Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma feb 05, 2018 10:17 am

Vond dit altijd al een lekkere speler, een flyer, maar met zijn blessuregevoeligheid en het intensieve spel wat Klopp verlangt, I pass.
YNWA

999

Bericht door 999 » ma feb 05, 2018 10:51 am

Dit is gewoon een pingel hoor, van Dijk weet niet wat of wie of waar hij naar aan het schoppen is en raakt de tegenstander net onder zijn knieholte ...

Lomp lomp lomp ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma feb 05, 2018 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 05, 2018 10:52 am

wimpey schreef:V Matip brengen is nooit een goed idee en dan ook nog eens voor een middenvelder.
Eens, wij gaven door Milner en Henderson eruit te halen het middenveld weg, Matip was onnodig, Lovren en van Dijk, een combo wat mij beter bevalt dan welk combo met Matip erin dan ook, hadden de boel onder controle.

Buiten de boel bedriegen en een zondagschot was Spurs ongevaarlijk.
YNWA

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » ma feb 05, 2018 12:40 pm

wimpey schreef:Van Dijk is wat clumsy. Kan de bal in deze situatie ook over de achterlijn koppen.

Spurs verdienden een punt o.b.v. de 2e helft. Vond Liverpool na rust erg matig en bijna laf spelen. Matip brengen is nooit een goed idee en dan ook nog eens voor een middenvelder.

Verder een heerlijke wedstrijd, met wonder goals van Wanyama en Salah. Hoe lang speelt die laatste nog voor Liverpool? Hij behoort technisch en qua afronding tot de wereldtop, geniale voetballer.
Als ik Salah was zou ik lekker bij Liverpool blijven waar alles om hem draait, ik denk niet dat hij bij bijvoorbeeld Real Madrid ook goed uit de verf zou komen.

Arthur

Bericht door Arthur » ma feb 05, 2018 4:27 pm

Gaizka1985 schreef:
wimpey schreef:Van Dijk is wat clumsy. Kan de bal in deze situatie ook over de achterlijn koppen.

Spurs verdienden een punt o.b.v. de 2e helft. Vond Liverpool na rust erg matig en bijna laf spelen. Matip brengen is nooit een goed idee en dan ook nog eens voor een middenvelder.

Verder een heerlijke wedstrijd, met wonder goals van Wanyama en Salah. Hoe lang speelt die laatste nog voor Liverpool? Hij behoort technisch en qua afronding tot de wereldtop, geniale voetballer.
Als ik Salah was zou ik lekker bij Liverpool blijven waar alles om hem draait, ik denk niet dat hij bij bijvoorbeeld Real Madrid ook goed uit de verf zou komen.
Ik ken hem verder niet echt, maar als die 2-1 gisteren maatgevend is voor zijn kwaliteiten dan denk ik zeker wel dat hij het ook in de top kan redden. Erg knap om na zo'n uitgebreide actie zijn koppie er bij te houden en zo beheerst in te schieten. Dat kunnen er niet zoveel.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 05, 2018 5:08 pm

Die IH is wel echt de slechtste verliezer aller tijden :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

columbus

Bericht door columbus » ma feb 05, 2018 10:33 pm

Vond de pingel niet terecht meer een lompe botsing waar handig misbruik van werd gemaakt. Voor de wedstrijd wel terechte uitslag denk ik.

Maar de Spurs een prima ploeg. Kijk ik veel liever naar dan de Manchester clubs, Chelsea of Arsenal.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 05, 2018 11:57 pm

IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 06, 2018 8:18 am

Wat was het Lallana, boos om dat je in O23 mee moest doen? Gefrustreed omdat het een klote seizoen voor je is? Bang om weer geblesseerd te raken of vindt je het gewoon een lekker ding? :biggrin.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 06, 2018 2:39 pm

Misschien neemt dat schijthuis wel een verkeerde afslag en komt hij zuidkant van Stanley Park uit.
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di feb 06, 2018 3:22 pm

2 rode kaarten, waarvan eentje na bizar Guidetti achtig gedrag. Typisch havenslaven gedrag van die Feyenoord lookalikes.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 06, 2018 3:58 pm

Ben benieuwd of wij die ooit op Anfield gaan zien.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 07, 2018 8:04 pm

For what it's worth.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo feb 07, 2018 9:34 pm

InnerHarbour schreef:For what it's worth.
Als de stroop zo langs de mondhoeken kwijlt, is hij deze zomer weg.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 08, 2018 10:00 am

Dat is dus inderdaad niks worth. :smallgrin.gif:

Las laatst een interview met Alexis Sanchez. Foto als kind in een Man U top erbij. Kinderdroom kwam uit, volgens hem...

Volgende passage was iets in de trant van: ze hebben me verteld wie er allemaal in het iconische shirt met nummer 7 hebben gespeeld...

Huh? Weet je dat als fan niet dan? Ik wist het als niet-fan namelijk wel. :hypocrite.gif:

Als Salah kans krijgt om deelgenoot te worden van het salarishuis van Baffa of Madrid, dan is ie weg. Want daar kan Liverpool financieel niet tegenop.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 08, 2018 10:49 am

Correctie: daar doet Liverpool niet aan mee maar 300.000 per week kan Liverpool ook betalen hoor, men wil alleen niet van die grote verschillen creëren in salarishuishouding. Maar ik heb echt niet de ilusie dat als Salah zo doorgaat over 2 jaar niet bij Madrid speelt, Barcelona geloof ik niet, er speelt een wandelaar op zijn positie die niet echt slecht is. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 08, 2018 12:04 pm

wimpey schreef:Dat is dus inderdaad niks worth. :smallgrin.gif:

Las laatst een interview met Alexis Sanchez. Foto als kind in een Man U top erbij. Kinderdroom kwam uit, volgens hem...

Volgende passage was iets in de trant van: ze hebben me verteld wie er allemaal in het iconische shirt met nummer 7 hebben gespeeld...

Huh? Weet je dat als fan niet dan? Ik wist het als niet-fan namelijk wel. :hypocrite.gif:

Als Salah kans krijgt om deelgenoot te worden van het salarishuis van Baffa of Madrid, dan is ie weg. Want daar kan Liverpool financieel niet tegenop.
Los van het salaris wilt iemand ook prijzen winnen.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do feb 08, 2018 12:20 pm

Het idee bij dat laatste is natuurlijk ook een beetje dat je daar als speler zelf voor zorgt. Als je alleen prijzen kunt winnen omdat je toevallig op het juiste moment bij een club speelt is dat een mindere prestatie dan wanneer je mede het verschil maakt.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do feb 08, 2018 12:39 pm

Marillion schreef:Het idee bij dat laatste is natuurlijk ook een beetje dat je daar als speler zelf voor zorgt. Als je alleen prijzen kunt winnen omdat je toevallig op het juiste moment bij een club speelt is dat een mindere prestatie dan wanneer je mede het verschil maakt.
Goh praat jij weleens met Klopp? :biggrin.gif: Maar je weet het, sommige spelers zijn net als sommige fans, ze springen graag op een bandwagon van een kampioensteam, sommige doen dat zelfs in meerdere landen. :hypocrite.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 08, 2018 1:24 pm

Al zet je Messi neer bij Levante, kampioen worden ze niet.

Neem nou Salah.. die komt in de zomer bij Liverpool en denkt samen te kunnen spelen met Coutinho, Firmino en Mane. Hij draait zelf een goed seizoen maar wordt maximaal derde. Dan baal je toch een beetje?
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do feb 08, 2018 2:33 pm

Hij draait net één goed seizoen bij Liverpool. Dat lijkt me een beetje vroeg om dan al naast je schoenen te gaan lopen.

Als een club aan een elftal bouwt en er zit progressie in dan is het echt niet zo gek om te kijken of je daar iets kunt winnen. Stel nu dat ze volgend jaar kampioen zouden worden (als het kan met Leicester dan kan het zeker ook met Liverpool). Dan heeft zo'n titel toch véél maar waarde dan wanneer je in de polonaise aansluit achter Barcelona aan.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 08, 2018 2:48 pm

Lionel schreef:Al zet je Messi neer bij Levante, kampioen worden ze niet.
Al zet je Messi bij Baffa neer, dan heb je nog niet de garantie dat ze de PD-titel en de CL pakken.
Marillion schreef: Als een club aan een elftal bouwt en er zit progressie in dan is het echt niet zo gek om te kijken of je daar iets kunt winnen. Stel nu dat ze volgend jaar kampioen zouden worden (als het kan met Leicester dan kan het zeker ook met Liverpool). Dan heeft zo'n titel toch véél maar waarde dan wanneer je in de polonaise aansluit achter Barcelona aan.
Dat lijkt me ook. Je gaat naar Baffa vanwege het geld, het weer en de stad. Niet om sportief het verschil te maken, want die rol is vergeven.

Ik vind Liverpool een mooi project. Goede manager, doorgaans goede aankopen onder Klopp. Per saldo geven ze minder uit dan er aan transfergelden binnen komt. Heb ik meer mee dan met City en United.

Yopii

Bericht door Yopii » do feb 08, 2018 3:41 pm

Dat lijkt me ook. Je gaat naar Baffa vanwege het geld, het weer en de stad.
En de prijzen.
Niet om sportief het verschil te maken, want die rol is vergeven.
Jij vindt dat Suarez nooit het verschil maakt? :confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 08, 2018 5:20 pm

Coutinho denkt daar niet zo over, Wimpey.. Die wilt prijzen pakken.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » do feb 08, 2018 11:17 pm

IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie