PSV
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: PSV
Psv had in de laatste minuut een wonder nodig om de punten uit Almelo mee te nemen. Daar hou ik me aan vast.
Ajax!
- Gezond verstand
En dat al voor de derde keer dit seizoenGiacomo Puccini schreef:Psv had in de laatste minuut een wonder nodig om de punten uit Almelo mee te nemen. Daar hou ik me aan vast.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
De Tovenaar slaat weer eens wartaal en verzinsels uit:
PSV gaat in de zomer voor ‘topkandidaat’: ‘Dit was de juiste beslissing’
Vrijdag, 2 februari 2018 om 07:34
Komende zomer vervolgt technisch manager Marcel Brands de jacht op een nieuwe linksback voor PSV. Brands is er heilig van overtuigd dat hij dan wel slaagt in zijn missie om een opvolger voor de afgelopen zomer vertrokken Jetro Willems te vinden. PSV verlegde zijn aandacht afgelopen maand naar twee niet-EU-spelers en uiteindelijk ging de huur van Lumor Agbenyenu toch niet door.
Phillip Cocu was afgelopen week duidelijk ontevreden over het uitblijven van een versterking in de achterhoede, die ook in de zomer al uitbleef. "Of ik de indicatie heb dat er komende zomer wel een linksback komt? Absoluut”, stelt Brands klip en klaar, in gesprek met De Telegraaf. "Eerlijk gezegd hebben we in de winter veel minder de nadruk op de komst van een verdediger gelegd."
"Als we er iemand bij zouden halen die het groepsproces zou verstoren, zouden we daar misschien meer ellende dan profijt van hebben. Ik denk dat iedereen binnen PSV exact weet wat we wel en niet gedaan hebben, en waarom." Brands 'weet eigenlijk wel zeker' dat PSV 'de juiste beslissing' heeft genomen. "We hebben het idee dat onze topkandidaten niet in de winter, maar wel in de zomer haalbaar zijn. Dan zou het niet verstandig zijn om nu een speler te kopen. Dat doen we op het tijdstip dat het ons past."
"Wij kijken iets verder dan de gemiddelde journalist of supporter." Op het moment dat de PSV-delegatie de 21-jarige Agbenyenu hartelijk hoopte te ontvangen bij het Philips Stadion, tekende de Ghanees een contract voor 4,5 jaar bij Sporting Portugal. En dat terwijl PSV al een mondeling akkoord had met Portimonense om de verdediger een half jaar te huren. Hij moest alleen nog medisch gekeurd worden.
Die Brands is helemaal geschuffeld. Wie wil ie voor de gek houden? Die linksback van HSV kwam in de zomer niet, in de winter grepen ze weer naast linksbacks.Yopii schreef:Het groepsproces...![]()
![]()
Cocu zei waar het op stond: gefaald.
En intussen weet iedere trainer in de eredivisie dat er bij Schwaab en Brenet veel te halen valt.
Haha, denkt hij nu dat iemand gelooft dat het een beslissing van PSV was om die Ghanees niet te halen?wimpey schreef:Ik denk dat iedereen binnen PSV exact weet wat we wel en niet gedaan hebben, en waarom." Brands 'weet eigenlijk wel zeker' dat PSV 'de juiste beslissing' heeft genomen.
- InnerHarbour
Overigens zit hun voormalige linksback sinds de winterstop op de bank in Frankfurt, teveel gegeten tijdens de Kerst? 

YNWA
- Gezond verstand
Is ie al net zo dik van Virgil van Dijk? https://www.telegraaf.nl/sport/1619132/ ... jkt-te-dikInnerHarbour schreef:Overigens zit hun voormalige linksback sinds de winterstop op de bank in Frankfurt, teveel gegeten tijdens de Kerst?
Fans van andere clubs
Vandaar dat ze er tot de laatste dag mee bezig zijn geweest."Eerlijk gezegd hebben we in de winter veel minder de nadruk op de komst van een verdediger gelegd."

Zoethoudertje erbij:
In de zomer een nieuwe smoes."We hebben het idee dat onze topkandidaten niet in de winter, maar wel in de zomer haalbaar zijn. Dan zou het niet verstandig zijn om nu een speler te kopen. Dat doen we op het tijdstip dat het ons past."
Ik zie het verband met het gelul van Brands niet?Wouter schreef:Tja, jullie kunnen wel om PSV lachen maar voorlopig liggen ze goed op koers voor het kampioenschap.
Het lijkt me ook wat te vroeg voor Ajax om de landstitel als niet meer haalbaar te betitelen.
Ik wou net zeggen. Die gasten worden dalijk voor de 3e keer in 4 jaar kampioen. Ajax wint voor de 4e keer op rij helemaal niks.Wouter schreef:Tja, jullie kunnen wel om PSV lachen maar voorlopig liggen ze goed op koers voor het kampioenschap.
Ajax faalt enorm. We hebben de beste jeugdopleiding, het grootste budget maar winnen al jaren niks.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- Gezond verstand
Iets meer beer, huid, geschoten etc.Boabdil schreef:Ik wou net zeggen. Die gasten worden dalijk voor de 3e keer in 4 jaar kampioen. Ajax wint voor de 4e keer op rij helemaal niks.Wouter schreef:Tja, jullie kunnen wel om PSV lachen maar voorlopig liggen ze goed op koers voor het kampioenschap.
Ajax faalt enorm. We hebben de beste jeugdopleiding, het grootste budget maar winnen al jaren niks.
Fans van andere clubs
-
- AT Toto winner 15/16
Derde doelman van Zwolle nu in de goal, die kan er geen klote van en het is gelijk 1-0 voor PSV.
-
Waarom kreeg v/d Hart eigenlijk rood? Weet jij dat?brigade zuid schreef:Derde doelman van Zwolle nu in de goal, die kan er geen klote van en het is gelijk 1-0 voor PSV.
Neerhalen van Valzano.Historicus schreef:Waarom kreeg v/d Hart eigenlijk rood? Weet jij dat?brigade zuid schreef:Derde doelman van Zwolle nu in de goal, die kan er geen klote van en het is gelijk 1-0 voor PSV.
Waar Ramselaar natuurlijk rood had moeten krijgen voor de overtreding waardoor Zwolle voor de eerste keer moest wisselen.
Dit PSV heeft nog meer geluk dan de winnaar van de Staatsloterij. Echt. Hoe. Dan.
15 mei 2011.
-
Ben bang dat PSV freewheelend naar de titel gaat.
In 2009-2010 hadden ze ook veel geluk. Toen kwam de ommekeer 10 wedstrijden voor het einde van de competitie en verspeelden ze nog 16 punten. Hoop doet leven.Historicus schreef:Ben bang dat PSV freewheelend naar de titel gaat.
15 mei 2011.
- InnerHarbour
10 punten op dit moment.Historicus schreef:Ben bang dat PSV freewheelend naar de titel gaat.
YNWA
Achtervolgen is al snel frustrerend als je niet dichterbij komt. Het is in die context ook vervelend dat we meestal pas na PSV in actie komen. Net als vorige week weten we nu al dat er vandaag niets te winnen is.
Ik blijf wel hoop houden omdat ze gewoon echt geen geweldig elftal hebben.
Ik blijf wel hoop houden omdat ze gewoon echt geen geweldig elftal hebben.
Nil volentibus arduum
Dat interesseert me niets. Het gaat om de landstitel.
Ik zie net de beelden van gisteravond. Lekkere actie van die keepers. De eerste komt volstrekt onnodig uit en pakt zo rood. De volgende gaat op z'n knieën zitten bij een corner.
Ik zie net de beelden van gisteravond. Lekkere actie van die keepers. De eerste komt volstrekt onnodig uit en pakt zo rood. De volgende gaat op z'n knieën zitten bij een corner.
Nil volentibus arduum