Ja, absoluut. Ik doel ook op de competitie.brigade zuid schreef:In de competitie wel maar volgende week voor de beker hoop ik toch echt dat Psv wint.
Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Nil volentibus arduum
-
Hij heeft geen zwart haar meer over.brigade zuid schreef:Was toch niet zoveel bijzonders? Liep een keer buitenspel en miste twee kansjes. Had ook het idee dat hij na een sprintje gelijk buiten adem was en zag ik nou goed dat ie al grijze haren heeft?Mr. Ajax schreef:Het waren maar 10 minuutjes, maar ik vond hem wel lekker invallen gisteren.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Bij juventus speelde ooit een speler die op zijn 28e al helemaal grijs was
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Ja Ravanelli ofzo heette die geloof ik.
Scoorde nog in een bepaalde wedstrijd tegen Ajax.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Zeg, laten we wel een beetje on topic blijven.

Van Persie komt in ieder geval niet bij dezelfde kapper als Wilfred Genee.

Van Persie komt in ieder geval niet bij dezelfde kapper als Wilfred Genee.
Nil volentibus arduum
brigade zuid schreef:Ja Ravanelli ofzo heette die geloof ik.
Tja er werd op een gegeven moment beweerd dat 'het Frank de Boertje' er wel uit was, maar Frankie maakte nog ff een peperdure in een CL finale.Khraa schreef:Scoorde nog in een bepaalde wedstrijd tegen Ajax.

Die gemiste kansen werden wel ingeleid door lekkere loopacties van hem.brigade zuid schreef:Was toch niet zoveel bijzonders? Liep een keer buitenspel en miste twee kansjes. Had ook het idee dat hij na een sprintje gelijk buiten adem was en zag ik nou goed dat ie al grijze haren heeft?Mr. Ajax schreef:Het waren maar 10 minuutjes, maar ik vond hem wel lekker invallen gisteren.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
YNWA
- Gezond verstand
Stormvloedkering, kunnen ze wel gebruiken voor de goal als Ajax op bezoek komt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Feyenooit gaat nergens meer voor voetballen die Pi$¥€€ ers gaan Zondag 25 feb in de kuip winnen competitie is gelopen

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Toppie schreef:Feyenooit gaat nergens meer voor voetballen die Pi$¥€€ ers gaan Zondag 25 feb in de kuip winnen competitie is gelopen![]()
Na vandaag op zeker.. Bij F hebben ze liever P kampioen dan Ajax...
Die beker daarvoor hoeven ze nog geen eens 90% te geven.. Halve finale thuis Willem II dus hoe makkelijk kan je het hebben
Weer op zoek naar een Interim coach..
Bij Milan liep ook een grijzende speler. Virdis. Speelde nog met Van Basten en Gullit.LucaS schreef:Bij juventus speelde ooit een speler die op zijn 28e al helemaal grijs was
Wat F. betreft, dat kan gewoon niet beter. Erg matig team.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze spelen weer tegen hun favoriete tegenstander. Hilarisch hoeveel ruimte Vitesse dan altijd geeft...
- peter
Higler fluit opzichtig op de hand van Feyenoord, zeg.
- peter
Heb die havenslaven een tijd niet zien spelen, maar het niveau is echt heel laag. Geen enkele lijn in te vinden.
- peter
Heerlijk zo. Prachtige rode kaart en dan direct de 2-1.
Driessen nog over de dieprode kaart “het is wel op de bal”. Haha wat een gekleurd commentaar.
Driessen nog over de dieprode kaart “het is wel op de bal”. Haha wat een gekleurd commentaar.
- peter
Op basis van het commentaar denk je dat Feyenoord heel aardig speelt. Complimenten aan iedere speler. De feiten zijn dat ze amper van eigen helft af komen en dat ze nul creëren. Hele wedstrijd al niet.
- peter

Hilarisch.
Die doen niks meer alles op die Beker en 12 wedstrijden carnaval vieren bekertje winnen en zeggen beter iets dan niets