad een eerlijke kans, maar misschien moet jij ook iets minder stellig zijn in je stellingen als je ze baseert op een samenvattinkje per maand. Aan jou natuurlijk.
Taglia is een aankoop die tot nadenken zou moeten leiden. Goede leeftijd, zal niet extreem pieken (en ook niet dalen), super wedstrijdmentaliteit, leader by example.
wil je er ook geen 11 van.wimpey schreef:
Taglia is een aankoop die tot nadenken zou moeten leiden. Goede leeftijd, zal niet extreem pieken (en ook niet dalen), super wedstrijdmentaliteit, leader by example.
en als zijn niveau 5% hoger was, was hij al niet haalbaar voor Ajax.
was zijn niveau 5% lager, riepen we: daar hebben we er 4 van in de jeugd.
Zonder (Europees niveau) geld hebben een team bouwen, is 50% geluk hebben.
Dit dus.Eerst zeiken dat ie er geen bal van kan en vervolgens goed praten wat hij doet.Ten Hag gaf een niet te beste reden dat hij moest invallen, haal dat weg en en er blijft gewoon werkweigering van dat blind paard Younes over ...Mr. Ajax schreef:Waar gaat dit over? Hoe kunnen mensen die luie nitwit nog goedpraten? De trainer is de baas, en je wordt dik en dik betaald om te doen wat hij je oplegt. Twee weken uit de selectie vind ik toepasselijk.
Blij met de punten ...
Ten Hag heeft het bij Go Ahead en Utrecht goed gedaan en daarom verdient hij een kans?
Door het gekloot van hem speel je twee keer gelijk door niet of te laat te wisselen. Door zijn koppigheid en angst verlies je ook van Vitesse... De beste man verdient alleen een ontslag. Past gewoon niet bij Ajax.
Utrecht draait ook zonder Ten Hag. En daarvoor ook al.
Door het gekloot van hem speel je twee keer gelijk door niet of te laat te wisselen. Door zijn koppigheid en angst verlies je ook van Vitesse... De beste man verdient alleen een ontslag. Past gewoon niet bij Ajax.
IK GELOOF!!!!!!
En dan maar weer een nieuwe trainer?Lionel schreef:Ten Hag heeft het bij Go Ahead en Utrecht goed gedaan en daarom verdient hij een kans?

Bij Ajax moeten ze gewoon een keer rust in de tent houden. Een of twee spelers halen die qua niveau boven de rest uit steken en talentvolle jeugd vasthouden.
Want het doel is het vasthouden aan een trainer? Zoals Arsenal?
IK GELOOF!!!!!!
Nee, natuurlijk niet. Het doel van Ajax is elk halfjaar een nieuwe kale trainer aanstellen en minstens twee keer per seizoen verliezen van Vitesse...