Olympische Winterspelen 2018 Pyeongchang
- InnerHarbour
Re: Olympische Winterspelen 2018 Pyeongchang
Kijk dat zie ik graag, torenhoge favoriet en het waarmaken. 

YNWA
Zag er prima uit met zo'n vlak schema. Ik heb de indruk dat het nog wel iets sneller had gekund moest 't nodig zijn geweest. Mooie prestatie van een top atleet!
Die andere twee Nederlanders zijn overigens wel helemaal door het ijs gezakt.

Die andere twee Nederlanders zijn overigens wel helemaal door het ijs gezakt.
Nil volentibus arduum
Alles voor de 10.Marillion schreef:Zag er prima uit met zo'n vlak schema. Ik heb de indruk dat het nog wel iets sneller had gekund moest 't nodig zijn geweest. Mooie prestatie van een top atleet!.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja wellicht grootste voordeel voor kramer om deze race niet als eerste te starten is dat ie niet 110% hoefde te gaan voor de zekerheid
Mwah, hij kan nu een dag of 3 a 4 rustig aan doen. Vraag me af hoeveel het uit maakt. Heb het idee dat hij fris is. Veel frisser dan in Sotchi.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Hij zit in ieder geval lekker in zijn vel, gezien zijn reactie op dat misverstand w.b. zijn " buikje " gebaar ... 

Blij met de punten ...
Het gaat in topsport om kleine beetjes. Normaal gesproken is deze rust genoeg maar het is wel fijn als je niet je reserves hebt moeten aantasten. De meeste concurrenten hebben vandaag ook gereden. Alleen Bergsma niet. Die is dus bij de 10km helemaal fris. Alleen heeft hij volgens mij het hele seizoen nog geen knappe uitslag gereden.Sandro schreef:Mwah, hij kan nu een dag of 3 a 4 rustig aan doen. Vraag me af hoeveel het uit maakt. Heb het idee dat hij fris is. Veel frisser dan in Sotchi.
Nil volentibus arduum
Maar dit is weer een moment opname toch ?, wat is geweest telt toch niet meer ...
Blij met de punten ...
Het lijkt me dat het wel in je hoofd speelt. Kramer is de hele periode rondom die Spelen vrijwel altijd de beste geweest. Alleen die ene gouden medaille heeft hij niet. Het is inmiddels nu of nooit. Anders blijft het toch een smetje op zijn verder indrukwekkende erelijst.
Ik denk dat het hem wel gaat lukken. Hopelijk een rechtstreeks duel met Bloemen. Die twee lijken me de grootste kanshebbers. Die rit wil ik wel zien.
Ik denk dat het hem wel gaat lukken. Hopelijk een rechtstreeks duel met Bloemen. Die twee lijken me de grootste kanshebbers. Die rit wil ik wel zien.
Nil volentibus arduum
De andere twee 7de en 15de. Hmmm. Als je als Nederlander 15de wordt op de 5000 is er iets heul erg niet goed gegaan en zit iemand zich te verbijten dat hij niet aan de start stond.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Denk dat bergsma wel eens de grootste concurrent kan zijn, krijg de indruk dat die een stuk beter is dan begin van seizoen
Na 8 van 102 onderdelen:
Code: Selecteer alles
G Z B T
1. NEDERLAND 2 2 1 5
2. Duitsland 2 0 0 2
3. Noorwegen 1 4 3 8
4. Verenigde Staten 1 0 0 1
4. Zuid-Korea 1 0 0 1
4. Zweden 1 0 0 1
7. Canada 0 2 1 3
8. Finland 0 0 1 1
8. Atleten uit Rusland 0 0 1 1
Yep. 5 in de sneeuw en 3 op het ijs.
Ah ik was in de war met aantal medailles.
- Jinne
- Site Admin
Ze waren beide ook in goede doen geen 6.11 rijders. De Vries piekte op de OKT. Zou anders nooit een kandidaat zijn geweest om mee te gaan. Blokhuisen mocht rijden vanwege de ploegenachtervolging later.zeux schreef:De andere twee 7de en 15de. Hmmm. Als je als Nederlander 15de wordt op de 5000 is er iets heul erg niet goed gegaan en zit iemand zich te verbijten dat hij niet aan de start stond.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ik las een paar dagen terug dat De Vries ziek was geweest en zich eigenlijk net weer fit voelde. Hij wist zelf ook wel dat het heel lastig ging worden.
Ik hoorde het van blokhuizen, maar de Vries ook?
Degene die nu de gouden medaille heeft gepakt bij het rodelen was nog helemaal geen professioneel sporter. Zijn beroep is op dit moment nog politieagent in Tirol.
Nu heeft z'n vader in de jaren '90 wel drie keer op rij meegedaan aan de Spelen dus het rodelen zat hem op zich wel in het bloed.
bij het rodelen was er dus een Duitser die uitgesproken favoriet was na 3 van de 4 omlopen ook een aardige voorsprong had en alsnog faalde en vijfde werd.
Nu heeft z'n vader in de jaren '90 wel drie keer op rij meegedaan aan de Spelen dus het rodelen zat hem op zich wel in het bloed.
Knap van KramerInnerHarbour schreef:Kijk dat zie ik graag, torenhoge favoriet en het waarmaken.

Ik zou de reactie van Jillert Anema op deze onzin weleens willen zien 

Ik denk dat hij daar nu al tegenop ziet. Ga maar eens achter Kramer en Verweij aanrijden als je niet in topvorm bent. Zal weinig kopwerk worden.Jinne schreef:Ze waren beide ook in goede doen geen 6.11 rijders. De Vries piekte op de OKT. Zou anders nooit een kandidaat zijn geweest om mee te gaan. Blokhuisen mocht rijden vanwege de ploegenachtervolging later.zeux schreef:De andere twee 7de en 15de. Hmmm. Als je als Nederlander 15de wordt op de 5000 is er iets heul erg niet goed gegaan en zit iemand zich te verbijten dat hij niet aan de start stond.
Nil volentibus arduum
Hij heeft gegokt en verloren.
Zover van plek 4 zat hij overigens niet af. Zit heel dichtbij elkaar. De vorm van Verweij kennen we trouwens nog niet.
Zover van plek 4 zat hij overigens niet af. Zit heel dichtbij elkaar. De vorm van Verweij kennen we trouwens nog niet.
Dat is waar. Maar hij zal toch niet voor niets zo lekker met die Russen getraind hebben. 

Nil volentibus arduum
Dat idee heb ik ook. Ging gewoon te hard weg. Waardoor hij aan het eind te kort kwam. Zijn race dus slecht ingedeeld.Sandro schreef:Hij heeft gegokt en verloren.
Is dat zo? Dat heb ik dan weer gemist. Maar goed, zo heeft iedereen altijd wel zo zijn verhaal.Iniesta schreef:Ik hoorde het van blokhuizen, maar de Vries ook?