Nu ja, dat zooitje ex-Ajacieden blijven onder ons staan waar ze horen.
Moderator: mods
Blijkbaar was de bal aangeraakt door de tegenstander. Dat is het verhaal. Tweede, tja, 50/50.columbus schreef:Mwoah, eerste was buitenspel volgens mij en de 2e hoef je niet te geven. 2-2 is een terechte uitslag.Lionel schreef:Twee terechte pingels toch?
Moet die Klopp maar niet zo als een idioot juichen. En een waardeloze wissel natuurlijk. Spurs veel beter.
En dat is niet de eerste, met recht een dikke miskoop.wimpey schreef: Van Dijk met een domme fout
Geen fout, die Lamela loopt tegen onze klasbak aan, niet andersom, schandalige scheidsrechter zoals gewoonlijk.wimpey schreef:Dit is voetbal, wat mij betreft. Geweldige goals, mannelijk voetbal en spanning en sensatie. Van Dijk met een domme fout, of het een pingel is is een tweede.
Niks van gezien, ik neem aan dat de divinclub de scheidsrechter niet tegenhad en alsnog gewonnen hebben?Anyway, echt en goed voetbal. Had ik na het theater Espanyol v Baffa wel effe nodig
Beide terecht inderdaad wat mij betreft, en volgens de regels. Die goal van Wanyama was trouwens heerlijk!Lionel schreef:Twee terechte pingels toch?
Moet die Klopp maar niet zo als een idioot juichen. En een waardeloze wissel natuurlijk. Spurs veel beter.
Lekker veld ook in Barcelona. Maar theater.. bedoel je Ali?wimpey schreef:Dit is voetbal, wat mij betreft. Geweldige goals, mannelijk voetbal en spanning en sensatie. Van Dijk met een domme fout, of het een pingel is is een tweede.
Anyway, echt en goed voetbal. Had ik na het theater Espanyol v Baffa wel effe nodig.
Liet zich wel makkelijk dollen bij de 2-1 van Salah.Gaizka1985 schreef:Als je goed voetbal wil zien moet je 'helaas' in het buitenland zijn, maar dat is ook logisch als je de budgetverschillen ziet.
Ik vond Vertonghen ook weer ijzersterk spelen
Piep piep hallo!InnerHarbour schreef:Bedankt voor jullie 'objectieve' bijdrage dames.![]()
Wij zijn genaait voor de zoveelste keer dit seizoen maar goed de FA en de scheidsrechters moeten ons niet, die willen de glamerclubs uit Londen en desnoods Manchester. Een blue-collar team uit die arbeiderstad Liverpool, die hebben in het verleden al voldoende gewonnen, die houden we wel klein denken ze bij de FA.
[/size]
Wat ik zei: het was dom, want hij weet niet wat er in z'n rug gebeurt. Lamela doet het slim, kruipt voor Van Dijk. Maar die heeft natuurlijk niet de intentie om die gozer te raken. Echter, hij raakt 'm, dus is een penalty te rechtvaardigen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Of is per ongeluk iemand onderuit schoppen ineens geen overtreding meer? Ik zou wel eens van Wimpey willen weten waarom hij hierover twijfelt.
In de PL wordt theater bestraft, in de PD is het een integraal bestanddeel van het voetbal. Persoonlijk heb ik niets met een figuur als Piqué, want dat is i.m.o. een spelvervuiler.Lionel schreef:Lekker veld ook in Barcelona. Maar theater.. bedoel je Ali?
Haha, jullie zijn daar echt goed genaaid!InnerHarbour schreef:
Penalty? Flikker toch pleuris diver.