Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

De Dominee

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » ma jan 29, 2018 3:30 pm

Idem. Snelheid, diepgang, technisch vaardig, werkt hard en heeft een goede leeftijd. Voordelig op te pikken ook lijkt me.

Wordt dan alleen wel druk op de vleugels met Kuhn en Bande er ook nog bij komend seizoen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jan 29, 2018 5:35 pm

brigade zuid schreef:Ik vind Assaidi van Fc Twente veel beter.
Herinner ik me goed dat Ajax hen eerder wel wilde hebben en dat ie toen voor een transfer naar het buitenland koos (waar ie jammerlijk mislukte)?

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jan 29, 2018 5:36 pm

Herinner ik me goed dat Ajax hen eerder wel wilde hebben en dat ie toen voor een transfer naar het buitenland koos (waar ie jammerlijk mislukte)?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma jan 29, 2018 5:44 pm

Foute clubkeuze.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 29, 2018 7:09 pm

Liverpool toch?
I think I lost my fucking headache

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jan 29, 2018 9:04 pm

Kansloze momenten voetballer. Ik hoef ze allebei niet bij Ajax te zien. Ze zijn niet beter dan wat we al in huis hebben.
Er is wat mij betreft meer dan genoeg gekocht. Er staat, zeker voor in de Eredivisie, een prima selectie. Laat er nu maar eens wat mee zien.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 30, 2018 8:03 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Vrij normaal dat hij voor de top koos ipv de europeese onderlaag, naar Ajax kan je altijd nog toe. :hypocrite.gif:
YNWA

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2018 8:23 am

Hij heeft nooit in de top gespeeld.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 30, 2018 8:51 am

Jawel hoor 4 wedstrijden. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 30, 2018 9:17 am

Topploegen worden minimaal een keer per decennium kampioen
IK GELOOF!!!!!!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di jan 30, 2018 12:42 pm

Lionel schreef:Topploegen worden minimaal een keer per decennium kampioen
Klopt.
Ajax!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jan 30, 2018 2:33 pm

Was bijna vergeten dat morgen de transferperiode al weer sluit. Ik verwacht toch nog wel een laatste poging voor Bande of Labyad en hopelijk nog wat uitgaande activiteit rondom ons brandhout.

Alexander

Bericht door Alexander » di jan 30, 2018 3:36 pm

Rashica dus. Die heb ik tot nu toe 1 keer goed zien spelen bij Vitesse, in een Europa league pot. Voor de rest is hij me nog niet 1 keer opgevallen. Lekker kopen kopen kopen.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 30, 2018 3:52 pm

Heb jij al een betrouwbare bron gezien die dat brengt? Zie vooralsnog alleen speculaties op Twitter, omdat een transfer van Rashica wordt aangekondigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2018 4:12 pm

Milot Rashica vertrekt bij Vitesse, VfB Stuttgart wordt nadrukkelijk genoemd

ARNHEM - Vitesse verkoopt Milot Rashica vrijwel zeker vandaag of morgen. Ajax maar vooral VfB Stuttgart worden genoemd als nieuwe club voor de rechtsbuiten.

De 21-jarige Kosovaar was dinsdag niet op de training bij Vitesse. Hij is bezig met de laatste details van een transfer. Mogelijk gaat het om Ajax, maar vooral het Duitse VfB Stuttgart wordt genoemd. Het contract van de rechtsbuiten loopt nog door tot de zomer van 2020. Rashica was bij Vitesse de meest opvallende speler tot nu toe tijdens de eerste seizoenshelft. Hij staat al geruime tijd in de belangstelling van veel grote clubs. Daar zitten ook aansprekende clubs uit Engeland en Italië tussen.

Tijdens het trainingskamp in Spanje gaf Rashica onlangs tegenover Omroep Gelderland al aan open te staan voor een tussentijds vertrek bij Vitesse. 'Als het goed is voor de club en ook voor mij, kunnen we praten en zou het kunnen', zei de aanvaller toen.

Vitesse kan een hoge vergoedingssom incasseren voor Rashica van wie het contract dus nog 2,5 jaar doorloopt. Het gaat volgens bronnen om een bedrag tussen de vijf en tien miljoen euro. Vitesse wil nog niet uitgebreid reageren op de ontwikkelingen, maar bevestigt desgevraagd wel dat Rashica niet op de training was, omdat hij bezig is met een transfer.

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... jk-genoemd

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 30, 2018 4:15 pm

Over Vitesse-aanvaller Milot Rashica, die aast op een transfer. Hij gaat niet naar Ajax, aldus bronnen binnen Ajax. #transfergekte #Ajax

Freek Jansen als Bron
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jan 30, 2018 6:53 pm

Hij gaat naar Bremen.

Wouter

Bericht door Wouter » wo jan 31, 2018 10:02 pm

Precies. Lees je hier waarschijnlijk over vier jaar weer gejammer dat Vitesse hem niet aan Ajax wilde verkopen.

Toppie

Bericht door Toppie » di feb 13, 2018 8:09 am

Concrete belangstelling voor meerdere spelers van Ajax'
13 februari 2018

In gesprek met De Telegraaf laat Marc Overmars weten dat er concrete belangstelling is voor meerdere spelers uit de A-selectie. De directeur spelersbeleid van Ajax wil echter niemand laten gaan. "Voor heel veel jongens is concrete belangstelling. Voor Hakim Ziyech, André Onana, Matthijs de Ligt, David Neres en Justin Kluivert hebben zich clubs gemeld. Welke? Die rij is veel te lang om op te noemen," aldus Overmars. "We hebben nu een team met enorm veel potentie en dat willen we zo veel mogelijk in stand houden."
Ajax Netwerk
Belangrijk voor Overmars is het verlengen van het contract van Justin Kluivert. "Ik ben daarover met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola in gesprek en heb nog steeds goede hoop dat we eruit komen," zegt Overmars. Berichten dat er al een akkoord is over een contract van 2021 kloppen echter niet: "Zover zijn we helaas nog niet."

Arthur

Bericht door Arthur » di feb 13, 2018 9:15 am

Toppie schreef:Belangrijk voor Overmars is het verlengen van het contract van Justin Kluivert. "Ik ben daarover met zijn zaakwaarnemer Mino Raiola in gesprek en heb nog steeds goede hoop dat we eruit komen," zegt Overmars. Berichten dat er al een akkoord is over een contract van 2021 kloppen echter niet: "Zover zijn we helaas nog niet."
Gaat never nooit gebeuren.

De Dominee

Bericht door De Dominee » di feb 13, 2018 10:48 am

Nee, zoveel is wel duidelijk. Jammer, talentvolle knaap. Kan nog wel 2 jaar Ajax gebruiken. Verklaart wel waarom Ajax zo actief is op het gebied van buitenspelers.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

999

Bericht door 999 » di feb 13, 2018 12:26 pm

Tja, het is tegenwoordig aan de spelers of ze nog willen blijven of niet.De bedragen die in het " buitenland " worden betaald aan salaris daar kun je echt niet tegenop als AJAX zijnde.Belangrijkste is er dan ook voor AJAX om het volle pond te vragen en te krijgen.

Van de genoemde spelers is mijn inziens misschien een al toe aan de volgende stap.De Ligt.Maar de clubs waar we het over hebben en hun competities, spelen een tempootje of wat hoger dan hier.Over het fysieke zullen we het maar niet hebben.Krijg je ook een iets ander nivo aan spelers als tegenstander.

Maar of ze nu wel of niet slagen na AJAX zal me ook eerlijk gezegd worst wezen ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 13, 2018 3:20 pm

Gaat never nooit gebeuren.
Wat ook never nooit gaat gebeuren, is dat dit soort nieuws in het topic van de speler gepost wordt. :hypocrite.gif:

Nieuws over ingaande transfers: hier. Over uitgaande transfers: elders.

999

Bericht door 999 » di feb 13, 2018 4:35 pm

Jesus Wimpey, solliciteer je naar Admin :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 09, 2018 8:01 am

Hij heeft wél gelijk. :smallgrin.gif:

On topic:
Ajax richt vizier op Jensen en Magallan

Ajax wil de titelrace nog niet opgeven, maar tegelijkertijd is de club al wel actief bezig met volgend seizoen. De Amsterdammers lonken nadrukkelijk naar de Deen Mathias Jensen en de Argentijn Lisandro Magallan.
Magallan staat al geruime tijd op het wensenlijstje van Ajax. De club hengelde een paar maanden geleden nog nadrukkelijk naar de 24-jarige verdediger. Boca Juniors, de huidige club van de voormalige jeugdinternational van Argentinië, wil Magallan pas laten gaan als het toernooi om de Copa Libertadores voorbij is voor de club.

Een andere speler waar Ajax zich op richt, is de Deense middenvelder Mathias Jensen. Het twintigjarige talent van FC Nordsjaelland is al veelvuldig bekeken door John Steen Olsen, de Deense scout die al veel spelers richting Ajax heeft gebracht. De verwachting vanuit Denemarken is dat de clubs er wel uit zullen komen, zodat Jensen komende zomer de overstap maakt naar Amsterdam.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie