Hakim Ziyech

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Mano » vr feb 09, 2018 12:33 pm

Iedereen stoort zich aan zijn gedrag. Ook als er niets gaande is, staat hij ongeïnteresseerd voor de camera en geeft hij met moeite antwoord. Zijn gedrag is respectloos naar alle fans die graag van Ziyech willen genieten, willen horen wat en hoe hij het beleefd heeft etc etc... Deze mensen kopen zijn shirtje/merchandise etc

Nu moet ik zeggen dat het journalisten-gilde niet uitblinkt in open vragen stellen. Vervolgens geeft Ziyech gesloten antwoorden en wordt journalist geïrriteerd en stelt vragen die suggestief zijn.
Ziyech kan journalist niet veranderen maar wel zijn antwoord-wijze. Aan slechte vragen kan je niet veel doen maar je kan best een open deur intrappen. iedereen blij en jij staat er goed op.

Zlatan deed het ook maar niet structureel. Soms 'dolde' hij met journalist en nam hij hem openlijk in de maling. Hij wisselde arrogant gedrag af met speelse onzin. Daarnaast heeft hij het van Pseudo-vedette gered naar vedette.
Die stap zie ik Ziyech niet maken. Wordt een prima voetballer maar eindigt ergens in de Russische kou tegen heel veel geld. Door die afwisseling van Zlatan bleef hij wel geliefd onder het publiek en zochten journalisten hem niet in een interview.

dit moet Ziyech nog leren.

stel je voor dat hij ooit trainer wordt :biggrin.gif:

over 10 jaar roept niemand: weet je nog dat we Ziyech hadden?
Dat roept men wel over Suarez, Sneijder, Zlatan, etc.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii

Bericht door Yopii » vr feb 09, 2018 2:48 pm

Iedereen stoort zich aan zijn gedrag. Ook als er niets gaande is, staat hij ongeïnteresseerd voor de camera en geeft hij met moeite antwoord. Zijn gedrag is respectloos naar alle fans die graag van Ziyech willen genieten, willen horen wat en hoe hij het beleefd heeft etc etc... Deze mensen kopen zijn shirtje/merchandise etc
Iedereen? Ik niet, hoor.

Ik zie liever Ziyech, die zichzelf blijft, dan zo'n braaf kereltje als Tagliafico met zijn geslijm richting de supporters.

Misschien is het niet zo handig van Ziyech, zou hij vaker moeten roepen dat Ajax in zijn hart zat en zo. En dat de dag waarop hij bij ons een contract tekende de mooiste van zijn leven was.

Ziyech is gewoon een straatjongen, net als Davids, Zlatan of Suarez. Dat zijn, vind ik, de leukste spelers. Ergernis of bewondering, ze roepen tenminste emoties op. Dat komt doordat hún emoties echt zijn en niet zo nep als die van de meeste spelers.

En wat er gebeurt als hij later trainer wordt? Tja, dan moet het anders, want een trainer heeft een heel andere positie. Een voetballer kan zijn voeten laten spreken, een trainer moet zijn club vertegenwoordigen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr feb 09, 2018 3:01 pm

De grote vraag is komende zondag natuurlijk wat er gebeurd als hij een doelpunt maakt. Kan er dan weer een voorzichtig lachje vanaf. Misschien zelfs een opgestoken hand. Of ligt het allemaal nog te gevoelig dat er een paar supporters wat teleurgesteld waren. Spannend hoor.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » vr feb 09, 2018 3:05 pm

Mano schreef:Iedereen stoort zich aan zijn gedrag. Ook als er niets gaande is, staat hij ongeïnteresseerd voor de camera en geeft hij met moeite antwoord. Zijn gedrag is respectloos naar alle fans die graag van Ziyech willen genieten, willen horen wat en hoe hij het beleefd heeft etc etc... Deze mensen kopen zijn shirtje/merchandise etc

Nu moet ik zeggen dat het journalisten-gilde niet uitblinkt in open vragen stellen. Vervolgens geeft Ziyech gesloten antwoorden en wordt journalist geïrriteerd en stelt vragen die suggestief zijn.
Ziyech kan journalist niet veranderen maar wel zijn antwoord-wijze. Aan slechte vragen kan je niet veel doen maar je kan best een open deur intrappen. iedereen blij en jij staat er goed op.

Zlatan deed het ook maar niet structureel. Soms 'dolde' hij met journalist en nam hij hem openlijk in de maling. Hij wisselde arrogant gedrag af met speelse onzin. Daarnaast heeft hij het van Pseudo-vedette gered naar vedette.
Die stap zie ik Ziyech niet maken. Wordt een prima voetballer maar eindigt ergens in de Russische kou tegen heel veel geld. Door die afwisseling van Zlatan bleef hij wel geliefd onder het publiek en zochten journalisten hem niet in een interview.

Nou Ziyech is voor mij toch wel een soort redder geweest vorig jaar hoor. Wat een drama was het zonder hem geworden.
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » vr feb 09, 2018 4:34 pm

Lionel schreef:
Mano schreef:Iedereen stoort zich aan zijn gedrag. Ook als er niets gaande is, staat hij ongeïnteresseerd voor de camera en geeft hij met moeite antwoord. Zijn gedrag is respectloos naar alle fans die graag van Ziyech willen genieten, willen horen wat en hoe hij het beleefd heeft etc etc... Deze mensen kopen zijn shirtje/merchandise etc

Nou Ziyech is voor mij toch wel een soort redder geweest vorig jaar hoor. Wat een drama was het zonder hem geworden.
Ik zie de voetballer en de persoon als 2 mensen.
De voetballer ben ik best blij mee, die andere, daar kijk ik niet naar...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel

Bericht door Lionel » vr feb 09, 2018 5:02 pm

Ziyech staat voor mij symbool voor het after Frank de Boer tijdperk.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » vr feb 09, 2018 5:11 pm

Als je zo gaat denken...
Suarez, Sneijder en Zlatan waren goede voetballers die hun waarde hadden voor Ajax, maar vergelijk ze niet met Cruijff, Van Basten, Rijkaard, enz.

Ik denk er net zo over als Mano. We weten toch het hele verhaal niet. Een voetballer kan in de media heel anders overkomen dan hij is.

Daarbij, ik heb er geen behoefte aan spelers of trainers van Ajax te leren kennen. Ik heb liever een etterbakje dat de pannen van het dak speelt dan een lieve schat (denk ik) als Mitchell Dijks die er geen hout van kan.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za feb 10, 2018 12:47 pm

Ziyech is in ieder geval fijn voer voor journalisten en columnisten. Als beste speler verwacht je voor de eredivisie toch gemiddeld één goal (doelpunt of assist) per wedstrijd. Het is zijn schot dat mij tegenvalt. Zoals tegen Roda JC had ik ze vaker van hem verwacht.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » za feb 10, 2018 1:34 pm

Ach totdat Ziyech iemand in zijn nek/schouder bijt, of met een schaar gaat gooien , zich onuitstaanbaar op de training en naar trainer gaat gedragen zou je je eigenlijk niet druk moeten moeten om zijn maniertjes
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za feb 10, 2018 2:31 pm

999 schreef:Ach totdat Ziyech iemand in zijn nek/schouder bijt, of met een schaar gaat gooien , zich onuitstaanbaar op de training en naar trainer gaat gedragen zou je je eigenlijk niet druk moeten moeten om zijn maniertjes
Want?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo feb 11, 2018 1:39 pm

Jinne schreef:Ziyech is in ieder geval fijn voer voor journalisten en columnisten. Als beste speler verwacht je voor de eredivisie toch gemiddeld één goal (doelpunt of assist) per wedstrijd. Het is zijn schot dat mij tegenvalt. Zoals tegen Roda JC had ik ze vaker van hem verwacht.
Beste speler van de Eredivisie? Wie zit er achter die lobby? Ik hoor de hele tijd niks anders. Maar ondertussen scoort ie nauwelijks, heeft geen bijzonder aandeel in het spel en loopt te mokken als ie bekritiseert wordt. Ik vind het een jankertje worden. Ik lees overal dat dit z'n laatste jaar is bij Ajax.. nou prima hoor. Dat verongelijkte de hele tijd. We praten hier niet over wereldklasse. Volgend jaar naar een subtopper in Spanje als ie mazzel heeft.
Whitey on the moon.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo feb 11, 2018 1:57 pm

Zeg het vaak genoeg en er komt 10m extra op onze bank rekening.

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo feb 11, 2018 5:37 pm

GangstaRiB schreef: Ik lees overal dat dit z'n laatste jaar is bij Ajax..
Dat had het sowieso geweest maar nu brult iedereen dat het door het fluiten komt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 11, 2018 10:04 pm

Had die overschatte zaalvoetballer weer wat te mauwen?
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 11, 2018 10:24 pm

InnerHarbour schreef:Had die overschatte zaalvoetballer weer wat te mauwen?
Goals tegen NAC en Roda, pingel versierd vandaag.

Ziyech moet wat vaker lachen, lijkt me. Laat ze maar lullen. Wat iemand van je vindt, is zo onbelangrijk. Hij moet daar m.i. ontspannen mee omgaan. Ene oor in...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 11, 2018 10:35 pm

Niveau lille IMO. Ik zie hem alleen in wedstrijden om kwalificatie en PSV, Feyenoord en dan blinkt hij voornamelijk uit in niet aanwezig zijn.
YNWA

Mano

Bericht door Mano » ma feb 12, 2018 9:05 am

Ik zie toch liever een persoonlijkheid zoals die van Nouri, die dezelfde blijheid uit, die supporters voelen bij een winst.

Nu zie je iemand die ongeïnteresseerd staat te zijn terwijl men gewonnen heeft. Hij ademt brood-voetballer en geen voetbal-liefhebber

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 12, 2018 11:05 am

Hij hoeft van mij niet de sympathieke jongen uit te hangen. Waar ik wel een probleem mee heb is dat ik de indruk heb dat zijn ego wel erg belangrijk voor hem is. Dat komt prestaties meestal niet ten goede.

Ziyech kan echt heel aardig voetballen maar als hij een volgende stap wil maken moet hij bij Ajax dominanter zijn en meer het verschil maken. Dat doelpunt tegen Roda schiet hij er kennelijk in omdat hij boos was. Zo maak ik dat tenminste op uit zijn uitspraken. Die wil om te winnen en de beste te zijn moet er sowieso zijn. Niet omdat een paar mensen hebben gefloten maar omdat hij beter wil worden en wedstrijden wil winnen.
Nil volentibus arduum

Toppie

Bericht door Toppie » ma feb 12, 2018 12:44 pm

Ik zie Ziyech net zo eindigen als de meeste Noord Afrikaanse voetballers in de c categorie soort Appelvlaai al mocht die kort even ruiken aan top clubs

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » ma feb 12, 2018 2:10 pm

Toppie schreef:Ik zie Ziyech net zo eindigen als de meeste Noord Afrikaanse voetballers in de c categorie soort Appelvlaai al mocht die kort even ruiken aan top clubs
Wellicht is Liverpool iets voor hem, zo'n net niet club
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Mano

Bericht door Mano » ma feb 12, 2018 2:14 pm

In NL moet je zo goed mogelijk spelen, zodat je tegen een zo hoog mogelijk salaris in het buitenland wordt weggezet.
vandaar uit is je kostje wel gekocht...

beetje banken hier, ballen daar, van de PL naar Frankrijk, Rusland, Turkije en ondertussen financieel helemaal binnen lopen.

Definitie van 'niet goed genoeg' is in voetbal compleet los van het financiële gedeelte.
Dat zal hij dik voor mekaar hebben de aankomende 7 jaar.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di feb 13, 2018 10:23 pm

InnerHarbour schreef:Niveau lille IMO. Ik zie hem alleen in wedstrijden om kwalificatie en PSV, Feyenoord en dan blinkt hij voornamelijk uit in niet aanwezig zijn.
Psies... de echte top lijkt me veel te hoog gegrepen. En dan helpt z'n minderwaardigheidscomplex ook niet mee. Als meneer één goede bal geeft moet de hele Arena op de banken staan en er niet meer vanaf komen.. tsja zo werkt het niet.
Whitey on the moon.

Khraa

Bericht door Khraa » wo feb 14, 2018 12:28 am

Ik heb Ziyech vorig jaar echt goede partijen zien spelen. Zowel aanvallend als verdedigend goed aanwezig en creatief.
Dat niveau heeft hij helaas dit jaar niet meer gehaald. Als hij dat haalt, dan is het een prima speler voor betere teams dan Lille.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 14, 2018 8:15 am

De voetbalwereld is vergeven van spelers die weleens leuke wedstrijden hebben gespeeld en het nooit echt gemaakt hebben. Zoals bij veel van die klanten doet dat opgeblazen ego en een entourage hem meer kwaad dan goed.
YNWA

De Dominee

Bericht door De Dominee » wo feb 14, 2018 11:13 am

GangstaRiB schreef:
InnerHarbour schreef:Niveau lille IMO. Ik zie hem alleen in wedstrijden om kwalificatie en PSV, Feyenoord en dan blinkt hij voornamelijk uit in niet aanwezig zijn.
Psies... de echte top lijkt me veel te hoog gegrepen. En dan helpt z'n minderwaardigheidscomplex ook niet mee. Als meneer één goede bal geeft moet de hele Arena op de banken staan en er niet meer vanaf komen.. tsja zo werkt het niet.
Beetje Noord-Afrikaans eigen. Vorig jaar was hij top, toen werkte hij als een paard ook. Nu wil hij ineens weer de vedette zijn, helaas. Zonde, want er zit zoveel meer in bij hem.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie