PSV speelt een dag eerder bij de gigant Willem 2 en AZ later op de dag bij Feyenoord.
Hebben jullie er een beetje zin in?

Moderator: mods
Wel de officiële naam blijven gebruiken, hé! Amsterdam ArenA!InnerHarbour schreef:Om half 3 in die 'gezellige' Johan Cruijff Arena.
Enorm veel!InnerHarbour schreef:Hebben jullie er een beetje zin in?
Nee joh die naamsverandering is werkelijk het enige wat goed is aan Arena. Fucking hopeloos hoe ze dat verpest hebben.Cruijff schreef:Wel de officiële naam blijven gebruiken, hé! Amsterdam ArenA!InnerHarbour schreef:Om half 3 in die 'gezellige' Johan Cruijff Arena.
Denk je dat echt joh, ze kunnen niet meer terug joh, dan staan ze voor lul in heel de wereld.Marillion schreef:Gaat nooit gebeuren. Let maar op. Het ligt op het moment alleen nog even te gevoelig om dat toe te geven. Ze verkopen de naam liever aan een sponsor.
De man kon een harde zijn ja als er moest worden gewonnen, maar volgens mij is iedereen dat die wil slagen in topsport.InnerHarbour schreef:Ik weet dat de man zelf ook geen onschuldig lammetje was maar dit zou zo laag zijn.
Een naamswijziging hebben we niets aan. Er moet een geheel nieuw stadion voor Ajax komen die dan niet de naam Cruyff Arena draagt maar Johan Cruijff Stadion.InnerHarbour schreef:Nou als jouw senario uitkomt is de Arena/Ajax nooit meer serieus te nemen. Dé voetballer die ervoor gezorgd heeft dat Ajax de naam heeft die het nu nog steeds heeft in de hele wereld zo behandelen.........
Nu ja ik ga er nog steeds vanuit dat de naamswijziging doorgaat.
Ik begrijp je. Dat we het op de laatste speeldag verneuken is al verschrikkelijk, maar tot daar aan toe. Maar op fucking 5 maart al kansloos uitgeschakeld zijn voor de titel, we moeten nu nog acht wedstrijden voor de kat z'n kut gaan spelen. Ja, om de '2e plek veilig te stellen'. Rot op.Alexander schreef:Dit wordt de eerste thuiswedstrijd van Ajax in mijn hele leven die ik vrijwillig oversla (vakanties etc. niet meegerekend). Ik ben er helemaal klaar mee.
Klopt.Alexander schreef:Je mist duidelijk passie. Niet alleen bij de spelers, maar dit jaar evengoed bij de supporters. Het is hartstikke mak. Het samenbrengen van 410 met Zuid heeft dat ook al geen goed gedaan.
In zijn commentaar na afloop zei Veltman onder meer dat er bij zo'n moment helemaal niets aan de hand is.Marillion schreef:Precies, het is vooral dat je gewoon ziet dat het elftal de absolute overtuiging mist. Die 0-1 bij Vitesse is echt een perfect voorbeeld. Veltman speelt nonchalant die bal over de achterlijn. Vervolgens is er helemaal niemand, inclusief meneer zelf, die daar ook maar enigszins van opkijkt.
Was niks, is niks, zal nooit wat worden en te stom om zelfstandig te schijten. Veel succes ermee.Cruijff schreef:In zijn commentaar na afloop zei Veltmuis onder meer dat er bij zo'n moment helemaal niets aan de hand is.Marillion schreef:Precies, het is vooral dat je gewoon ziet dat het elftal de absolute overtuiging mist. Die 0-1 bij Vitesse is echt een perfect voorbeeld. Veltman speelt nonchalant die bal over de achterlijn. Vervolgens is er helemaal niemand, inclusief meneer zelf, die daar ook maar enigszins van opkijkt.
Ok, je gaf een corner weg, het veld kreeg daar deels de schuld van maar hij kopte hem zelf weg en toen... vanaf 25 meter...
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ajax voelt een beetje als een zoon die aan de drugs zit, en steeds maar niet afkickt omdat ie geen ruggengraat heeft. Iedere week weer zeggen: "ja pap, nu ga ik mijn best doen om af te kicken!" Om gelijk daarna een terugval te hebben en met excuses te komen als: "ik ben gewoon niet vrij in mijn hoofd; ik zat niet hoog in de concentratie; het is jammer dat het nu niet gelukt is. Volgende keer beter." Dus ik begrijp dat sommige supporters daar op een gegeven moment klaar mee zijn.
Ik ben overigens van plan om zondag gewoon te gaan kijken. Blijft toch je kind, he.