Kampioenschap is ver weg.

Moderator: mods
Dat is ook precies waar ik steeds aan moet denken.WP_Legend schreef:Dit lijkt op FdB voetbal...
Vorig jaar zouden we Fnoord ook wel ff inhalen, ook toen waren we immers veel beter. Het is maar goed dat je het niet gezien hebt vandaag.wimpey schreef:
7 punten is te overzien. Ajax heeft meer kwaliteit dan edsv. Die haalt Ajax nog wel in.
Daar heb ik dus wel mijn twijfels over.Denk ook dat Ten Hag nu is gehaald om het fundament voor volgend seizoen neer te zetten.Die tijd moet je hem ook geven.Dat is mijn inziens ook de grootste fout die AJAX heeft gemaakt om te starten met Keizer als trainer , dat had dus nooit van zijn leven gemogen.Spelers hebben een half jaar aan mogen kloten, beetje mogen doen waar ze zelf zin in hadden.Nu staat er een trainer die weer " discipline " in de groep wil brengen, en als ik de berichten moet geloven meer " professionaliteit " .. Dat gaat tijd kosten ...wimpey schreef:Eens met Voetske. Wedstrijd niet gezien, maar een punt in Utrecht is voor Ajax normaal.
Lijkt me logisch dat deze trainer met de organisatie begint. Op 2 clean sheets kan ie verder bouwen.
7 punten is te overzien. Ajax heeft meer kwaliteit dan edsv. Die haalt Ajax nog wel in.
InnerHarbour schreef:Wat een prutser, wat een losers, commentaar hebben op PSV, Feyenoord. op iedereen maar hun eigen club kan er werkelijk helemaal niets van.Veel succes met de inhaalrace hoor.
Je vraagt je inderdaad af waar we het gore lef vandaan halen om Ajax supporter te zijn en ons als zodanig te gedragen. Bizar gewoon!InnerHarbour schreef:Wat een prutser, wat een losers, commentaar hebben op PSV, Feyenoord. op iedereen maar hun eigen club kan er werkelijk helemaal niets van.Veel succes met de inhaalrace hoor.
Zo voel ik het totaal niet. Kampioenschap is het belangrijkste.Gaizka1985 schreef:Kampioenschap is uiteraard het doel, maar uiteindelijk zullen zowel Ajax als PSV voorronde CL moeten spelen. CL deelname lijkt mij het belangrijkste
Je vraagt je af waarom die wil overstappen, kunnen alleen de munten zijn want ondanks een begrotingsverschil van zo'n 62 miljoen tussen Ajax en Utrecht was er op het veld nauwelijks iets van te merken, allebei bagger.Ferry schreef:Wat een sneu gedoe na afloop met Labyad:
Uiteraard is het kampioenschap het doel, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren is het mislopen minder fataal omdat je ook als kampioen maar een kleine kans hebt op CL deelname.Sandro schreef:Zo voel ik het totaal niet. Kampioenschap is het belangrijkste.Gaizka1985 schreef:Kampioenschap is uiteraard het doel, maar uiteindelijk zullen zowel Ajax als PSV voorronde CL moeten spelen. CL deelname lijkt mij het belangrijkste
Verder kun je je ook afvragen wat we in de CL te zoeken hebben. En of je er wel wat in wilt zoeken.