NFL
Moderator: mods
Re: NFL
Yep, ik zit er klaar voor. Start Brady wel? Dat zou een aardige klap zijn, mocht ie niet kunnen starten of als ie moet afhaken.
Hoe sta jij tegenover de Patriots, Zeux? Meeste mensen die ik ken hebben er een hekel aan, waarschijnlijk omdat ze zo succesvol zijn. :-) Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, al zou een overwinning van de Jaguars wel een stunt zijn. Verder hoop ik dat de Vikings winnen. (maar dat ga ik vannacht niet live meemaken)
Hoe sta jij tegenover de Patriots, Zeux? Meeste mensen die ik ken hebben er een hekel aan, waarschijnlijk omdat ze zo succesvol zijn. :-) Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, al zou een overwinning van de Jaguars wel een stunt zijn. Verder hoop ik dat de Vikings winnen. (maar dat ga ik vannacht niet live meemaken)
zie nu dat hij kan starten:
Relax, Patriots fans. Sort of.
To no surprise, Patriots quarterback Tom Brady will start on Sunday, according to Dianna Russini of ESPN.
Brady gashed his hand when it struck the helmet of running back Rex Burkhead, requiring stitches. Brady didn’t practice on Thursday, and he practiced on a limited basis on Friday.
Whether he’ll play is one thing; whether he’ll play as well as he normally does is another. Brady wore gloves all week after the injury, but he said late last month that he’s more comfortable throwing a football without a glove. Thus, if he’s wearing a glove on Sunday, there’s reason to believe he’s less than 100 percent.
[tweet]https://twitter.com/NFL_DovKleiman/stat ... 2994118657
[/tweet]
Hmmm, doe iets fout...
Essentie: Brady asks cameraman very gently to f*ck off...
[/tweet]
Hmmm, doe iets fout...
Essentie: Brady asks cameraman very gently to f*ck off...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik ben Gronk-fan. :-)Ferry schreef: Hoe sta jij tegenover de Patriots, Zeux?
En dat haten van Brady is allemaal spite. Beetje hetzelfde als dat rituele gejank over de Yankees.
Ik kijk graag naar hem (ook al is hij die-hard Trump-fan

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Fournette is beresterk. Bortles is een slimme QB. Jaguars defence is quick & tough.
Wordt een moeilijke wedstrijd voor de Patriots.
Wordt een moeilijke wedstrijd voor de Patriots.
Eigenlijk zou er een regel moeten zijn dat wanneer je tegenstander door helmet-to-helmet contact met een concussion de wedstrijd moet verlaten, ook de verdediger de rest van de wedstrijd moet blijven zitten. Houdt het gesodemieter echt op.Ferry schreef:Patriots terug in de wedstrijd. Kan nog leuk worden! Hopelijk is Gronk ok... Was een hele late tackle.
Eens. Het is ook niet de eerste keer bij de Jaguars. Niet het meest sympathieke team in de NFL.zeux schreef:Eigenlijk zou er een regel moeten zijn dat wanneer je tegenstander door helmet-to-helmet contact met een concussion de wedstrijd moet verlaten, ook de verdediger de rest van de wedstrijd moet blijven zitten. Houdt het gesodemieter echt op.
Zou echt zonde zijn als Gronk niet terug kan komen.
JAX lijkt toch echt het betere team. Brady zal al zijn 4th quarter magic nodig hebben en juist dan vertrouwde hij vaak op Gronk die er niet meer bij is.
En Gronk komt niet meer terug ook... Zal niet eenvoudig worden, maar Brady heeft eerder laten zien dat hij in dit soort situaties vaak nog goede oplossingen vindt. Maar Gronk out helpt niet in ieder geval.
Wat een wedstrijd van Amendola.
20-24. Patriots on top. 2:48.
Als ze nu de Jaguars weten te stoppen - die een TD nodig hebben -, dan zou het toch gedaan moeten zijn.
Flikt Brady het toch weer. Met een paar nifty plays.
20-24. Patriots on top. 2:48.
Als ze nu de Jaguars weten te stoppen - die een TD nodig hebben -, dan zou het toch gedaan moeten zijn.
Flikt Brady het toch weer. Met een paar nifty plays.