Ajax-Heerenveen 11-03-2018
Moderator: mods
Re: Ajax-Heerenveen 11-03-2018
Ik zou niet weten waarom niet...
Op het werk hoeft jiemand zich te laten misbruiken
Op het werk hoeft jiemand zich te laten misbruiken
- Ajaciedjuh
Laten invallen is natuurlijk geen misbruiken!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wel op deze manier, op dit moment en met de bedoeling om iemand “ te belonen”... ik zou ook weigeren
Daarom ben je ook geen prof voetballer. O.a. daarom.
I think I lost my fucking headache
Een beetje prof laat zich op deze manier ook niet belonen...
In de juup misschien... maar bij een club die zichzelf serieus neemt hoef je je niet in te laten vallen met nog 1 minuut te spelen om beloond te worden...
In de juup misschien... maar bij een club die zichzelf serieus neemt hoef je je niet in te laten vallen met nog 1 minuut te spelen om beloond te worden...
Die Javisramp vindt alles aan Ajax kut. Da's natuurlijk prima, maar misschien is een ander medium dan AJAX Talk dan meer geschikt...
In samenvatting een prima Ajax gezien. En eindelijk een trainer die luchtbel Veltman doorprikt.
In samenvatting een prima Ajax gezien. En eindelijk een trainer die luchtbel Veltman doorprikt.
-
Inderdaad. Veltman, Viergever en zelfs Schöne moeten plaatsmaken volgend jaar.wimpey schreef:. En eindelijk een trainer die luchtbel Veltman doorprikt.
Waar is Dolberg trouwens?
Whitey on the moon.
-
Die lijkt het zijn van Das Phantom inmiddels wel heel serieus te nemen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik snap Younes heel goed maar hij had het misschien niet moeten doen. Ondanks dat hij amper scoort vind ik hem trouwens veel beter dan Kluivert, zag je vorige week ook weer, ging gelijk veel meer dreiging vanuit. Dus wat mij betreft Kluivert op de bank en Younes in de basis.
Heb trouwens ook het idee dat het niet helemaal lekker zit in de groep met deze trainer.
Heb trouwens ook het idee dat het niet helemaal lekker zit in de groep met deze trainer.
-
Ik vond het er ook best aardig uitzien in de samenvatting!wimpey schreef:Die Javisramp vindt alles aan Ajax kut. Da's natuurlijk prima, maar misschien is een ander medium dan AJAX Talk dan meer geschikt...
-
- AT Toto winner 15/16
Nou fijn.. hadden ze vorige week moeten doen en die week daarvoor, het is nu mosterd na de maaltijd.
Die Wimpey snapt het begrip nuilen nog niet....
Mocht je interesse hebben... zoek het op...
Mocht je het niks boeien...ook goed...
Keus laat ik an jou schat
Mocht je interesse hebben... zoek het op...
Mocht je het niks boeien...ook goed...
Keus laat ik an jou schat
Inderdaad.brigade zuid schreef:Nou fijn.. hadden ze vorige week moeten doen en die week daarvoor, het is nu mosterd na de maaltijd.
Leuk dat Wimpey vandaag weer een paar veren in de reet van Ten Hag stopt maar de man heeft Ajax nog niks positiefs gebracht.
IK GELOOF!!!!!!
Je maakt mij trouwens niet wijs dat die Kristensen een verdediger is. Zal wel af en toe leuk langs de flank opstomen, maar verdedigen is ie pas nu voor het eerst gaan leren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Die Deen kan er weinig van. Geen sterke aankoop.
Volgens mij heb je recht op wedstrijd premie als je invalt, dus wel een soort van beloning. Maar of je daar als serieus voetballer nou blij van wordt?
Zou dat het zijn? Ik vind het vreemd gedrag, namelijk. Zeker van iemand die graag die ideale schoonzoon uithangt.Ajaciedjuh schreef: Daarnaast is een suggestie van een aantal posters op de multimedia dat dit te maken kan hebben met automatische verlenging van zijn contract met 1 jaar ook een interessants invalshoek.
- Monkey Tonk
Als de trainer wilt dat je invalt, dan moet je spelen. Stel je voor dat iedere invalspeler eerst even gaat zitten wikken en wegen of het nog wel zin heeft. "We staan 3-0 voor, nog een minuutje of tien... ehh... nee, daar trek ik mijn trainingspak niet voor uit..."
Zet hem voor de volgende wedstrijd maar op de tribune.
Zet hem voor de volgende wedstrijd maar op de tribune.
4-1, 1,5 minuut te spelen, geen blessureleed in het veld.
Younes val maar in.
je hebt ook Noa Lang op de bank.
dan snap je er als trainer geen ruk van of... wilde je Younes te grazen nemen.
Dat laatste kunnen we herleiden aan de mate van zijn 'straf'
Younes val maar in.

je hebt ook Noa Lang op de bank.
dan snap je er als trainer geen ruk van of... wilde je Younes te grazen nemen.
Dat laatste kunnen we herleiden aan de mate van zijn 'straf'
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Het jochie bakt er niet veel van, gaat naar Napoli, gaat niet naar Napoli, boort Ajax een transfersom door de neus. Dan heb je al weinig krediet en weiger je om in te vallen. Ik zou het wel weten wanneer ik z'n baas was...Yopii schreef: Zou dat het zijn? Ik vind het vreemd gedrag, namelijk. Zeker van iemand die graag die ideale schoonzoon uithangt.
Als ten Hag Younes niet straft, is zijn geloofwaardigheid geschonden.
Hij moet nu doorzetten.
aan de andere kant had hij Younes nooit die fucking laatste minuut moeten laten invallen.
Was een kansloze actie. De gedachte van een jupiler trainertje..
Hij moet nu doorzetten.
aan de andere kant had hij Younes nooit die fucking laatste minuut moeten laten invallen.
Was een kansloze actie. De gedachte van een jupiler trainertje..
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Waar gaat dit over? Hoe kunnen mensen die luie nitwit nog goedpraten? De trainer is de baas, en je wordt dik en dik betaald om te doen wat hij je oplegt. Twee weken uit de selectie vind ik toepasselijk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Ik vind dat je die zaken apart moet zien. Dat invalbeurtje moet je geen enkele speler aan doen. Wedstrijd was verdorie al gespeeld.wimpey schreef:Het jochie bakt er niet veel van, gaat naar Napoli, gaat niet naar Napoli, boort Ajax een transfersom door de neus. Dan heb je al weinig krediet en weiger je om in te vallen. Ik zou het wel weten wanneer ik z'n baas was...Yopii schreef: Zou dat het zijn? Ik vind het vreemd gedrag, namelijk. Zeker van iemand die graag die ideale schoonzoon uithangt.
Whitey on the moon.
Lionel schreef: Leuk dat Wimpey vandaag weer een paar veren in de reet van Ten Hag stopt maar de man heeft Ajax nog niks positiefs gebracht.

FdB won 2 seizoenen niets, het Ajax van Bosz stond er tegen edsv en Man U niet toen de prijzen verdeeld werden. Het experiment-Keizer was een farce. Ten Hag heeft het bij Go Ahead en Utrecht prima gedaan, hij verdient (i.m.o.) bij Ajax een eerlijke kans.