Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Gaan we eindelijk dit topic sluiten voor deze loserclub?
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hoezo, ook stelselmatige underachievers verdienen een topic. Blijft toch een beetje het Feyenoord van Engeland he, met dat verschil dat Feyenoord tenminste wél eens in de 20/30 jaar een titel pakt. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dit is nog niet voorbij.
Na de driedubbele wissel komt WBA er niet meer aan te pas en is Liverpool een stuk gevaarlijker.
Na de driedubbele wissel komt WBA er niet meer aan te pas en is Liverpool een stuk gevaarlijker.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Zo beter, nu kunnen wij ons tenminste volledig concentreren op de competitie en de Champions League. 

YNWA
Hangen en wurgen, maar WBA is door.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ja want jullie gaan nog kampioen wordenInnerHarbour schreef:Zo beter, nu kunnen wij ons tenminste volledig concentreren op de competitie en de Champions League.

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Mmmmm 2005 winnaar van de CL. Hoe lang is het geleden dat jouw clubje die titel won? Was je toen al uit de luiers?Thijs schreef:Hoezo, ook stelselmatige underachievers verdienen een topic. Blijft toch een beetje het Feyenoord van Engeland he, met dat verschil dat Feyenoord tenminste wél eens in de 20/30 jaar een titel pakt.

YNWA
Verdommme IH , weer geen Ian rush fa final fetisj , 

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
De FA cup zal niet het enige zijn wat wij dit jaar niet winnen, vechten voor een plaats in de top 4, uithuilen en volgend jaar weer opnieuw beginnen, weet jij alles van met Leeds. 

YNWA
InnerHarbour schreef:De FA cup zal niet het enige zijn wat wij dit jaar niet winnen, vechten voor een plaats in de top 4, uithuilen en volgend jaar weer opnieuw beginnen, weet jij alles van met Leeds.
Wellicht biedt de CL nog troost
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
3 keer raden hoe hoog WBA staatInnerHarbour schreef:en uitgeschakeld werd in de KNVB beker door een degradatiekandidaat ja dan snap ik dat je ook wel eens een keer los wil gaan tegen diegene.elliquido schreef:KOP OP IH. Mijn Leeds loopt ook weer ouderwets hun top-6 ranglijst te verkloten. Gedeelde smart is halve smart.
Zaterdag thuis voor de FA cup tegen West Brom, ik heb er zin in.

IK GELOOF!!!!!!
Wedstrijd niet gezien, maar klasbak Van Dijk schijnt weer door het ijs te zijn gezakt. Krijgt onder andere van de Liverpool Echo een 4 als rapportcijfer, en vooral het verwijt veel te 'casual' te hebben opgetreden bij een aantal kansen/treffers. Gelukkig is ie wel groot en sterk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Het was schandalig zo slecht het middenveld, achterhoede en keeper waren, niveau Ajax, dan begrijp je wat een bagger het was.Mr. Ajax schreef:Wedstrijd niet gezien
YNWA
'Wij' winnen sowieso niet. 'Wij' zitten voor de buis of in het stadion. 'Zij' moeten het doen.InnerHarbour schreef:De FA cup zal niet het enige zijn wat wij dit jaar niet winnen, vechten voor een plaats in de top 4, uithuilen en volgend jaar weer opnieuw beginnen, weet jij alles van met Leeds.
Waarom al dat geld in Van Dijk gestoken? Voor die doekoe had je een compleet nieuw centrum moeten halen, van bewezen goede CVs. Matip kan écht niet, dat is toch geen voetballer / atleet!!
- Jinne
- Site Admin
Je zou willen dat je de keeper van Ajax had.InnerHarbour schreef:Het was schandalig zo slecht het middenveld, achterhoede en keeper waren, niveau Ajax, dan begrijp je wat een bagger het was.Mr. Ajax schreef:Wedstrijd niet gezien
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Als reserve achter Karius mag hij voor een miljoentje of 3 wel komen. 

YNWA
- Giacomo Puccini
- InnerHarbour
Let jij nu maar op die Ajaxprutsers, uit die vierderangscompetitie, zo goed Ferry? 

YNWA
BINGO!!!!!InnerHarbour schreef:Let jij nu maar op die Ajaxprutsers, uit die vierderangscompetitie, zo goed Ferry?

- InnerHarbour
Ik denk dat ik die zin de komende tijd nog aardig wat keren kan plakken als de 'slimpies' komen buurten. 

YNWA
-
Ze hadden afgelopen zomer gewoon Sanchez moeten halen, was 'maar' 40 miljoen en is beter dan van Dijk wat mij betreft.wimpey schreef:'Wij' winnen sowieso niet. 'Wij' zitten voor de buis of in het stadion. 'Zij' moeten het doen.InnerHarbour schreef:De FA cup zal niet het enige zijn wat wij dit jaar niet winnen, vechten voor een plaats in de top 4, uithuilen en volgend jaar weer opnieuw beginnen, weet jij alles van met Leeds.
Waarom al dat geld in Van Dijk gestoken? Voor die doekoe had je een compleet nieuw centrum moeten halen, van bewezen goede CVs. Matip kan écht niet, dat is toch geen voetballer / atleet!!
- InnerHarbour
Zal nog een heel karwei worden om door de medical heen te komen. 

YNWA
- InnerHarbour
Afgerond en nu maar hopen dat Firmino niets overkomt want dan moeten we verder met de onervaren Solanko of Ings. 
Verder komt er bij ons niets bij in dit window, gaat ons nog lelijk opbreken tegen Catenaccio-managers en daarmee aan het eind van de rit.

Verder komt er bij ons niets bij in dit window, gaat ons nog lelijk opbreken tegen Catenaccio-managers en daarmee aan het eind van de rit.
YNWA