NEC
Moderator: mods
Re: NEC
Toen Bogers er was stonden ze gewoon boven aan en hadden ze minder verliespunten dan onder die nieuwe...
Het spel is er blijkbaar niet beter op geworden dus van mij had deze pup niet aangesteld hoeven worden. Met Bogers zouden ze ook wel de pinten hebben gehaald
Het spel is er blijkbaar niet beter op geworden dus van mij had deze pup niet aangesteld hoeven worden. Met Bogers zouden ze ook wel de pinten hebben gehaald
- InnerHarbour
Inderdaad maar die Bogers heeft een streepje bij hem voor of die nu wel of niet wat kan.Sandro schreef:Overigens stonden ze toch 2e toen Bogers eruit vloog?
YNWA
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Kapotte ruit was geen bewuste actie supporters...
En neeeeeeeeeee, ik keur het gedoe helemaal niet goed, maar enige nuance is...
En neeeeeeeeeee, ik keur het gedoe helemaal niet goed, maar enige nuance is...
Pffff... teeeering... wat een lange avond...
Sinds puppie aan het roer staat is het nog beroerder dan eerdere wedstrijden zeg...
Denkt die toppert dat hij fifa speelt ofzo...
“Ja maar mamma... gister won ik nog op de computer... nu snap ik er niks van”
Whatever...
Sinds puppie aan het roer staat is het nog beroerder dan eerdere wedstrijden zeg...
Denkt die toppert dat hij fifa speelt ofzo...
“Ja maar mamma... gister won ik nog op de computer... nu snap ik er niks van”
Whatever...
Ik zit er aan te denken om mijn vrijdagavonden in het vervolg maar beter te besteden dan naar NEK te kijken... teeering wat is het slecht sinds die Pup aan het roer staat...
Onder Bogers was het nie veul maar toen scoorde ze af en toe nog eens...
Snap nog steeds werkelijkwaar niet wat ze met die wannabetrainert moeten
Snap nog steeds werkelijkwaar niet wat ze met die wannabetrainert moeten
Ah, ik dacht juist hij kondigt nu zijn voornemens aan om voortaan (weer)Javiskamp schreef:Ik zit er aan te denken om mijn vrijdagavonden in het vervolg maar beter te besteden dan naar NEK te kijken... teeering wat is het slecht sinds die Pup aan het roer staat...

EDSV?Javiskamp schreef:Overigens bij geen enkele club nie... zelfs bij EDSV nie

Ik zal maar geen citaten van IH naar boven halen over de verschillenJaviskamp schreef:Ach mijn god... ik mot er niet aan denken...
er iedere week op de tv haar kijken vind ik al erg zat

Ik weet niet eens wat ik ben eigenlijk... laat anderen dat maar beslissen...Cruijff schreef:EDSV?Javiskamp schreef:Overigens bij geen enkele club nie... zelfs bij EDSV nie![]()
Ik zal maar geen citaten van IH naar boven halen over de verschillenJaviskamp schreef:Ach mijn god... ik mot er niet aan denken...
er iedere week op de tv haar kijken vind ik al erg zattussen 'fans' en 'supporters'.
Fan/supporter...
Whatever... ook onder Lijnders winnen ze met verrot slecht voetbal... dus er is niks veranderd ...
Ik hoop dat ze promoveren... gewoon voor de leuk... enzo niet... dan niet
En EDSV... ja... het svhijnt dat ik daar fan/suppoter/liefhebber van ben...
Dan moet je niet bij mij zijn vriend... deze discussie ben ik een tijd geleden ook gestart met de verzinner van deze bijnaam ... nooit meer wat van gehoord.
Het gebruik van NEK en EDSV is bij mij cynisch... omdat ik een hekel heb aan die onzinnige kleuterbijnamen
Feijenooit, 020, Vistas, Stillem II
Etc... beergh...
Hoopte dat dat wel begrepen zou worden...maar helaas
Het gebruik van NEK en EDSV is bij mij cynisch... omdat ik een hekel heb aan die onzinnige kleuterbijnamen
Feijenooit, 020, Vistas, Stillem II
Etc... beergh...
Hoopte dat dat wel begrepen zou worden...maar helaas