Het zijn 7.000 extra plaatsen waarmee de capaciteit naar 61.000 gaat.

Moderator: mods
Hij zal bij Baffa meer verdienen dan hij in Liverpool deed. Baffa heeft niet voor niets het meest opgeblazen salarishuis in het mondiale voetbal.Lionel schreef:Coutinho denkt daar niet zo over, Wimpey.. Die wilt prijzen pakken.
Mooi. Een groter uitvak dus als Ajax de Scousers eens Europees zou loten.InnerHarbour schreef:Gewerldig, de tribune tegenover de Kop wordt uitgebreid. De plannen waren al langer bekend maar zijn nu concreet. Deze zomer valt de beslissing welk plan het wordt en in 2019, als de verbouwing van het trainingscomplex klaar is wordt er begonnen.
Het zijn 7.000 extra plaatsen waarmee de capaciteit naar 61.000 gaat.![]()
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Mooi. Een groter uitvak dus als Ajax de Scousers eens Europees zou loten.
blij zijn met een mogelijke tweede plek, en dan andere losers noemen. Wie is er nu de hypocriet? En de loser?InnerHarbour schreef:Heerlijk hoe drie losers op een rij reageren op een prima weekend voor Liverpool.Nog twee punten van de tweede plek.
Ja woensdag om kwart voor 9. Ik heb die Portugeese knakkers nog niet veel zien spelen, ik zie wel wat het wordt, geen idee hoe sterk die zijn, eerst uit dus dat is op voorhand niet ongunstig.wimpey schreef:Wie heeft Liverpool in de CL als tegenstander?
Ah Porto. Die moet je pakken.
Het compenseren is gister in ieder geval nog niet begonnen, man, man, man, twee zuivere pingels die niet gegeven worden en in de laatste minuut sprint Salah er iedereen uit, niemand tussen hem en de keeper en hij krijgt een schop en een duw net buiten het strafschopgebied, wat denk je rood? Nou nog niet eens een overtreding, kon het niet zien en de linesman vlagde niet. FUCK YOU CUNT.Referee fuckups:
Watford (offside goal) 2 points
West Brom (not a handball disallowed goal) 2 points
Everton (bullshit penalty) 2 points
Spurs (We all know this one) 2 points
En dan laat ik die belachelijke rode kaart voor Mané gegeven door dezelfde cunt Moss (Spurs) nog even buiten beschouwing. Nu heb je van die types die altijd roepen, ach dat komt door een heel seizoen wel goed, nou ik verwacht dan nogal wat van die scheidsrechters gedurende de laatste 10 wedstrijden aangezien wij er tot nu toe nog niet één hebben gehad die net zo opzichtig in ons voordeel floot als in ons nadeel.