Die laatste teksten over Keizer Mattie zou ik toch weleens willen herzienmattie schreef:In dit Tempo gaat Ajax echt niet scoren en is het seizoen wederom verloren.. P kampioen en F de Beker en Ajax wederom NIKS

Moderator: mods
Die laatste teksten over Keizer Mattie zou ik toch weleens willen herzienmattie schreef:In dit Tempo gaat Ajax echt niet scoren en is het seizoen wederom verloren.. P kampioen en F de Beker en Ajax wederom NIKS
Inderdaad moet ik nodig herzienToppie schreef:Die laatste teksten over Keizer Mattie zou ik toch weleens willen herzienmattie schreef:In dit Tempo gaat Ajax echt niet scoren en is het seizoen wederom verloren.. P kampioen en F de Beker en Ajax wederom NIKS
Tuurlijk, het is veel beter geworden onder Ten Hagmattie schreef:Inderdaad moet ik nodig herzienToppie schreef:Die laatste teksten over Keizer Mattie zou ik toch weleens willen herzienmattie schreef:In dit Tempo gaat Ajax echt niet scoren en is het seizoen wederom verloren.. P kampioen en F de Beker en Ajax wederom NIKS
Misschien gaat Ten Hag weer niet wisselen.Laudrup schreef:Wat is dit afschuwelijk slecht zeg. Grijp eens in, Ten Hag!
Ajaciedjuh schreef:Cassiera mag oa ook wel voor Huntelaar komen.
Blij toe als ie weg gaat.Toppie schreef:Ziyech akelig mannetje die is weg na dit seizoen