Vitesse
Moderator: mods
Re: Vitesse
Vitesse valt tegen dit seizoen, maar maakt vanavond twee geweldige doelpunten. Die Mount heeft overigens sowieso wel heel veel in zijn mars.
Het is wel jammer dat Vitesse alleen uit wel eens aardig speelt. Ajacieden en pekkertjes hebben meer van Vitesse kunnen genieten dan de Arnhemmers zelf.
Het is wel jammer dat Vitesse alleen uit wel eens aardig speelt. Ajacieden en pekkertjes hebben meer van Vitesse kunnen genieten dan de Arnhemmers zelf.
Rashica naar Werder Bremen.
- Gezond verstand
en Beerens naar Vitesse
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Komt heeelemaal goed met Vitas!

Ik dacht dat Beerens zonder neus door het leven ging...
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Neuj, tand van Sansoni kon tijdig verwijderd worden...
Gelukkig, het neusje voor de goal is prettig om te hebben.
- InnerHarbour
Het is 4 wedstrijden geworden Wouter, enigsinds overdreven IMO krijgt men hiervoor niet doorgaans 3 wedstrijden?
Matavz vier wedstrijden geschorst voor elleboog en krijgt geldboete van Vitesse
BTW, zou die matennaaier van Heerenveen die een perfecte "Veltmuis" uitvoerde gewoon ook twee wedstrijden krijgen voor zijn acteerwerk?
Matavz vier wedstrijden geschorst voor elleboog en krijgt geldboete van Vitesse
BTW, zou die matennaaier van Heerenveen die een perfecte "Veltmuis" uitvoerde gewoon ook twee wedstrijden krijgen voor zijn acteerwerk?
YNWA
Het is misschien wat veel, het was geen "volle" elleboog in het gezicht.
Anderzijds moet Vitesse niet te veel liepen, de ballenknijperij van Miazga blijft immers onbestraft.
Anderzijds moet Vitesse niet te veel liepen, de ballenknijperij van Miazga blijft immers onbestraft.
Linssen blijft toch een gekke voetballer. Speelde in het begin van het seizoen een paar goede wedstrijden, daarna maanden lang matig en nu na de winterstop weer goed.
- InnerHarbour
Goh een Russische trainer, hoe zouden zij daar nu opgekomen zijn in Stamford Bridge-Oost?
Slutsky in beeld als nieuwe trainer Vitesse
Slutsky in beeld als nieuwe trainer Vitesse
YNWA
Houd jij je nou maar bezig met De Kuip-West.

- InnerHarbour
Neuh, Nederlanders die voor Engelse kutclubs zijn neem ik sowieso niet serieus. Die kunnen nooit hetzelfde supportergevoel hebben als mensen die (bijna) elke thuiswedstrijd in het stadion van hun club zitten. Het zijn tv-successupporters.
- InnerHarbour
Om degene die daadwerkelijk in Arnhem woont maar even te citeren:
Leuk dat jij dat vindt maar ik leg het even naast mij neer.
Leuk dat jij dat vindt maar ik leg het even naast mij neer.

YNWA
Ok, toedeloe dan.
- InnerHarbour
Nee sorry ben op Anfield bij Liverpool-Newcastle.Sandro schreef:Ben je er ook bij volgend weekend?
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Succes supporters zijn niet voor Liverpool natuurlijk. Al zal IH wel de gouden jaren 60 hebben meegemaakt.Wouter schreef:Neuh, Nederlanders die voor Engelse kutclubs zijn neem ik sowieso niet serieus. Die kunnen nooit hetzelfde supportergevoel hebben als mensen die (bijna) elke thuiswedstrijd in het stadion van hun club zitten. Het zijn tv-successupporters.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
En tegen Pi$¥€€ niet thuis geven

Geef je nou toe dat Ajax niet bestand is tegen een beetje tegenstand?
Als je kampioen wil worden moet je ook hier van winnen...
Zijn de heren amsterdammers niet toe in staat
Felies Wouter
Als je kampioen wil worden moet je ook hier van winnen...
Zijn de heren amsterdammers niet toe in staat
Felies Wouter
PSV is gewoon beter. Die houden de tent dicht achterin en laten de beste spelers het voorin afmaken. Ajax geeft cadeautjes weg.
De tent achterin dichthouden doen ze niet, want ze geven zowel doelpunten als een doel doel pWouter schreef:PSV is gewoon beter. Die houden de tent dicht achterin en laten de beste spelers het voorin afmaken. Ajax geeft cadeautjes weg.