Het onvermogen om dit soort wedstrijden in een vroeg stadium te "killen" is illustratief voor dit Ajax. En daarom zal Ajax wederom geen kampioen worden.Ajaciedjuh schreef:We spelen gewoon goed, maar vergeten ons te belonen. Zoals zo vaak.
PEC Zwolle - Ajax 18-2-2018
Moderator: mods
Re: PEC Zwolle - Ajax 18-2-2018
15 mei 2011.
Het is erg statisch en voorzichtig allemaal. De overtuiging ontbreekt. De zuiverheid trouwens ook. Als je nummers 9 en 10 zo spelen als ze momenteel doen, heb je een probleem.
Pec speelt ook met veel man achter de bal, hopelijk verandert dat in dee tweede helft en kunnen wij daar van profiteren..
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 18, 2018 5:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ik word vooral moedeloos van het maar vast blijven houden aan Huntelaar als nummer 9. En Schone ben ik ook wel redelijk klaar mee. Nul, komma nul scorend vermogen op dit moment en dat gaat je hoogstwaarschijnlijk weer punten kosten.wimpey schreef:Het is erg statisch en voorzichtig allemaal. De overtuiging ontbreekt. De zuiverheid trouwens ook. Als je nummers 9 en 10 zo spelen als ze momenteel doen, heb je een probleem.
15 mei 2011.
- Ajaciedjuh
Volgens mij hebben we de meeste goals voorLaudrup schreef:Ik word vooral moedeloos van het maar vast blijven houden aan Huntelaar als nummer 9. En Schone ben ik ook wel redelijk klaar mee. Nul, komma nul scorend vermogen op dit moment en dat gaat je hoogstwaarschijnlijk weer punten kosten.wimpey schreef:Het is erg statisch en voorzichtig allemaal. De overtuiging ontbreekt. De zuiverheid trouwens ook. Als je nummers 9 en 10 zo spelen als ze momenteel doen, heb je een probleem.

Suggestieve commentaar van RdB: Lozano is niet bewust, Huntelaar wel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Baltempo ligt gewoon erg laag, het is saai. De Jong, Schöne, Veltman. Zuiverheid is er bij Huntelaar en Ziyech niet. Kluivert, Neres, vd Beek nog het meest dreigend. Bij die kans voor Kluivert schiet hij m.i. veel te vroeg.Laudrup schreef: Ik word vooral moedeloos van het maar vast blijven houden aan Huntelaar als nummer 9. En Schone ben ik ook wel redelijk klaar mee. Nul, komma nul scorend vermogen op dit moment en dat gaat je hoogstwaarschijnlijk weer punten kosten.
Al met al een slechte wedstrijd, al vermoed ik dat Ajax dit seizoen gewoon op dit niveau speelt?
Ik zou Huntelaar eruit halen, denk ik. Daar wil je iemand hebben lopen die gaten trekt waar Neres en Kluivert in kunnen duiken.
Heerlijk dat Fox Sports, sinds de opmerking van Pelle "you have an Ajax face" doen ze werkelijk alles om van hun Ajax imago af te komen.Ajaciedjuh schreef:Volgens mij hebben we de meeste goals voorLaudrup schreef:Ik word vooral moedeloos van het maar vast blijven houden aan Huntelaar als nummer 9. En Schone ben ik ook wel redelijk klaar mee. Nul, komma nul scorend vermogen op dit moment en dat gaat je hoogstwaarschijnlijk weer punten kosten.wimpey schreef:Het is erg statisch en voorzichtig allemaal. De overtuiging ontbreekt. De zuiverheid trouwens ook. Als je nummers 9 en 10 zo spelen als ze momenteel doen, heb je een probleem., maar we missen wel veel kansen. Had 0-2 moeten staan.
Suggestieve commentaar van RdB: Lozano is niet bewust, Huntelaar wel.
15 mei 2011.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Schone bleek niet helemaal fit te zijn.. Had Beek niet beter op zijn positie kunnen spelen en Siem erbij ?
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Op BBC 1 is een aardige wedstrijd bezig.wimpey schreef:Baltempo ligt gewoon erg laag, het is saai. De Jong, Schöne, Veltman. Zuiverheid is er bij Huntelaar en Ziyech niet. Kluivert, Neres, vd Beek nog het meest dreigend. Bij die kans voor Kluivert schiet hij m.i. veel te vroeg.
Al met al een slechte wedstrijd, al vermoed ik dat Ajax dit seizoen gewoon op dit niveau speelt?
Ik zou Huntelaar eruit halen, denk ik. Daar wil je iemand hebben lopen die gaten trekt waar Neres en Kluivert in kunnen duiken.
YNWA
- Ajaciedjuh
Tjah
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Hè hè
Laudrup schreef:Ik word vooral moedeloos van het maar vast blijven houden aan Huntelaar als nummer 9. En Schone ben ik ook wel redelijk klaar mee. Nul, komma nul scorend vermogen op dit moment en dat gaat je hoogstwaarschijnlijk weer punten kosten.wimpey schreef:Het is erg statisch en voorzichtig allemaal. De overtuiging ontbreekt. De zuiverheid trouwens ook. Als je nummers 9 en 10 zo spelen als ze momenteel doen, heb je een probleem.

Blij met de punten ...
Jinx genot.999 schreef:Laudrup schreef:Ik word vooral moedeloos van het maar vast blijven houden aan Huntelaar als nummer 9. En Schone ben ik ook wel redelijk klaar mee. Nul, komma nul scorend vermogen op dit moment en dat gaat je hoogstwaarschijnlijk weer punten kosten.wimpey schreef:Het is erg statisch en voorzichtig allemaal. De overtuiging ontbreekt. De zuiverheid trouwens ook. Als je nummers 9 en 10 zo spelen als ze momenteel doen, heb je een probleem.
15 mei 2011.
YES, goed gevoetbald dit. Boer helpt een beentje. 

Wat mij betreft prikken ze er wel effe nog eentje bij...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Die aanname van Kluivert 

De Jong maakt na rust indruk.
Ajax stopt na de 0-1 meteen met hoog druk zetten. Dom.

Ajax stopt na de 0-1 meteen met hoog druk zetten. Dom.
Ze staan gewoon goed te voetballen maar vergeten zich te belonen ..
Blij met de punten ...
Absurd hoeveel kansen Ajax laat liggen. Na rust had het 0-5 kunnen staan.
Ajax speelt uitstekend. Jammer dat we pech hebben met de kansen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”